|
|
#1 |
|
OP met Robbie etc.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Oirschot
![]() Hoe het die school ook alweer daar?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kempenhorst! Wat een paupers waren dat zeg
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hum
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oirschot
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kempenhorst zijn paupers inderdaad, daar zat ik dan natuurlijk ook niet, dat was alleen maar ITO-Mavo ofzo.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
, als je niets doet haal je het niet hoor...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
godver zo'n taalcursus is ook zo correct he.. na hippies worden er nu zelfs van die Afrikaanse sping-stammen gebruikt in de plaatjes
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hilvarenbeek
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Valkeswérd
![]() Oirschot ![]() Diessen ![]() Haghorst ![]() Hellemond ![]() Oosterhout ![]() Hilvarenbeek
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sowieso alles met oi
![]() Oisterwijk ![]() Mensen die Ojsterwijk zeggen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oisterwijk ja
Dat zeggen ze op het journaal altijd
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
hoi
![]() koikarpers ![]() loi-cursus
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Brabant
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ze hebben wel mênnus goede restaurants in Oisterwijk
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
In Oisterwijk ging ik altijd schaatsen en voetbalteams kijken die daar in de bossen hun zomervoorbereiding doen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
En oja, gisteren had ik een mênnus mooi idee om mijn ondertitel te veranderen maar ik ben het vergeten
!
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zo, je hebt blijkbaar wel iets meegemaakt als je bent opgegroeid rond Oisterwijk, als ik het zo lees.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
KK de zogenaamde über Brabander die zijn tyfusdorp wel achterlaat
. Wat een homo ben je dan.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bavarois
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Goede OP
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hosternokke.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zoveel maakt dat niet uit wie dat dat zegt, diegene die dat zegt heeft wel een punt!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
2e fase.
Blij dat ik dat nooit gehad heb. Als dat wel zo zou zijn, dan zou ik volgens de indeling van Silenus een nerd geweest zijn. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Oirschot = baas man
De Markt ![]() Zilveren Stoel tournooi ![]() De vrouwen ![]() Hilvarenbeek verafgoden
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Neen want ik voel me geen Amsterdammer
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hilvarenbeek
![]() 's-Hertogenbosch
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mensen die het niet gewoon Den Bosch noemen, de hoofdstad van Gelderland
![]() Zeg je ook 's-Gravenhage? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heb je nog steeds die Brabantse vlag op je kamer hangen?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
De beste friettent van Nederland staat nog altijd bij mijn ouders in de kamer.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hee KipkornKoning, einde van de maand ben ik jarig dus we doen dan die frituur meet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Patat pinda
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Denken trouwens dat iedere Zeeuw de h ipv een g zeht
. Dat iedere Brabo nou een spraakgebrek heeft... .
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #948
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|