|
|
#251 |
|
Slumdog Millionaire en Moneyball gekeken. Vond Slumdog Millionaire eigenlijk tegenvallen, had er meer van verwacht. Geen slechte film, maar voldeed niet aan mijn verwachtingen. Moneyball vond ik dan wel weer ijzersterk. Sowieso een sportfilm die niet de standaard sportfilm is (met altijd een emotionele speech op het einde waardoor het team toch nog kampioen wordt), altijd leuk. Ook het gebruik van statistieken en alles, mooi gedaan.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Vanavond staat The Descendants op het programma.
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Slumdog Millionaire vond ik echt helemaal niets, brrr. Al dat drama en dan ook nog louter Indiërs. Ik word daar echt helemaal gek van.
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 11-02-12 om 10:59 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
|
Ik vond het een mooie film, alleen jammer van het einde (dat had ik graag anders gezien).
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Slumdog Millionaire is de slechte versie van Cidade de Deus. Die film hebben de makers wel erg veel naar gekeken...
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
|
Dat is wel een hele sterke film zeg! Die wil ik ook wel weer een keer gaan bekijken.
|
|
|
|
|
|
#257 | |
Damnn die hakte erin.
__________________ Thats all folks! |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
Vanmiddag The Ghost Writer (2010) - IMDb bekeken. Goede, slimme film vond ik het, vandaar dat het einde zo ontzettend misplaatst was... wat jammer dat veel goede films zoveel minder worden door een laatste minuut die alles verneukt (ook bijvoorbeeld in The Game).
Zodirect Stake Land (2010) - IMDb eens opzetten. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Vond ik bij The Game dan weer helemaal niet!
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Wat vond men hier van The Descendants? Ben er zelf nog niet uit.
|
|
|
|
|
|
|
#261 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
Ja, was beetje jammer. Het paste gewoon niet...
Stake Land is echt een toffe vampierenfilm zeg! Eindelijk weer een vampierenfilm met ballen ipv die hopeloze chick flicks met romantische vampieren erin! |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Ik vond hem goed. Niet te moeilijk (cliché elementjes, maar stoorde me meestal niet), mooie setting en vooral puur.
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Henry: Portrait of a Serial Killer
Wel een aardige film, alleen is de titel misleidend. Je komt niet echt veel over de seriemoordenaar te weten. |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Kijk iedere film eigenlijk af, ook al is hij nog zo slecht. Maar The Hunter kon ik gisteren echt niet meer aanzien.
Geen aanrader dus. __________________ I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best! A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
Ik had er nog niet eerder van gehoord maar lijkt mij eigenlijk wel wat hebben als ik de trailer zo bekijk (Tasmania is mooi!).
Ik heb net weer eens een golden oldie gezien (20 jaar terug alweer, fuck me ik ben oud ), namelijk IMDb - Ricochet (1991) met o.a. Denzel Washington, John Lithgow (meesterlijke schurk is dat toch altijd).90's action movies in general Net weer wat trailers bekeken van die foute over-the-top vechtfilms met sterren als Eric Roberts (Best of the Best) Billy Blanks en Patrick Kilpatrick. Heerlijk, die voice-over van toen ook ( Don LaFontaine )
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
X-Men First Class
Heel tof. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Tropa de Elite 2
Ook heel tof. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
The Iron Lady.
Meryl Streep, heel tof. Het verhaal en de uitvoering: matig. Het lezen van de Wiki over Thatcher vooraf/onderwijl is nodig als je de chronologie wat beter voor je wil hebben. Verder vind ik dat de nadruk teveel op de aftakelende Thatcher ligt. Ik heb niet genoeg gezien wat ambtstermijn nu zo typeerde. Kon dieper op in worden gegaan. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
Heel vet ja! Veel mensen die ik spreek vonden hem saai, wat ik totaal niet vond. Misschien nog wel beter dan deel 1.
Heeft iemand Shame al gezien? Shame (2011) - MovieMeter.nl |
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
Nog niet,, ik moet Tropa de Elite 2 ook nog steeds zien.
Ik moet eerlijk bekennen dat Zombibi mij ook erg leuk lijkt ![]() |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Gigi
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Ook maar Mulholland Dr. gezien en ik snap er de ballen van
. Ik weet nou niet of ik het een hele goede of een hele slechte film moet vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
wiki lezen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
En dan nog viermaal bekijken
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
De eerste 2 keer kon ik het niet afkijken en de 3e keer was de klik er wel om de een of andere reden.
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Hmm, veel discussie over. Vanavond kijken dan meng ik me erin
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik ga denk ik maar weer eens Blue Velvet kijken, ook al zo'n fucked-up film, waar interpretatie lastig is.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
die valt wel mee. Inland Empire is de raarrrrste
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik was toen nog niet zo oud en wijs als nu, maar ik weet nog wel dat ik er ook niks van begreep
. Inland Empire zal ik ook wel even op het lijstje zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
||
|
|
|
|
|
#283 |
|
Maakt het enig verschil in het begrip van de films dat ik ze allemaal kijk en in de goede volgorde?
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Qua film stijl is het wel een mooie eye opener.
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Wat ik nog niet snap:
Spoiler
Vragen, vragen .
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Gisteren Flypaper gezien. Absoluut geen slechte film, maar ook verre van briljant. Gewoon leuk, simpel vermaak voor een minuutje of 90.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Ik wil Shame graag zien (McQueen & Fassbender is tenslotte een gouden combinatie), maar geen van m'n kameraden wil meegaan.
Naar zo'n film kun je toch niet in je eentje gaan zonder als een onwijze engerd over te komen of wel?
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
haha
![]() In de VS is het trouwens ernstig gesteld als je met een kameraad naar de film gaat. Die nemen dan altijd drie stoelen in en laten "altijd" de stoel in het midden vrij aangezien de gedachte daar schijnbaar is dat als je als twee jongens samen naar de film gaat je een homostel bent
|
|
|
|
|
|
#289 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
Die heinekenontvoering is best wel slecht. Maargoed, dat krijg je als je er een half fictief verhaal van maakt.
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
#292 |
|
The Iron Lady. De opzet van de film zorgt voor weinig diepgang en is erg gericht op haar ziekte van alzheimer waardoor je alleen de belangrijke dingen langs ziet komen zonder al teveel kanttekeningen en laat de gevolgen/resultaten amper zien.
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Det lijkt mij echt een standaard 'Oscar film'.
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Is het ook.
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Gran Torino gezien. Niet extreem hoogstaand, en het acteerwerk van met name die Chinezen was dramatisch, maar heb me prima vermaakt. Een 7,5
|
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
|
.OT: Vanavond Hugo eens kijken
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Unstoppable. Vermakelijke film die gelukkig niet over de top is, en soms zelfs vrij realistisch overkomt. Duurt wel 10 minuten te lang.
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
||
|
|