![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Time's Top 10 Video Games of 2011
1. Minecraft 2. Portal 2 3. The Legend of Zelda: Skyward Sword 4. Uncharted 3 5. Batman: Arkham City 6. Bastion 7. Skyrim 8. Dark Souls 9. Sword & Sworcery 10. Battlefield 3 __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik was aan het leren en bedacht me opeens ''Ey lamzak komt me bekend voor, zat die niet in Blitzkrieg?''
![]() Ik speelde later met splashDamage en 141 met onder andere Shewie/Ganon/Shaq/Tsu/Future/Aemkei/Sikota en nog wat namen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ik zat trouwens niet bij de beste 6 bij Blitzkrieg, maar speelde regelmatig mijn potjes mee. __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volgens mij was FDNL ook wel goed in RtcW. Tenminste, ze schepte altijd op dat ze weer eens een toernooi of ranking hadden gewonnen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
FDNL was wel een aardig team ja. Hun public server was vooral leuk. RTCW ben ik daarentegen nooit echt goed in geweest.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
En Telenet ![]() Maar ik was toen net geblesseerd en had opeens zeëen van tijd over, toen ging ik alles van ET volgen met de hele ladders en rankings en summercups enzo. De tijd van Dsky en Gunslingers ![]() Niet te vergeten het Northpole toernooi elke keer met kerst
||
|
|
|
|
|
#9 | |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Toen speelde ik mee in een mix met Kreaturen, iedereen werd gek. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
ME3, ik kan niet wachten! Volgende week een paar dagen vrij, tijd om weer even verder te gaan met ME2.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
FD-NL Daar heb ik nog 2 jaar in de MoH:AA clan bij gezeten
![]() Hebben toen geloof ik nog 2e gestaan van de Benelux ladder. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ok grappig, ik heb daar een paar jaar TS gespeeld, daarna warleader bij CS en toen nog een tijdje in WoW.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Iedereen jankt om de graphics van Minecraft-deed ik ook- alleen als je het eenmaal speelt vind je het gewoon leuk. Als je alles onder de knie hebt ga je het tof vinden, dan maken die graphics je niet meer uit hoor. Dat is gewoon het grootste vooroordeel: ''Het ziet er niet uit''. Nou ja, ik ben meer van Nintendo, dus ik ben lelijke graphics wel gewend, laten we het zo houden.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zoek iemand die Settlers 2 10th Anniversary tegen mij wil doen. Mijn droom is het om de originele Settlers 2 tegen iemand te spelen maar dat kan niet multiplayer
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Voor mij was City iig een top 3 game van 2011. UC3 was ook gruwelijk goed, maar als je van Asylum genoot zal je hier helemaal hard op gaan..
Wat een game .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nee, echt niet. Alles wat goed was in Asylum is nu nog beter uitgewerkt. En hoe ze dat met Catwoman gedaan hebben is ook tof.
Maar welke van de 2 games je ook kiest, je hebt met beide goud in handen. Overigens zal ik mijn top 5 ook even plaatsen. 1) Star Wars: Old Republic (PC) 2) Battlefield 3 (PC) 3) Batman: Arkham City (X360) 4) Portal 2 (PC) 5) Uncharted 3 (PS3) Laatst gewijzigd door Dagglala; 18-12-11 om 13:54 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik ben groot fan van Uncharted 1 en 2, maar vond deel 3 toch minder. Weet niet echt waarom. Misschien was het wel genoeg Uncharted geweest voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ben ik dus ook bang voor bij Arkham City. Meer van hetzelfde maar dan grootser en weidser met meer mogelijkheden (het beproefde sequal concept waar ik wel een beetje klaar mee ben)
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Op 4, ik bedoelde Portal natuurlijk. Postal 2 is al wat ouder.
Spoiler
Als je echt het fijne ervan wil weten, kan ik je na de wedstrijden wel ff PMen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
3 is vooral geniaal in de spannende momenten. En grafisch natuurlijk. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
doe maar dan
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Er zijn ook weer Steam holiday sales. Net Orcs must die gekocht voor een paar euro
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Gaat het zeker nog uitspelen. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Ik zat er al weer op te wachten. Zijn wel wat games die ik nog wil hebben. Waaronder Portal 1 & 2.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Voor een tientje Portal 1 en 2.
Prima. ![]() Ik twijfel aan Fable III, maar die hoef ik nog niet zonodig. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klotezooi, weet iemand hoe je bij Steam met iDeal kan betalen als je in het buitenland woont?
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
In Tsjechie krijg ik niet de optie om met iDeal te betalen. PayPal-rekening maar aangemaakt, maar die is pas over 2-3 werkdagen actief. Wel handig voor in de toekomst, maar nu een beetje jammer. Vind iDeal juist altijd lekker makkelijk in gebruik.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wil je iets uit deze sale hebben? Ik kan het anders wel giften en dan Paypal je het bedrag maar naar me
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik moet me inhouden om deze post niet naar TR door te sturen. Dan wordt Aanvoerder weer boos en dat is grappig.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
5 euro voor Duke Nukem Forever en 18 euro voor Red Orchestra 2...
Die komen er ook wel bij denk ik. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat zijn jouw favoriete spellen van dit jaar?
Ik stond vandaag in de winkel te twijfelen of ik BF3 zou halen. Toch maar niet gedaan. Denk dat het op de consoles alleen maar tegen valt. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik heb niet zo veel spellen gekocht dit jaar maar Mass Effect 2 (ps3 versie), Driver en Mortal Kombat heb ik me het meest mee vermaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hij is stiekem wel lief hoor, met z'n bolle kop
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Thanks Mike! Geld staat al op je rekening! Erg tof van je. Zat al heel lang te wachten tot Portal 1 en 2 in de aanbieding kwamen. Kan ik me lekker vermaken tijdens m'n vrije dagen deze week.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Games #16: Time's top10 games van 2011 zijn...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|