|
|
#1 |
|
Hihi, er stond fart.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]()
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
joo
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Youp's vader is 50 jaar geleden verdwenen!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Youp
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
die film op Veronica
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Daar over beginnen als die is afgelopen
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Je bent gewoon te laat!
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fightclub
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Herhaling van de herhaling van de herhaling van André van Duin...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fightclub inderdaad
![]()
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat blijft toch een standaard kerstfilm, ondanks dat het niet over kerst gaat. Dat Planes, Trains & Automobiles. En ik ga ook elke keer stuk als John Candy met die stoel in de auto zit te spelen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zo, eindelijk weer thuis van al de kerst verplichtingen
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Goed zat zeker?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Matigjes.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Whehehe nou jochie, ik zit hier om slap te ouwehoeren over voetbal, en dat is uiteraard dikke prima. Maar ik vind het niet vreemd dat 't nog wel eens saai kan zijn, zo'n forum.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En ik heb godverdomme helemaal naar de standaardweergave moeten gaan om te quoten uit een gesloten topic.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het is allemaal wat...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoe ist het trouwens met Jochie, hoorde laatst van Jassie dat ie weer eens bij Ajax was.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hamas hamas,
Riro is fantas Tisch ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Anker anker,
Tr heeft vast een Balk anker Genot ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jeuj
, we mogen weer gaan werken...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Net Patrick Watson met The Great Escape op 3fm
![]() Dat ik dit nog mag meemaken zeg. Zag ook al dat Elliott Smith erin stond. Fuck de Top2000 ![]() Ook weer werken trouwens, was wel lekker rustig op de weg. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fijn hoe iedereen lekker brak goedemorgen tegen elkaar zegt hier
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
nog 2 dagen..
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Godver, heb van de week m'n telefoon geüpdate, ik even een paar websites bezoeken, is de batterij al half leeg. Na nog geen anderhalf uur
Lekker dan
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
Goeiemoggel
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wel lekker rustig deze week.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De batterij is halfvol. Positief denken. Geen problemen, maar oplossingen. Geen obstakels, maar kansen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
TJAKKAAAAAAAa
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
hallotjes!
Potver, heb nog wel redelijk wat feedback ontvangen voor m'n scriptie. Maar eens hard aan de slag, op zoek naar oplossingen en deze kans benutten. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vanmiddag maar een lange sessie pingpongen gezien de enorme drukte hier
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Check wat ik bij m'n ouders thuis op m'n oude slaapkamer tegen kwam trouwens:
![]() .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
OMG
![]() Daarvan heb ik er ook nog ergens wat liggen. Nu moet ik mij heel erg inhouden om niet op zoek te gaan, lul! __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Whatsapp is bijna onwerkbaar, ik merk nu al dat de sma'tjes beginnen te zeuren dat ik te laat reageer. Misschien dat ik na drie jaar maar eens een nieuwe moet nemen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wist je dat Fred Rutten Croky Chips beslist de lekkerste vindt?
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 27-12-11 om 10:12 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik zou ook wel willen pingpongen, maar op deze verdieping is er verder niemand, dus dat gaat niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Plato werkt in de hijskraan,
.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sukkels, hij is ambtenaar natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
.
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #933: Lange links
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|