|
|
#1 |
|
Godver Sjimz, jullie lijkt ook niets bespaard te blijven
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een klotejaar voor je, Sjimz.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat Breach zegt
..Sterkte en hopelijk komt je moeder er door.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het leven is echt oneerlijk. Grote kutzooi.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Matig, al bekend welke vorm / fase?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sterke Sjimmie.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sterkte Sjimmie.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zei net al tegen Ray: ik kan gewoon een wees worden. Maar goed, daar denk je zo min mogelijk aan.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hoorde van de week ook over een oud-klasgenoot van mij. 20 Jaar nu en heeft sinds kort een chemokuur. Heb 10 jaar bij hem in de klas gezeten en het is niet zo dat het mijn beste maat was, maar zoiets raakt je toch wel..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het lot is hard.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
'Sterkte' klinkt zo schraal, maar iets anders zinvols kan ik ook niet bedenken. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Sterkte sjimz. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
edit: Niet dus. Sterkte sjimmie! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nah ja, hoe het voelt om een partner te verliezen, kan ik totaal niet inschatten. Maar zelf heb ik altijd het idee dat je verder moet, hoe zwaar het ook is. Maar als je dit soort ellende in een korte periode over je uitgestort krijgt, dan kan ik me ook voorstellen dat zoiets je op lijkt te breken. Al zul je altijd verder moeten. Hoe hard en moeilijk t is.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jeej, sjimmie
. Sterkte.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Intens klote. Sterkte!
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sterkte sjimmie! Geen woorden voor
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goddomme Sjimz, 't is wel raak
![]() Sterkte, op wat voor manier dan ook. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Een beetje positief blijven Sjimmie. Ik snap dat het -zeker in jouw situatie- een flinke klap is als je het voor het eerst hoort. Maar borstkanker is over het algemeen wel te overleven, zeker als ze er op tijd bij zijn.
Jezelf verdrinken in zelfmedelijden heeft niemand wat aan. Jij niet en je moeder ook niet. Veel kracht en sterkte (ook al wordt je moeder dáár niet beter van) |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Klote man! Sterkte er mee.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
Sterkte jongen!!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pfoeh.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sterkte sjimmie.
Bij mijn moeder was vorig jaar kanker geconstateerd. Was begonnen bij eierstokken en dat merk je heel lang niet, daarom was het pas heel laat aan licht gekomen na vele onderzoeken en was al best ver uitgezaaid. Maar arts die we voor eeuwig dankbaar zijn heeft bij operatie vrijwel alles kunnen weghalen in 1x en daarna heeft de chemo zijn werk gedaan. Vooralsnog ziet alles er nu prima uit. Ik denk dat 10 jaar geleden dat niet had gekund. Ik wou dat ik het je kon garanderen, maar iig zoals TR al zei is tegenwoordig denk ik wel zo dat met borstkanker en vroeg erbij er reden is voor optimisme na zulk nieuws. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Damnnnn sjimmie, sterkte
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pfoe.. Sterkte, sjimmie.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Goed kut Sjim, sterkte. Zeggen we te vaak tegen je de laatste tijd.
.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sterkte man, goed dat je positief bent. Er is tegenwoordig zoveel mogelijk!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vinzzent met goud!
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Anyway: sterkte ermee.
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hoe gaat het daar nou mee Jasper?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sterkte Pik....heftig
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
In augustus 3 weken (volgens mij) achter elkaar elke dag naar Eindhoven voor 5 minuten bestraling en afgelopen tijd wat controles gehad en nu gaat alles goed eigenlijk. Moet wel voor een aantal jaren achter elkaar zo'n hormoontablet dagelijks innemen. Maar als dat alles is...
Hopelijk gaat het bij jullie ook zo. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goed om te horen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vreselijk blijft die ziekte, dagelijks in m'n werk mee te maken. Gelukkig hoor je ook steeds meer "succes"verhalen, ze kunnen wat dat betreft echt veel meer dan vroeger.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Externe HD opgehaald en in gebruik. Kom er nu pas achter dat m'n interne HD gewoon extreem traag is geworden met de jaren. 3x trager dan de externe nu. En externe is ook muisstil terwijl oude ratelde als een gek, dacht dat dat normaal was.
Nu maar even een stuk of 10 films in de queue gooien, kon eerder nooit omdat ik altijd eerst iets moest verwijderen voor ik wat nieuws kon downloaden. Had zoiets jaren eerder moeten kopen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Laat 2011 maqar snel overz ijn sjimmie.
Hopelij kkomt alles gied. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #926 Pfff
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|