![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Game on
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
heujjj
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zo weer Homeland verder kijken
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drama die pc van mijn schoonouders.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Knikkerflikker
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
9-0 gewonnen van Yeahinho.
Kampioenen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vanavond maar weer eens zuipen.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Cracker!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Boerenkool
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vanavond weer niet zuipen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zal ik de bierteller van 2012 op 0 houden?
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mijn goeie voornemen rijst echt de pan uit.. heb in januari nu al meer bier gehad dan heel december '11 denk ik.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nu je het zegt.. Daar staat de mijne ook nog op. Kijken of de 20 aangetikt gaat worden. Hans Teeuwen is iig een goed begin.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nah ja, om eerlijk te zijn is vijftien de laatste tijd ook wel genoeg om me aardig los te krijgen. Maar compleet aftanken is altijd mooi natuurlijk. Al gaat dat vaak niet altijd bewust
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die ga ik zo ook maar eens kijken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze Hans Teeuwen show vind ik maar zo zo
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Beetje meer van hetzelfde was het
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
20 afgetankt? Halve liters bedoel je nu hoop ik, dan valt het nog enig sinds te verklaren.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik weeg 86 en bij 20 pijpjes begin me meestal al een beetje vrolijk te voelen, meer niet.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
En dan op het eind van die kleine kutslokjes nemen en een half uur over zo'n klein kutglas doen, kut man
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Alsof vandaag al zo'n genot was, nu ook nog denderende koppijn. Kutdag.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
En zoop toen alle doorgewinterde gladjakken er al uit.Was toen wel dronken ja en 2e keer in Utrecht nog erger, in Amsterdam viel het wel mee terwijl ik toen ook veruit meeste zoop. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die eerste meet was wel gruwelijk qua zuiptempo. En die ellende die ik toen na de meer had, was misschien nog wel erger
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Je rhymes verdienen ook mijn respect
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Robin is volgens mij erg bang dat iedereen hier denkt dat hij alleen wijn nipt op een avond.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Verhalen over Terschelling ook, mensen die dan beweren dat ze 180,2 kratten in totaal hebben weggetikt wat als je uit rekende op meer dan 2 kratten de dag de man was JoahJoah. Tuurlijk jonge ![]() ![]() ![]()
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Stoere boys hier, koeriekoeri!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hehe tuurlijk lekker overdrijven gek.. met carbid schieten hadden speciaal vakje voor mij in de koelkast gedaan, 18 halve liters jonguh.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mensen die de hele tijd stoer doen over hoeveel bier ze wel niet op kunnen hebben vaak een erg klein piemeltje. Compensatiedrang he.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dan ben ik toch blijer dat ik met minder bier sneller dronken ben en mijn portemonnee dus voller blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
In dit geval niet.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wij potten altijd dus gaat niet op.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Herman Finkers op 1.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
of enigszins ?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bij mij hangt het er echt vanaf de ene keer dan lig ik na er na 15 plat en de andere keer kan ik door blijven drinken en merk ik praktisch niks. Wel vervelend soms heb ook niet echt een omslagpunt dat ik het voel aankomen en dan ga ik vaak domme dingen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kannetjes.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wordt ook niet overal gebruikt. Maar het zijn van die emmertjes waar je 6 bier uit kunt schenken, ongeveer.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #945 Als ze lacht, staat de wereld even stil
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|