![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Ook 2012 zal worden aangevangen met een nieuwe editie van AVRO's Wie is de Mol?. Nadat in vorige edities onder andere Mexico, Schotland en El Salvador werden aangedaan, zal dit jaar IJsland het decor vormen voor de jacht naar op de mol en de bijbehorende afvalrace. Afgelopen jaren werden we door de afleveringen begeleid door Pieter Jan Hagens, dit jaar zal WIDM-winnaar van 2011 Art Rooijakkers hier verantwoordelijk voor zijn. ![]() Welkom Art. De eerste vier seizoenen bestond het deelnemersveld enkel uit mensen zoals u en ik, daarna was het de beurt aan bekende Nederlanders. Ook dit jaar zal dat weer het geval zijn, allen zullen u welbekend zijn: ![]() Anne-Marie Jung 35 jaar, actrice bekend van: Het Klokhuis Frits Huffnagel 43 jaar, politicus bekend van: VVD Liesbeth Staats 38 jaar, presentatrice bekend van: EénVandaag, Jeugdjournaal Marion Pauw 38 jaar, schrijfster bekend van: Daglicht Tim Kamps 33 jaar, cabaretier bekend van: Kamps & Kamps Diorno Braaf 22 jaar, rapper bekend van: Dio - Wat het is Hadewych Minis 34 jaar, actrice bekend van: Phileine zegt sorry Maarten van der Weijden 29 jaar, zwemmer bekend van: Goud 10km open water OS 2008 Marit van Bohemen 40 jaar, presentatrice en actrice bekend van: Het Huis Anubis, Klussen/Tuinieren met Kijkers William Spaaij 28 jaar, acteur bekend van: Mary Poppins Eerste uitzending: 05 januari, 20.30, Nederland 1 daarna onder voorbehoud iedere donderdag, zelfde tijd, zelfde zender Dit topic is bedoeld om alle theoriëen en (verdachte) clues te bespreken, je te irriteren aan de kandidaten, Art en/of hen belachelijk te maken. Voor de leken: Wie is de Mol? is een entertainment televisieprogramma gestart in 1999. Het programma kent een deelnemersveld van tussen de zeven en tien leden. Dit deelnemersveld dient iedere aflevering enkele opdrachten te voltooien. Voltooiing van deze opdrachten levert geld op. Dit geld gaat in een algemene pot. Vanaf de start van het spel is er één constante mol, aangewezen/gevraagd door de redactie van het programma. De functie van de mol is het compliceren van de uit te voeren opdrachten, zodat de overige kandidaten niet in staat zijn geld in de pot te brengen. Aan het einde van iedere aflevering dienen de kandidaten een digitale vragenlijst in te vullen. Al deze vragen hebben betrekking op de Mol. De persoon die de minste vragen juist heeft beantwoord valt af. De mol blijft te allen tijde in het spel. In de laatste aflevering zijn er nog drie kandidaten over: de mol, de winnaar (degene die mol heeft ontmaskerd) en de verliezer. De verliezer kan de mol ook hebben ontmaskerd, maar heeft de vragen minder snel beantwoord dan de winnaar. De winnaar krijgt het geld wat gedurende de opdrachten is verdiend. Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 30-12-11 om 23:50 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zin in
![]() WIDM
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
William en Maarten staan verkeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ah ok. Twijfelde al, kutfoto.
Aangepast. Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 30-12-11 om 23:50 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dio
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heuj
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bohemen Rhapsody
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Over oude WidM series gesproken, seizoen 3 is bij mij veruit de beste. Ik heb hem later terug gekeken en wist al wie de Mol was, dat maakte het denk ik nog leuker. Áls je een oude serie wil kijken is seizoen 3 dus mijn aanrader.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jammer van Pieter Jan.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
waar kun je die vinden?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Inderdaad, vind die Art maar een irritant ventje en nu mag hij ook nog eens als jong onderkruipsel anderen gaan afkraken.
Frits was ook altijd vet. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
bedankt. ik heb serie 3 nooit gezien. serie 2 wel ja, in schotland. herinner me nog die opdracht met die kabelbaan ofzo.
heb ook het idee dat die series beter waren qua opzet, tevens heb ik het gevoel dat met de loop der jaren is bezuinigd op de productiewaarde |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Met Art Rooijakkers (
) proberen ze WidM volgensmij nog laagdrempeliger en simpeler te maken. Ben benieuwd hoe hij het doet. De presentator moet imo een afstand hebben van de kandidaten, maar ik denk dat Art one of the guys gaat zijn.Seizoen 3 ook maar kijken, alleen flarden van gezien. Bedankt voor de link! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee, is dat die Anne-Marie?
Die mag er als eerste uit.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ken 'r niet, van mij mag Frits Huffnagel er als eerste uit. Maar normaal gesproken blijven de mensen die er van mij het eerst uit mogen, in de race tot zo ongeveer de laatste aflevering.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Omg, Art als presentator.
![]() Hopelijk vliegt Maarten er als eerste uit. Ik hoor hem niet graag praten. ![]() ²
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat lijkt jullie dan een goede presentator van WidM?
Ik zat zelf een beetje te denken aan (een type) Sven Kokkelman ofzo. Maar wie weet doet hij het wel gewoon goed, maar als ik de programma's van hem zie is het een uitstralingsloos allemansvriendje. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Herman van der Zandt
.En net als DMJN hoor ik ook Maarten van der Weijden niet graag praten. Ik was altijd in de veronderstelling dat ik de enige was. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ook niet, zijn boek was ook mwa mwa en die aflevering met Wilfried de Jong (24 uur Met) was echt droevig.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zin in
. Van het weekend de eerste afleveringen van S03 gekeken, dat seizoen ga ik nog even afkijken als voorbereiding op donderdag.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Weet je wie de Mol is? En zo niet, wie denk je?
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yup, ik weet het. Fascinerend om een seizoen te kijken terwijl je weet wie de Mol is.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Overigens weet ik trouwens niet wie er gaat winnen en wie de finale verliest. Dat maakt het ook wel weer grappig.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Art als presentator... Geen lekker wijf erin.. Wat een drama.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik weet het ook, maar dat weerhoudt me er juist van om het terug te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is leuk zijn acties goed te kunnen zien omdat je het weet.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Dat is hetzelfde als een film voor de 2de keer kijken. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Vanavond! Wordt inderdaad terugkijken want vanavond staat er een FIFA toernooi op het programma
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Brr, hoe Art zich profileert in de media. Wat een slijmbal, bah
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nou, ik ben benieuwd. En Art zie ik ook niet zo zitten maar goed.
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het programma staat als een huis. Het heeft al meerdere presentatiewissels uitstekend doorstaan.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Klopt, maar desondanks heb ik weinig vertrouwen in Art en hoop ik dat 'ie dat schijtlollige sfeertje van Fort Boyard (al lag dat natuurlijk ook aan de 'hilarische' Gerard Ekdom) ontstijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij had daar meer tegenwicht moeten bieden aan Ekdom, naar mijn mening.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Alle verhalen vooraf, boeiend!! Ik heb er zin in
.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zitten hier ook mensen die echt diep gaan met die theorieën? Dat vind ik altijd wel grappig.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
.De afvallers theorie van vorig jaar was een mooie. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik zie redelijk veel niet. Daarom vind ik het wel grappig om te lezen. Kan me daar wel even mee vermaken vaak.
Mocht je ze zien of zelf bedenken post ze vooral dan hier dus
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
.
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het is ook met tweede scherm, toch maar even kijken of dat meerwaarde heeft.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat zorgt toch alleen voor afleiding?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Enige keer dat ik direct kan kijken. Hopelijk een genot duurt het trouwens altijd 1 uur en 10 minuten
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tweede scherm?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geen idee, is voor het eerst dat ik iets met tweede scherm ga kijken
.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Volgens Art moesten we vanaf seconde 1 opletten!!!11!1
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wie is de Mol? 2012 #1: 5 januari van start!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|