![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
En we gooien deze er overheen Helemaal afluisteren is verplicht!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oh, naamtopic.
KK
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel leuk programma dat 5 jaar later.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Morgen naar Antwerpen. Slapen nu
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ga naar Fritkot Max
![]() Start De klassieke puntzak ruimt helaas meer en meer plaats voor andere recipiënten... maar niet bij fritkot Max want, tenzij uitdrukkellijk gevraagd, worden onze frieten steds in een puntzak geserveerd. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
KnikkerKut, nu heb ik honger.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Man, in Gent had ik me toch smerige fritten op
We waren naar 'het lijk van Gent' geweest, daar staat normaal iemand achter waarvan ze niet weten of het een man of een vrouw is Nu stonden daar haar/zijn zonen, die konden er geen kut van, volgens mij stond de frituur op 130 want we moesten 30 minuten wachten en nog was de friet bijna rauw Ook hadden ze een aparte normale frituurpan voor de snacks, wtf ![]() Echt de slechtste friet die ik ooit op heb, en dat in Belgie. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik duik m'n bed maar eens in.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik oo..ohnee toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik kom er net uit...
, laatste werkdag van de eerste week, straks nieuwjaarsborrel .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lekker koud op de office hier, kachel stond uit
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik moet poepen!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
een 7 maar wel mer remsporen
![]() __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Pff, gezellig een dagje bijna niks te doen op mn werk
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Waarom zou je dat willen? Ik zou mezelf wel op offline willen zetten, nu kunnen sommige mensen zien wanneer ik 'beschikbaar' ben. En op bepaalde tijdstippen hoor ik gewoon in bed te liggen en dan hoeft niemand te weten dat ik op dat moment even wakker was.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ben verward door je post. Verwacht je antwoord op je vraag, want het antwoord geef je zelf eigenlijk al.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oh wacht.. ik zie het
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Zomaar twee voorbeeldjes voor een gegarandeerd leuk weekend. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Net al van 3 collega's de status gewijzigd waarin ze zeggen dat ze elkaar haten, ho ho ho wat gaan we daar straks om lachen!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hmmm, ik begin nu langzaam maar zeker de ongekende mogelijkheden in te zien, gnagnagna.
Doet me denken aan Valentijnsdag waarin ik vrienden allerlei vage brieven van ex-vriendinnen stuurde. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik wist dat mijn opmerking het duiveltje in jou moest aanspreken!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wie let er op die statussen bij whatsapp dan?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja dat is ook weer zo, daar kijkt toch geen hond naar.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nu natuurlijk wel, want het is net op de radio genoemd. Er wordt hier nu al gezocht naar de schuldige.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Website is al down
.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zou me pas zorgen gaan maken als alle teksten die ik ooit heb verstuurd op een site staan.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Goedemorgen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Frietkot Max is koning
Bicky burgers alles |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Uitslapen
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gisteren de film 2012 gezien op RTL4, maar dat is eigenlijk ook maar een boutfilm zeg.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
BKH?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
goeie hoer
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|