![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het plannen van een meet is de laatste tijd niet zo'n groot succes geweest, maar aangezien de vorige nieuwjaarsmeets erg gezellig waren, en tradities niet gebroken moeten worden, wil ik toch nog maar weer een balletje op gooien.
Dus wie komt er op 27 januari (uurtje of 8?) een borreltje drinken in Utrecht (of Amsterdam als men dat liever wil)? Roept u maar.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Even volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
TFaalP
Ik zit dan in Engeland. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
As usual, mits Utrecht, is het een serieuze optie.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oh check, een vrijdag en om 20h. Dat is geen serieuze optie
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik kom niet meer thuis, dat is het probleem
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
tvp.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jullie komen dus allemaal niet
![]() Ik kom sowieso niet, ik mag niet meer van mijn vrouw. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Misschien dat ik weleens een keer langskom.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ben ik zo bijzonder
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik kan dan niet, heb ik een barbecue.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
KK heeft weer een barbecue. In januari,
.Ik maak wel tijd. Als er wat leuke mensen komen in ieder geval. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yo, ik denk dat ik wel kan. Ik zeg er wel bij (voor de 100e keer) dat ik het erg druk heb met werk en sociale contacten. (Waarom zit je dan de godganse dag op het forum Silly? Bemoei je er niet mee!!
) Iig, ik hecht wel waarde aan m'n rust in het weekend, dus ik durf niet beloven dat ik weer tot de vroege uurtjes achter allerlei milfs aan zal gaan etc.In de praktijk gaat het daar ongetwijfeld wel op neerkomen, maar ik dek me alvast even in. Dat jullie het effe weten. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mij lijkt het wel grappig om een keer met jullie te borrelen, ik moet dan alleen wel rond 11/12 uur weer vertrekken als ik nog thuis wil komen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik ook Rotscholier. Welke kant moet jij op dan?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eindhoven. Treinen rijden wel tot een uur of 4, maar ik moet daarna nog een stuk met de bus en de laatste vertrekt rond 12 uur.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sms´en jullie maar als Palmboom er is.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Nee ik moet zelf terug naar Tilburg, maar als die nachttreinen rijden lukt dat sowieso wel. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Godver, mis ik nieuwe gezichten
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
terror rudy
|
ik kan niet
![]() ik kan wel om 5 uur tot uur of 7/.... |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haha die gaat ook naar Hilvarenbeek.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Die kun je zonder slot prima een hele avond op het centrale dorpsplein zetten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij bedoelt Eindhoven neem ik aan.
En is sowieso niet waar Silly. Mijn fiets is vorig jaar zelfs gestolen in Boekel. Was wel met Boekel kermis, maar dan nog man .Het is niet meer zoals vroeger in jouw tijd Silenus. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
In mijn tijd reed je nog op zo'n fiets met een gigantisch voorwiel. Kon alleen over asfalt, dus niemand in mijn dorp kon er wat mee. Ik zelf ook niet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
PSV speelt dan thuis tegen de huichelaars van Vitesse dus zit er niet in.....
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Toen waren er trams in Brabant.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Bovendien heb ik maar één fiets en dat is een best dure fiets. Tussen al die pauperfietsen op 't station zal ie best opvallen en is de kans best groot dat ik 'm kwijt ben.
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nee, sinds afgelopen zomer niet meer. Redelijk moeilijke tijd gehad en in de zomer kwam er een kamer vrij in huis bij vrienden van me. Toen de keuze gemaakt om daarbij te gaan wonen. Hele goede beslissing geweest
.Zit wel nog gewoon op de HU. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
+1.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kom gewoon man, laffe haas. Ik ben er ook.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Terug lesen is een busnt boiejekvaar
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat dacht ik ook ja
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ow ik kom ook blijkbaar...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Er rijden geen treinen snachts naar Enschede, dus dat wordt hem denk ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Oh, dat is dezelfde datum.
.Nou 1 van de 2 zal het wel worden. Waarschijnlijk gaat de meet toch niet door, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als ik zeg dat ik niet kom, gaat het dan wel door...?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nieuwjaarsborrel 3.0 - 27 januari
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |