|
|
#1 |
|
Warrior (2011) - MovieMeter.nl, laat film heb genoten.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
zeker mooie film
Gister Wristcutters; A Love story gezien. Beetje vreemde film, maar wel grappig en origineel. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Straks eerst een paar afleveringen van True Blood kijken en daarna nog een film.
Heb keuze uit de volgende films, maar welke zal ik kiezen: Killer Elite The Conspirator The Mechanic Another Earth Paul |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ow ik heb Insidious ook nog. Die gaat het worden denk ik
Laatst gewijzigd door DurQ; 06-01-12 om 18:14 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
The Mechanic heb ik laatst gekeken vond ik wel een aanrader. Een Statham film is 9 van de 10 keer prima te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trust (2010) - MovieMeter.nl, gezien noraam houd ik wel van die zoetsappige tiener drama verhalen maar dit ging echt nergens heen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Over zoetsappige tiener drama verhalen gesproken. Ik heb gister 500 Days of Summer gezien gister, en vond m erg leuk
En Zoeey Dechanel is inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Elke keer als ik samen met een vriend op zoek ben naar een film en we komen een film tegen waar "Statham" als acteur bij staat. Dan is dat gewoon een zekerheidje. Zoals Killer Elite afgelopen keer, prima te doen. En dan blijken Clive Owen en Robert de Niro ook nog eens mee te doen.
Film over een ex-huurmoordenaar die gedwongen wordt 3 S.A.S. leden om zeep te helpen. Vermakelijk. Tevens zag ik Blitz met Statham, ook erg leuk met Statham als een keiharde detective die een seriemoordenaar moet vinden. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Blitz is wel een pittige ja
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Laatst 'Synecdoche, New York' bekeken, toch wel het meest absurdistische wat ik van Kaufman heb gezien.
Nog maar een paar keer kijken zodat het wat meer begint te dagen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Insidious. Eindelijk weer eens een leuke horror flick
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toen moes tje het zelf afmaken?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
dat moet nog steeds inderdaad
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Machete
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vanmiddag naar MI:4 geweest. Was gaver dan ik had verwacht
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Cloudy with a change of meatballs gaat nu op RTL4 beginnen. Toffe film
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Oh. En The Game nu op RTL7
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Toffe film, helaas is het einde zwaar ruk...helaas
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Die vond ik best leuk, The Game ook wel eens gezien. Kan er alleen weinig meer van herinneren
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Drive; een simpel verhaal, maar een heerlijke atmosfeer (jaren 80 achtige muziek
) en sterke acteerprestaties.En lekker gewelddadig. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
LOTR 1 en 2. Vind dat dus helemaal niks he
![]() Maar goed, kon me ook tota\al niet concentreren. Ga ze deze week nog maar een keer bekijken, maar heb er niet veel vertrouwen in dat ik het dan wel leuk ga vinden. Gewoon niet m'n ding. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Waarom zou je het dan nog een keer gaan kijken?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dit weekend heb ik "La piel que habito" gekeken.
Coole film. Best gestoord. Ik had er nog niet van gehoord. Mijn vriendin kwam ermee, waarschijnlijk vanwege Antonio Banderas, maar zij vond hem eigenlijk te ziek om af te kijken. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Omdat ik het nu niet echt een kans heb gegeven vanwege concentratieproblemen. Volgde het verhaal ook totaal niet.
Plus dat ik geen fuck te doen heb komende week :p __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zo moeilijk is het verhaal niet hoor. Frodo moet de ring in een vulkaan gooien en de rest probeert hem te assisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En op het end gaan ze varen
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Maar dan vraag ik wat ze vet vinden aan de film en dan hebben ze het over de scenery en de gevechten. Juist gevechten vind ik weinig aan (zeker van die hele lange met grote legers) en landschap enzo dat doet mij ook niet heel erg veel. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Ja, dan is het blijkbaar niets voor jou. Ik vind ze echt subliem!
Tja...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Deze gekeken van de week , topfilm ! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Abduction een topfilm ja? Ik vond het werkelijk dikke poep. Een van de slechtste films die ik de laatste 2 jaar heb gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
New Kids gezien!!!! Beste film van de laatste 2 jaar. De soundtrack alleen al, pure cult:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Abduction een topfilm vinden
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Of iemand kan prima een eigen mening hebben door te stellen dat hij het geen goede film vindt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Juist dat kan, maar ik vond de film goed , sommige hier hebben totaal geen eigen mening en personelijkheid.
Laatst gewijzigd door psvhooli; 09-01-12 om 18:29 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Omdat ze zeggen dat zij de film niet goed vonden? Beetje krom of niet?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Afgelopen week naar Nitro geweest, zoveel minder dan Turbo
|
|
|