|
|
#1 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb zojuist toch iets nuttigs aan Friesland ontdekt
Enorm gasveld ontdekt in Friesland - RTL Nieuws.nl |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Django Wagner
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
terror rudy
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heeft iemand een goede torrent voor Adobe InDesign CS5.5 + key?
Gaarne even PM-en .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lachen zeg, DurQ.. Mongooltje
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Is wel iets voor De Speld.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
IM BACK
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
terror rudy
|
![]() we gaan de boel hier verzieken kom op eerst ff een potje MW2 tot zo |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Joow
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Succes kerel!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Wie heeft dat zo snel aangepast hier ineens dan? Dacht dat de mods lui waren? |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
terror rudy
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Marktplaats.nl > Freddie Mercury Wembley `86 kostuum - Kleding | Heren - Carnavalskleding en Feestkleding
Als ik geld had zou ik zo gaan met carnaval. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tvp
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
TVP
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
Laatst gewijzigd door Nico; 09-01-12 om 16:48 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lekker uit eten bij de chinees laters
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ben je voor HC Souburgh
. .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
FML. Vandaag zou/zal ik gebeld over of ik aangenomen ben bij een bedrijf. Zit hele tijd al paraat voor de tel. Ben ik net ff wat dingetjes doen, kijk ik op mn telefoon daarna, is dat hoerenkutding weer eens spontaan uitgevallen. Batterij was nog 35%... ~10 min niet bereikbaar geweest op een moment dat meest waarschijnlijk was om gebeld te worden. Ms veroorzaakte het belletje wel het uitvallen... en krijg ik door hoe het ging ms niet zon sms van dat iemand geprobeerd heeft te bellen...
Kan natuurlijk zelf nog even bellen maar is wat minder fijn. Hoerenkut Galaxy S |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Joh, gewoon zelf bellen met dat verhaal.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Juist een goed verhaal om zelf te bellen idd.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ook aan te merken als een wel erg goedkope smoes.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zou de beslissing anders worden?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Geen idee. Ik hou er zelf alleen nooit zo van zelf te bellen als er gezegd is dat zij zouden bellen. Ze bellen waarschijnlijk echt nog wel een keer.
En waarom spreekt nooit iemand meer voicemails in tegenwoordig .
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Als ze hadden gebeld hadden ze echt wel de voicemail ingesproken...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik heb m'n voicemail uitgezet op m'n privé mobiel. M'n moeder was de enige die wat inspreekt.
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Omdat ook bijna niemand voicemail afluistert.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik spreek hem ook alleen in als het een fatstoenlijke voicemail is en niet iets semi-grappigs of "dit is de voicemail van NUL ZES DRIE....."
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vind ik dom. Blijft gewoon een prima systeem.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sommige mensen kunnen ook totaal geen voicemail inspreken, die gaan dan echt hele rare pauzes houden tussen zinnetjes (zo van: huh, normaal komt er nu een antwoord maar nu niet, wat raar, heuuhhhhh) en het komt allemaal vrij autistisch over.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
tvp
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Laat maar weten hoe django smaakt.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Krijg net mail dat het nog even met de directie besproken moet worden en dat er morgen contact opgenomen wordt.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sowieso, betalen om je voicemail af te luisteren
|
|
|