![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Want ik zit mobiel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nope TR. Duurt lang.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
BKHa!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
3 Kerstborrels vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat ben je toch een zielig figuur ook TR.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heeeyyy Ekdom las mijn reactie voor, held!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zo. Kwam om 12.15 binnen op werk vandaag. Nog nooit ZO brak geweest denk ik. Ik drink echt nooit meer.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mensen die zeggen dat ze nooit meer drinken
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ha-ha.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
'Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vrijdag voor kerst, 14u, en ik ben onderweg naar school..
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zei altijd 'volgens mij heb ik 'm wel prima gemaakt'. En dan had ik een 4.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Die eerste reactie is een ubertroll. Hoop ik.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Goedemiddag.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een nieuwe iemand
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rinus?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ricky - Genot, natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die staat helaas niet in de lijst. Maar grote kans dat Dos37 daarover een mailtje heeft gestuurd.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De lijst? Mag je niet zelf bedenken wat je aanvraagt dan?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik vraag me dus af he, als je een miljoen biedt voor een of ander extreem rechts verboden liedje...wat doen ze dan?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Geen ruk, gok ik. Commercieel belang > goede doel.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Als je op die website een liedje wilt aanvragen, dan typ je wat letters in en dan kun je kiezen uit de bands die met die letters beginnen. En daarna een bepaald aantal liedjes van die artiest (vaak de singles, of een selectie daarvan).
Maar probeer het maar gewoon eens, dan begrijp je er ongetwijfeld meer van. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Maar als het niet in die lijst staat kun je het niet aanvragen? Dat zou karig zijn.
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() Ik ga hier trouwens het huis afbreken als Genot op de radio komt. Helemaal los. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik wil eigenlijk deze wel aanvragen:
Maar ik geloof niet in goede doelen, dus dat doe ik na SR wel een keer. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
![]() "Be kind to your knees, you'll miss them when they're gone." Oh en een uit de klauwen gelopen Kerstborrel
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#43 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hehe, vieze minimalist ben ik ook. 5,2 voor een tentamen, voor het andere tentamen van dat vak had ik een 6,1, dus nu dat vak gehaald met een 5,7.
![]() |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat is je goed recht.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|