|
|
#1 |
|
pfff Lewis daar al door het oog van de naald.
Heydon raakt de D8 ipv de benodigde D16. Webster er al uit. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2-1 in sets.
Set van de waarheid nu. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een avond
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lewis kan Heydon niet breaken.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat een klasse, 11-darter op zo'n moment.
*2-1 Lewis in de 4e set |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een leg
![]() 2-2 in sets |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heydon laat Lewis leven.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
*1-0 Heydon in de beslissende set omdat Lewis niet eens op een dubbel komt vanaf 75
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Heydon wint dit wel.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gvd wat komt die Lewis hier goed weg
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tiebreakie
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lewis mist 6 darts op de dubbel ofzo
Break Heydon 4-3* Lewis nu Laatst gewijzigd door Jasper; 16-12-11 om 00:13 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nooooooooooooooo
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lewis wint
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Friday December 16(plus een uur)
7.10pm Justin Pipe v Sean Reed 8.15pm Haruki Muramatsu v Dennis Nilsson (P) 9.00pm Co Stompe v Michael Smith 10.00pm Wes Newton v Kurt Van De Rijck 11.00pm Phil Taylor v Muramatsu/Nilsson |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ga ik kijken? Pipe
zo langzaam
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stompe bezig en pakt een break
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
en 2-0
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
dat die gast zo populair is in Engeland
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Barney, Co en VdV zijn populair over de plas
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoppa
3-0 overwiwnning heel netjes gedaan. Die vlieg
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Co
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Taylor wint met 3-0 van Muramatsu, maar die Jap deed het zo slecht nog niet.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Saturday December 17
Afternoon Session (12pm) Peter Wright 1-3 Jelle Klaasen Dietmar Burger 0-4 Christian Perez (P) Ronnie Baxter v Steve Farmer Robert Thornton v Ian White Alan Tabern v Christian Perez Evening Session (7pm) Steve Beaton v Magnus Caris Kevin Munch v Lee Choon Peng (P) Vincent van der Voort v Mark Hylton Paul Nicholson v Mensur Suljovic Denis Ovens v Munch/Choon Peng |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Argh boris kon je dat niet eerder zeggen
nu heb ik klaasen gemist.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jammer Perez eruit
Leuke speler.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
VdV nu bezig.
2-2 in sets |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
jahoo
leuke wedstrijd. Vincent
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ovens moet opgeven wegens een zenuw die is vastgelopen in zijn rug. Een Q door naar de tweede ronde. Munch in dit geval.
Vandaag alleen een avondsessie. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Alle Nederlanders zal voorlopig door naar de volgende ronde, zelfs Co
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sunday December 18
Brendan Dolan 0-3 Kim Huybrechts Connie Finnan v Warren French (P) Mark Dudbridge v Dave Chisnall Raymond van Barneveld v James Richardson Mark Walsh v Finnan/French Barney over een uurtje |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dan moet Barney en nu op zijn . ff kijken ..
Het is de tempo die Barney graag speelt . Het moet goed komen . Laatst gewijzigd door tjekkie; 18-12-11 om 22:27 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij heeft 't lastig, vooral omdat z'n tegenstander erg goed gooit tot nu toe.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
1-0 Richardson
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vliegt er uit lijkt mij, is niet meer de speler van een paar jaar terug.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gelukkig heb ik meer verstand van voetbal .
Tegenstander heeft de wedstrijd van zijn leven , heb ik het gevoel . Barney speelt zeker niet geweldig . Laatste 2 legs ....... pffffffffff __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Het heel seizoen is hij niet van niveau hoor , maar het kan zomaar terugkomen . Moet die deze pot wel overleven . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Barney kan zo aan z'n kerstvakantie beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Echt verassend vind ik het niet. hij kan beter stoppen, hij heeft het heilige vuur al een tijdje niet meer.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
2-0
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Stoppen zal hij wel niet doen Palmboom, dan moet hij weer met de post gaan lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dit kan nog weleens snel afgelopen zijn . Jammer . Barney blijft voor mij de Nederlandse darter .
Oke dan ... Kom op Barney ! Don 't give up .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Richardson
. Ik mag Barney niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Whaha, wat een held die Richardson.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
3-0.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Doei
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Heubach.
![]() Toch wel de laatste gast die je als TV-regisseur gaat uitnodigen lijkt me. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Darts #13 - WK PDC
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|