![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik doelde op het broek poep verhaal
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Breach chargeert!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tvp voor de fok.rar praat.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Er staat wel 1 lekker wijf op die fok.rar
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
TVPTVPTVPTVPTVPTVPTVP
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pvt.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Trijntje Oosterhuis?
Disclaimer: Sorry __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
wzv.rar is helemaal schraal, alleen riro en voor de rest alleen flikkers.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Priszzle
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooie topicwending toch weer
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En Sergio Ramos
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Toch was dit muziekje het meest koning deze maand, bij Ekdom:
|
|
|
|
|
|
#19 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die foto's van die rooie in het bos, word nog steeds badend in het zweet wakker erdoor...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pff kan niet eens zuipen vanavond, heb een zere kop nog.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mag ik je even aan de tand voelen over wat er gebeurd is? Niet meegekregen, zag alleen iets over je tanden voorbij komen.
Billy club gehapt of zo? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Een vuist met een aansteker er tussen gedrukt gehapt..
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hehe, ach ja. Hoort erbij. Als je uitdeelt, incasseer je ook soms.
Evengoed wel aangifte gedaan? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Ook al ben ik in bezopen situaties meer van stand your ground.Morgen aangifte doen me dunkt. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het was misschien een baas, nu is het meer een azijnzeiker.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lijkt wel een beetje op een forumlid..
|
|
|
|
|
|
#38 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vooral als die ander van de 2 zich meer met mij bezig houdt dan met die klootviolen..
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij wou mij tegenhouden dus ik beukte hem aan de kant en heb toen wat klappen uitgedeeld, dat ik het daarna moest bekopen met die klap met aansteker was natuurlijk logisch gevolg.
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nu is het wel weer leuk geweest Palmboompje.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Genoeg weer zo Psalm. Straks zit ik met een paal in mn broek. Of word ik raar aangekeken hier.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|