![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Waarom zou je er überhaupt de hele dag willen blijven?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Ik vond Boekarest echt een geweldige stad, ik hou sowieso wel van die oostblok steden. Ondanks alle sneeuw en kou heb ik me kostelijk vermaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Morgenvroeg naar Praag
. Zojuist ingecheckt. Weet iemand hoe streng men bij WizzAir is wat betreft handbaggage? Wil namelijk een sporttas meenemen en eigenlijk ook een rugzak, maar op m'n boardingpas wordt wel benadrukt dat slechts één stuks handbaggage toegestaan is.
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Mijn vriendin beweert dat alle vloeistoffen die je meeneemt bij elkaar niet boven de 100 ml mag uitkomen. Dus alles bij elkaar opgeteld
. Dit klopt toch niet en de 100 ml telt toch gewoon per flacon?
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Max 100 ml per stuk inderdaad.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Wat Grunner zegt. Overigens geldt wat op de verpakking staat, ook al zit er maar 5ml in (denken sommige mensen ook heb ik vaak gemerkt)
![]() Enjoy! Praag is een geweldige stad. Laatst gewijzigd door BigMAC; 23-02-12 om 17:07 |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Is er ook een hendig sjieke site a la 9292ov voor Engeland? Of iig London
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Even een tvptje hier. Zelf over een goede twee weken weer naar Praag.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ik ga volgende week zo'n minicruise naar Newcastle maken, met één dag in de stad. Iemand tips?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Oke, handbaggage was redelijk streng. Had mezelf beperkt tot een sporttas, maar een andere kerel in m'n rij die met een sporttas en los tasje z'n boardingpass wilde ophalen mocht zijn losse tasje nog eventjes haarfijn gaan inchecken
. Goede les voor de volgende keer.Praaggggggggg . Echt genoten van een topweekend. Zaten in een zeer chill appartementje aan de Narodni. Betere plek had ik mezelf niet kunnen wensen. Lekker de stad rondgestruind met prima temperaturen. Super.Wil nu een fotoboekje maken met wat ander materiaal over Praag, alleen wil ik er iets origineels van maken. Heeft iemand hier tips? |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Bizar. Heel Google afgezocht om een restaurant te vinden waar ik heb gegeten. Kon me herinneren dat groot op de ruit 'Czech Cuisine' stond afgedrukt (zoals bij vrijwel elke toko). Nu ben ik erachter gekomen dat het restaurant Papa Giovanni heet, maar het blijkt een pizzeria tent te zijn
. Wtf.... Mensen hebben het in recencies ook over pizza's. Google afbeeldingen laat toch zien dat het echt om dat tentje gaat wat ik zoek, maar afgelopen weekend weinig pizza's op de menukaart gezien daar. Snap er helemaal niks meer van .
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Tot op de boot, mijn tweede keer. Tips? Zaterdag vanaf 7 uur de kroeg in, tot 7 uur in de ochtend. Uurtje slapen en dan weer door na de pub. Nadeel zo'n 12:00 wedstrijd, maar slapen kan altijd nog!
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Drinken tot je moet kotsen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Wij willen begin mei met een aantal vriendin naar Turijn. Iemand tips waar we het beste kunnen overnachten (qua wijk bedoel ik dan, maar accomodatie tips zijn ook welkom). En wat is er te beleven daar? Nu is onze insteek eigenlijk alleen om ergens zo goedkoop mogelijk te komen, dat er een voetbalwedstrijd te bekijken is en dat we er goed kunnen zuipen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Leuk om met je vriendinnen te doen
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Nog nooit in Turijn geweest dus geen idee.
Wil je naar Juve of naar Torino? __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Om te stappen moet je niet naar Turijn gaan, maar verder is het wel een hele mooie stad.
Overnachten moet je in ieder geval niet in de Barriera di Milano doen. Dat is de wijk ten noorden van het centrum, en lijkt wel op de beruchte Franse banlieues qua pauperzooi, criminaliteit etc. Het centrum van Turijn is niet zo heel groot, dus zoek het gewoon rondom de Corso Vittorio Emanuele. Daar heb je de paleizen, pleinen, winkelstraten, musea, bogengalerijen etc. Heel toeristisch is het niet, dus niks mis mee. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Die wedstrijd valt niet in het weekend he? En een dag later speelt Juventus thuis, zonde als je het nieuwe stadion niet meepakt!
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Ik denk overigens dat de definitieve dag waarop de wedstrijd gespeeld wordt nog vastgesteld moet worden. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Oh, stond fout aangegeven. Ik las net 1 mei, maar op de site van Torino zelf staat 5 mei.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
De Serie B is ook wel op vrijdag en maandag, kan dus best zijn dat Torino-Padova naar één van die dagen gaat.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Een aantal weken van te voren, ik weet niet precies wanneer. Maar de meeste Serie B-wedstrijden zijn op zaterdag, de kans is dus groot dat het gewoon op zaterdag is.
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Alle wedstrijden voor dat weekend staan nog voor de zaterdag gepland, maar dat blijft niet zo.
|
|
|
|
|
|
#187 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#188 | |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Zojuist besloten naar Cuba te gaan deze zomer. Veel getwijfeld, maar fuck it.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
Mooi land, ben er eens vier weken geweest. Wel erg veel armoede maar genoeg cultuur en aan het einde in zo'n dik resort geweest. Dat resort was echt ziekelijk, zoveel eten, 7 zwembaden maar wel apart dat je een soort kooi in rijdt, zoveel beveiliging. Was in Varadero
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
In plaats van Turijn gaat het hoogstwaarschijnlijk Bologna worden. Thuiswedstrijd tegen Napoli is helemaal prima. 1 na laatste speeldag dus lijkt me dat die gewoon die zondag gespeeld gaat worden (alles tegelijk ga ik vanuit). Iemand nog wat tips?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Dat is idd een vaststaande datum, de zondag. Tip? Zonnebrand mee, zul je wel nodig hebben op de tribune.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Wij zijn van plan (lees: voorbereidingsfase, bekijken of alles haalbaar is etc.) om met 4 personen een roadtrip te gaan maken door Frankrijk, Spanje en Italië.
We willen een klein busje gaan huren (indien we onderling geen kunnen krijgen, maar voor de financiën gaan we uit van huren). Het gaat om een periode van 1 of 2 weken. 1 week is erg kort denken we. Overnachten willen we doen op campings en hostels. Zijn hier nog mensen die al eerdere ervaringen hebben met dit soort reizen? Heeft iemand tips? Leuke plaatsen om naar toe te gaan? We willen af en toe ook op stap. Hoeveel euro zouden we per persoon ongeveer kwijt zijn? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Even TVP. Wil soortgelijk iets doen deze zomer, vandaar.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Istrië - Venetië - Verona - Como meer - Cote d'Azur - Argeles sur mer - Barcelona - huis
Veel plezier. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Heb alleen ervaring met een roadtrip door de VS. Maar dat vond ik geweldig, met alle vrijheid.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Vraag het aan Hans
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Zo kort? Dat is geen road trip man. In 2 weken kun je Toscane voor de helft door. Of Cantabrië en Asturië. Ik zou er minimaal een maand bij aan plakken, of je doelen bijstellen...
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voor al uw reisinformatie, vragen en verhalen #6
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |