![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zal jullie helpen user heeft 5 cijfers/letters. -----
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik geef het op.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ritmo.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Blawh.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nee, 3 letters goed
nee geen enkele letter goed nee 1 letter goed. Laatst gewijzigd door Palmboom; 30-12-11 om 01:00 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Toch niet Plato he? Anti-climax.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee 2 letters goed en dat zijn er 6.
Plato 1 goed. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Venom
Trusten |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Inconsequent? Shit, een letter te veel
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sanne
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prosac, jij had 'm goed! Gefeliciteerd, eer enzo komt jou toe
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Trein?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dos37?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nee en 0 goed.
Het is trouwens geen toeval dat ik deze user kies voor dit spelletje
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Boris
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu weet ik het! Hij is online:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik dacht al, er klopt geen zak van Palmbooms spelletje, maar hij heeft het zojuist ge-edit; ritmo had 3 goede letters.
(kan slaap niet vatten) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tim86, slotje.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Oh, Wytske
.Oh, nee, Gigi. Allebei .
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tyfussssss.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Slapen...Zzz
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Gigi en Kandi (van seizoen 3 Two and a Half Men)
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vrouwen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pff, wat een rust op de weg en op mn werk
Het zou vaker vakantie moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waarom probeert de supportersvereniging de kosten te verhalen op de KNVB. Ajax, of liever gezegd de beveiliging bij Ajax is hier toch verantwoordelijk voor. De laatste tijd doen supporters echt hun best om zo dom mogelijk over te komen. Ik schaam me er bijna voor om voetbalsupporter te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Joooo
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
d_b01 had ook gekund
(dat woord van palmboom)
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
.
Laatst gewijzigd door Da_Sandman; 30-12-11 om 09:48 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #937: Lucky Letters
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|