![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Ik ga die held ook maar eens proberen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik twijfel om de nieuwe FM te kopen. maar ja...40 euro voor een game neertellen gaat eigenlijk tegen mijn principes in
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
40 euro? 20 bedoel je: Football Manager 2012 kopen voor PC. Laagste, goedkoopste prijs en aanbiedingen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Palm kom.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Denk aan een BF3 op de PC met ultra-high settings vs BF3 op de PS3/360. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ligt eraan wat je groot vind. Ik vind de sprong nog niet zo groot als met PS2 naar PS3.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Maar vorig jaar had nvidia een 'next-gen' filmpje gemaakt. Ik was niet erg onder de indruk van de gemaakte stappen. Het is ook logischer dat die steeds kleiner worden want het vraagt allemaal ontzettend veel rekenkracht. Elke terreinwinst vereist steeds meer. |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
De nieuwe APU's van AMD is op hardware gebied trouwens wel een sprong vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
![]() Iemand nog interesse in een van deze coupons? De steam gift is de orange box. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Rockstar ![]() Bummer dat we nog twee maanden langer moeten wachten. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Anno 1404 besteld aangezien ik al een hele tijd niet werk en dat voorlopig ook nog niet ga doen. Weer eens wat ander tijdsverdrijf dus
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Anno 1602
![]() De andere ![]() Durqie ga anders Settlers 3 met mij spelen
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Homo.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Heb je nou al eens een fatsoenlijke computer of wat? Vuige Knikkerflikker
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Omdat Mass Effect 3 binnenkort uitkomt ben ik deel 1 en 2 nogmaals aan het uitspelen. Nu.eens met een renegade character, want die had ik nog niet.
Ben erg benieuwd naar deel 3, heb er expres nog maar heel weinig van gezien en gelezen zodat ik er helemaal blanco inga
|
|
|
|
|
|
|
#121 | |
![]() Overigens is Settlers 2 toch wel een stuk leuker dan 3
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Vond de eerdere ME's best aardig, maar niet leuk genoeg om uit te spelen.
Dus deel 3 ga ik zeker niet halen. Hopelijk vandaag al SSX ophalen, en hopelijk over een kleine 2 weken de SE van Streetfighter X Tekken op mijn deurmat.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Oh, jammer. Maar Mass Effect draait natuurlijk ook voor een belangrijk deel om het verhaal en de verschillende keuzes die je moet maken. En dat is natuurlijk moeilijk over te brengen in een demo. Ben benieuwd naar de cijfers die de game krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ik moet Revelation nog kopen gvd..
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ze poepen de delen achter elkaar uit idd.......
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Kotaku kwam met het nieuws.
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Ja, wel tof, maar in de bossen klimmen en klauteren is minder vet dan in oude steden..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
De lange ontwikkeltijd en nieuwe engine (werd tijd) biedt hoop.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik sla Brotherhood en die andere maar over denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Niet doen. Budgetbak en vissen.
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Of gewoon downloaden
. Dan kan je geen MP spelen, maar boeie.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Fan van de serie zegt die dan
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Moet ik nog kopen, Brotherhood was wel tof.
|
|
|
|
|
|
#141 | |
Rome .Overigens is in bomen klimmen en klauteren ook best gaaf, mits goed uitgevoerd. Tarzanesk gevoel zeg maar ![]() Trouwens, Philadelphia zag er in 1762 zo uit: ![]() New York zag er in 1797 zo uit: ![]() Boston in de 18e eeuw: ![]() Valt nog best wat mee te doen. En New York en Boston zijn dus ook steden waar je gaat komen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
En een screenshot:
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Ik heb AC2 hier nog steeds liggen, veel meer dan een half uur zal ik 'm nog niet gespeeld hebben. Trekt me niet, terwijl ik na AC1 heel erg enthousiast was als ze het een wat diverser spel zouden maken.
Heb vandaag de demo van Fifa Street binnengehaald, alleen nog geen tijd gehad om 'm uit te proberen. Heb wel aardige verwachtingen. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Dan zou ik er nog maar eens aan gaan beginnen. 2 Was misschien wel de tofste.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Het slaat alleen nergens op dat hij weer in z'n witte jurk gaat rondlopen als native American...
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Istanbul spreekt me ook niet echt aan, dat lijkt denk ik teveel op deel 1. Vond het sowieso wel tof aan deel 2 dat je in meerdere steden en dorpen kwam.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Van wat ik begrijp verreweg het minste deel uit de serie. Al zou je aan de andere kant denken dat het onmogelijk slechter kan zijn dan AC I. Dat was niet meer dan een tech demo imo.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Games #16: Time's top10 games van 2011 zijn...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|