![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
OP=OP
Laatst gewijzigd door Hendril; 25-12-11 om 23:10 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik begin eindelijk weer wat fitter te worden, gadverdamme wat was ik beroerd vanochtend.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik snap 'm
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
50 jaar geleden is flappie van ons heen gegaan gelukkig!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Smaakt dat eigenlijk een beetje konijn?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vond het naar wortels smaken.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik had het vroeger regelmatig. Ik vond het altijd wel lekkr. Je moet van wild houden...
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Konijn is echt hemels. Wel eerst 24 uur in de azijn laten weken.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
"
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Iemand al naar die nieuwe New Kids geweest in de bios?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ja
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Konijn is één van de weinige vleesproducten die ik niet zo nodig hoef te proberen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Omdat het konijn is?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Transformers kijken
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Kek truitje
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Moieee
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is ie dan toch de pijp uit: Johannes Heesters.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
'T Stokpaardje
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
70 jaar te laat.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hmm, grote meteoriet boven zuid oost Nederland een uur geleden. Toch dichtbij op de filmpjes te zien.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Laat hem op Friesland neer komen
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hier in enschede ook blijkbaar,.maar zie niks.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
De enige Nederlandse tenor die ze in Duitsland niet hoefden te nazichroniseren (tweet van Rob Scheepers, tonprater/schrijver)
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Rob Scheepers uit Sterksel. Die is leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kerstavond
![]() 'Gezellig' All You Need Is Love kijken met de hele familie ![]() Alleen op kerstavond naar de kerk gaan ![]() Op kerstavond naar de kerk gaan omdat het 'zo gezellig is' of omdat het 'er gewoon bijhoort'
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
All you need is love
![]() De kerk ![]() ![]() ![]() Eten, omdat het kan.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Je kent 'm! Rob is 'n held.
Ik lig vaak in 'n deuk als hij 't nieuws op zijn manier interpreteert op Twitter. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja, de kerk
was ik inderdaad vergeten
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
De kerk is bij ons de lokale coffeeshop dus wij gaan af en toe wel eens langs de kerk.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bij onze teamdag heeft hij ook opgetreden. Degene die hem gebeld had heeft toen een lijst ingestuurd met van elke speler een klein verhaaltje, het werd hilarisch!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Blowen
Kinderdrugs
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zeker, als tonproater één van de besten in z'n "vak". Dan ken je Andy Marcelissen ook wel gok ik.
Heb je "Gebundel" van Scheepers trouwens? __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Die ken ik dan weer niet.
En tonprater vind ik een vreselijk woord, mja, Limbo he. Hier hebben ze er ook een belachelijk woord voor, en zijn de meeste erg slecht. Heb geen boeken van 'm, ken ze wel. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hij heeft al z'n tweets en nog extra verhalen vorig jaar gebundeld, de 29e komt zijn 2e uit "Gebundelder". Andy Marcelissen is ook één van de betere stand-uppers. Ook wel bekend als Henk Huppelschoten, weerman van Omroep Brabant. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Drukke dag op het forum.
|
|
|