![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Met Breaking Bad (maandag as 22.45, daarna iedere werkdag) en Homeland (zondag 20.00) op NL3. Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 01-01-12 om 20:53 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Homeland was vandaag al om 20 uur! En Breaking Bad zowel op maandag- als dinsdagavond, volgens de tv-gids.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Homeland is nu bezig en Breaking Bad vanaf morgen elke werkdag.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wist niet dat BB iedere werkdag zou zijn. Was verder in de war met de dagen, ben telkens in de veronderstelling dat het vandaag maandag is..
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gaat ook om retentie bij nieuwsgroepen, ik heb +1000 dagen dan kan je het meeste wel vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Torrents kun je vaak wel makkelijker oude seizoenen in z'n geheel downloaden. Zoals bijv. 24 die ik net aan het downloaden was. Recentelijk niet geupload en dan moet je maar gewoon binsearch afgaan en met bijv. 24s05e01 alle afleveringen apart downloaden. Met torrent kun je dan wel simpel gewoon alle afleveringen als geheel downloaden.
Voorkeur gaat echter wel altijd uit naar nieuwsgroepen. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Binnenkort komt Rome binnen, krijg ik van een maat die wat gewonnen heeft bij de Vriendenloterij.
Goeie serie? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik vond Rome erg tof inderdaad! Maar ik ben sowieso al fan van de Romeinse oudheid
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Film1 Series gaat BB vanaf S3 uitzenden geloof ik. Zal aansluitend zijn op S1 en 2 bij de publieken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Genoten van Homeland, blijft dat zo goed? Breaking Bad ken ik niet, moet ik dat gaan volgen?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Morgen maar eens op uitzendinggemist kijken als ik die commentaren hier zo lees.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Daar is het vast niet te zien toch? Is meestal niet zo met deze series.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jawel, staat er zelfs al op.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oh mooi, wij mogen die series vaak niet op Uitzending Gemist zetten vanwege alle rechten en zo.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#21 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jammer dat betaal-tv nu alle leuke series gaan kapen. Slechte ontwikkeling.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb het via een nieuwgroep provider. Betaal er p.m. iets van 7 euro voor. Dus niet bij mijn internetprovider.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben nu net aan Borgen begonnen, Deens politiek drama.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik doe alles nog via torrents eigenlijk, gewoon Piratenbaai voor films en complete seizoenen en eztv voor series, haal vrijwel altijd m'n maximale 5mb downloadsnelheid.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ah, die tweede site kende ik niet
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik kan het meeste wat ik nodig heb wel vinden via de bekende torrent sites
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Voor series gebruik ik gewoon altijd tvtorrents, volgens mij heb ik daarvoor nog een invite gehad van Bliksem. Waarvoor nog dank, daar heb ik echt zoveel afgehaald al
![]() En 2,5 MB/sec is snel genoeg voor mij
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Binnenkort kijken op de nieuwe OLED generatie?
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Maar ik krijg geen upload (komt door KPN zegt men) dus mijn ratio is niet goed
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Als ik 10 seizoenen Stargate download van Piratebay zit ik uiteraard niet continu maximaal te knallen, maar alle losse eps van een serie van dit seizoen op eztv zit ik van begin tot eind tegen de max. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb hem van Superheld waarvoor dank. En met een RSS feed download ie mijn favoriete series automatisch.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Serie zoeken en alle episodes staan op een rijtje. Het makkelijke is ook dat de links die je geklikt hebt "grijs" worden, dan kan je dus snel zien welke aflevering je het laatst gezien hebt. En mijn downloadsnelheid is nou eenmaal 5mb max. Wie weet haal je met nog sneller internet je max ook wel, maar dat zou ik je niet kunnen zeggen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Overigens zal die 30 dagen wel van je gewone internet provider zijn? Ik heb nu lightnetusenet. 4,50/m en retentie van rond de 1000 dacht ik. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb ook KPN
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik ken eigenlijk niemand behalve mijn moeder en haar generatiegenoten die nog series op tv volgen nowadays..vind het knap dat die omroepen nog kijkers trekken.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
als je ziet wat er nog meer op tv is... Kijk liever bb opnieuw dan de rest wat er op bijv dinsdag op is.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoe heb jij de upload dan geregeld? En via welke client?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij uploadt gewoon
![]() Ik gebruik BitTorrent __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Verzin dan ook eens leuke nieuwe programma's.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Naja ik krijg het niet voor elkaar (uTorrent). Poorten die dicht staan of zo.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik vind het makkelijk om een serie op TV te volgen. Geen gedoe met downloaden, niet wachten en een vaste volgorde met kijken. Vind het jammer dat er nu dus zo'n betaalzender gaat komen, wordt het nog schraler op het open net.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Series #21 Zowaar recente topseries op de buis
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |