![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Laatst gewijzigd door witikvil; 27-12-11 om 19:26 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nog iemand interesse in een tandem?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wortelkanaalbehandeling hoorde ik ze vanmiddag over..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb ik ook gehad toen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat krijg ik ook. Tandarts is na de vakantie pas weer open (mijn eigen)..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben afgelopen jaar ook van m'n fiets gestuiterd met 2 gebroken voortanden als gevolg.
Eerst zijn de scherpe kantjes afgeveild daarna zijn er stukjes nep tand opgezet. (is hetzelfde spul als waarmee ze gaatjes vullen). Omdat m'n tanden daarna nog gevoelig bleven, vanwege de klap die de zenuwen in m'n tand gehad hadden heb ik laatst nog een wortelkanaal behandeling gehad. Ik vermoed dat jou ongeveer hetzelfde te wachten staat Robin. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik mag aannemen dat geweld niet vergoed wordt door je verzekering
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De tand kan ook nog afsterven na een half jaar..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moet je nou pap eten na het tandjes tuffen?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
John Coffey
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wel lekker, bij Bruins EHBO zeggen ze, je moet naar het ziekenhuis. Bij het ziekenhuis kijken ze alleen naar mijn bloedende neus en plakken er pleister op.. Lekker 60 euro voor autotaxi retourtje betaald.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Inderdaad. Wordt gewoon vergoed tot 2,5 miljoen ofzo. En zo duur zijn die stifttanden niet volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Toch best lastig dat fietsen blijkt wel
En maar lachen om mensen die in de trambaan blijven hangen
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
En anders is er ook nog www.schadefonds.nl
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Bij mij had het niks met fietsen te maken. Was aan het voetballen op een pleintje en het had de hele dag al geregend. Op een gegeven moment in volle sprint glijd ik uit en val vol op mijn kin. 3 voortanden gebroken en 1 er zelfs helemaal uit.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spreekwoorden.nl | tand
Je tanden laten zien - Laten merken dat je je goed kan verdedigen. Ergens zijn tanden inzetten - Zich ergens helemaal op concentreren. Met je mond vol tanden staan - niet weten wat te zeggen. Iemand aan de tand voelen - Iemand ondervragen. Zich met hand en tand verzetten - Zich zich met alle middelen verzetten.. Tot de tanden toe bewapend - Geheel bewapend. De tand des tijds. Tegen de tand des tijds is niets bestand - Hoe groot en stevig ook uiteindelijk vergaat alles. Op je tandvlees lopen. Hij heeft zijn tanden er stomp op gebeten - Zijn moeite is tevergeefs geweest. Oog om oog, tand om tand. Iemand een tand trekken - Iemand oplichten. Iets op zijn tanden nemen - Iets tot het einde toe doorzetten. Haar op de tanden hebben. Van de hand op de tand leven. Het bit tussen de tanden nemen - Kwaad worden. Het bit op de tanden nemen - Op hol slaan. Een tandje bijzetten - Een extra inspanning leveren. Wie vet eet, graaft zijn graf met zijn tanden - Wie vet eet leeft korter. Met lange tanden eten - met tegenzin eten. Staken de handen dan staken de tanden - zonder werk geen eten. Oude lieden moeten het met de tanden houden - Als je oud bent moet je goed blijven eten. Zij is van de tand - Zij is al oud. Zijn tanden zijn niet meer zo goed - Water in de wijn doen. __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Oke?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dan hebben we dat alvast gehad.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sterkte Robin.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
En een foto van je nieuwe bekkie.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Joden in Israel die andere joden gaan uitschelden met Nazi omdat ze niet joods genoeg zijn
![]() Joden die zich altijd in een slachtofferrol weten te manoeuvreren
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat programma op 2... Tatatatataaaal
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zo voor de 9e keer maar de Green Mile kijken
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nu al reclame
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Laatst had iemand het hier over kerst iets van de Klusjesmannen. Is dat nog ergens terug te zien?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hahaha, net bij het journaal jaaroverzicht. De voice-over:
"Er is maar één manier om de zomer van 2011 te omschrijven. Het begint met een K en eindigt met een T. Koud en nat." __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Woordgrap met de snelweg schutter was ook wel hihi
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
) en daar keken ze alleen naar z'n schaafwonden en een snee in z'n wenkbrauw
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik werd laatst goed geholpen. Zelfs met ambulance naar het ziekenhuis
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jaaroverzichten
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Net die van 2001 zitten kijken, blijft toch onwerkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jullie ontvangen het signaal later ofzo?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kut Superheld.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Nee via Twitter zag ik dze voorbij komen
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hey Dos, wat ze ook zeggen over een aantal jaar. Maar we zijn in 2010 gewoon wereldkampioen geworden hoor.
Groetjes uit de toekomst. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #934: Gebroken tanden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|