![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Iemand nog tips voor Valencia?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
TerugVindPuffin
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jazeker. Ik knal ze hier binnenkort neer. Moet nu gaan.
Doei. (klik) Weg. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Iemand tips voor Boekarest?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In mei dus Schotland, in het najaar wil ik weer naar de VS. Heb diverse routes in mijn hoofd. Of ik vlieg naar Boston en gan dan na een paar dagen Boston verder reizen in New England, richting Vermont, New Hampshire en Maine Dus. Een andere optie is de Deep South. Vanuit Washington verder Virginia in en dan via de Carolina's en Tennessee naar Georgia en terugvliegen vanaf Atlanta.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
terror rudy
|
ik ga deze zomer voor het eerst naar het buitenland. iemand tips?
liever niet met het vliegtuig |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Iemand nog tips voor Kroatië of iets in die richting. Trek deze zomer wellicht richting Kroatië met kameraden.
Mocht ik de kans krijgen dan wil ik ook zeker naar Jiuzhaigou voordat de het te laat is, want grote kans dat grote delen van gebied dan afgesloten gaan worden wanneer het nog toeristischer wordt.
Laatst gewijzigd door Blawh; 09-01-12 om 23:22 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Belgie heeft leuke campings.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
. ![]() Ik ben een jaar of zes/zeven met mijn ouders in Kroatie geweest. Toen waren Porec en Rovinj geweldige stadjes, maar ik had begrepen dat dat nu alleen maar grote hotels en parkeerplaatsen is. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nog geen idee wat het deze zomer wordt. Lees dus mee ter inspiratie.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat is wel een goede tip ja, dat is in de periode dat ik zou gaan. Ik zou echter denk ik niet tot aan de golfkust gaan, maar dat zegt helaas niet alles.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Denk dat het weer Vegas wordt dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Morgen beginnen trouwens de KLM Werelddeal weken (dus Otis, ff checken of Korea aantrekkelijke prijzen heeft).
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik krijg nu ook zin om alleen een week naar Ijsland te gaan!
Verder dit jaar nog niet veel gepland. In Mei een weekje Sevilla + omgeving. En in de zomer met een aantal vrienden weg, maar we zijn nog hevig aan het discussiëren over de locatie. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Maar goed, het is nog niet meer dan een vaag plan .
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Juni/juli 5 dagen Rome
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Is er een specifieke reden voor dat je per se dan moet gaan? Anders zou ik als ik jou was eerder in april/mei of oktober of zo gaan. Dan is het aangenamer weer en je kunt nog een wedstrijdje van Roma meepikken.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het wordt voor mij ook maar weer eens tijd om de vakanties voor 2012 te gaan bedenken en plannen. Vorig jaar was Japan dé hoofdvakantie, maar die is gecancelled omdat dat wel erg kort na de ramp kwam. (Achteraf had het misschien best gekund, maar het gevoel was wel wat luguber) Die blijft als plan sowieso staan, maar als jullie een gaaf idee weten laat het me weten. Níet: Europa, Australië, Peru, Oostkust- en Rockies-VS en Midden-Oosten.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Noord-Korea
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik doe dat niet graag. Constant met een gids op reis, strak programma... Echt dingen waar ik een hekel aan heb. Als ik dan ook nog eens ga naar een lang waar de concentratiekampen langs mijn route liggen is mijn plezier ook minder. Wel reuze-interessant natuurlijk, maar niet wat ik zoek.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vietnam. Thailand. India.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja. Concertje. Had ook liever een wat 'coolere' maand gehad, maar het kwam zo uit.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mensen hier wel eens naar Madeira geweest?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
.
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vraag je dit aan ons, of aan onze ouders, opa's en oma's?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Schijnt tegenwoordig wat minder oubollig te zijn, maar het heeft nog wel steeds dit imago inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Madeira heeft nogal een make-over ondergaan, zover ik weet.
Alsof je überhaupt nog kunt spreken over een vakantieoord waar enkel ouderen heen gaan... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Doen:
- Het Oceanografic (één van de Calatrava musea) - Wedstrijd in Mestalla bezoeken - Verblijven in 40Flats - Een drankje doen bij het vierkante gebouw dat bij het formule 1 circuit in de haven staat - Eten bij de Hollywood keten (fucking veel en lekker eten (Amerikaans dat wel) voor weinig) - Het oude stadscentrum en dan met name die kerkjes (doe je ook nog wat aan cultuur) - Genieten Niet Doen: - De rest van die Calatrava musea. Mooi van buiten maar voor de rest geen toegevoegde waarde voor het geld. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
, verder dank!
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Als ik het me goed herinner staat er in Valancia ook een zeer fraaie stierenvecht tempel
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb ooit die hogesnelheidstrein van Madrid naar Valencia gehad. Op een gegeven moment keek ik uit richting het Noorden vanuit de trein gezien.
Van dichtbij tot verweg (kilometers zicht), alleen maar sinaasappels en mandarijnen. Een kwartier lang Met 300 km/u. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klopt. Dat is bij het kruispunt van de metrolijnen en het treinstation. Is tof, maar wordt niet meer gebruikt.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die Euromania idd
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De mascleta begint vanaf 1 maart dacht ik, tot de 21e, elke dag om 2 uur. Lekker bieries op straat nuttigen met de halve stad
Let wel een beetje op de prijzen, vluchten en hotels verdubbelen qua prijs zowat.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
I know, dus als ik ga moet ik dat ff heel ruim vantevoren weten zodat ik het op tijd kan boeken allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eind April / begin Mei naar Rome.. Jeeuuuj
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Welja, maar ging met me meissie. En die heeft een bloedhekel aan geschiedenis. We maakten een toer door Italië, ook naar Toscane geweest en daar kwam ik als geschiedenisfanaat ook wel aan me trekken. Maja het liefst was ik inderdaad wat langer geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Neem je zak met geld dan maar mee. |
||
|