|
|
#1 |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Huismeesters
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Autisten
vooral.Allemachtig zeg, wat een droeftoeter, hij moest al bijna huilen toen ik m alleen vroeg waar ie precies woonde. Moest die huismeester 'm kalmeren. En hij was vooral bang voor wat ie zelf zou doen ofzo als ie te gefrustreerd werd ofzo Dat zulke lui uberhaupt ergens mogen wonen. |
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuk maar er zijn nou eenmaal mensen geboren die autistisch zijn, bietje respect knul.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat zal inderdaad beter zijn en mogelijk.............
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Kan moeilijk zijn dat de 15 woningen waar hij last van zou kunnen hebben zich aan zijn mafheid moeten aanpassen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Smoesjes verzinnen omdat je niet durft te klagen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Omdat iemand anders de muziek knetterhard heeft staan, dat zelf ook maar doen.. over autistisch gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Klagen omdat je geen smoesjes kan verzinnen
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Geachte heer / mevrouw, Goedendag, Beste, Dag later: bedankt voor uw terugkoppeling. Ik heb gisteren echter verkeerd gekeken en u een alternatief aangeboden wat niet meer leverbaar was. De Samsung M3 Portable 2TB, USB3.0 (zwart) die nu in bestelling staat is NIET leverbaar, excuses voor deze fout! Hierbij stuur ik u 2 alternatieve opties die wel leverbaar zijn: !
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
TR, er loopt hier Riro look-a-like rond te huppelen. Stoer he?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Rori?
|
|
|
|
|
|
#22 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
.Zo kerstborrel. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Ik zit te denken om eens wat kerstspul op te hangen hier, maar goede kans dat het dan het hele komende jaar er hangt
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nog 1 dag leren, nog 1 tentamen verneuken en dan heb ik toch mooi 3 weken vakantie
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Had ik gisteren. In de skylounge van het Mint-hotel in A'dam, mooi uitzicht over de stad. We zaten naast Peter R. de Vries die met een blond mokkel aan het dineren was. Niet z'n vrouw iig.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
1 dag leren, kuttentamen maken, dag vrij, leren voor ogenschijnlijk makkelijk tentamen, ogenschijnlijk makkelijk tentamen maken en dan vakantie
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Third world problem.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mabel.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() 8:30 is wel een gruwelijke kuttijd trouwens, ik heb om 12:00, dat is wel prima. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fraai klaagtopic van Espa.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
First ja, niet third
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Ik heb in januari dus ook 2 van zulke tentamens. Zijn m'n allerlaatste van de opleiding. Ik heb altijd alles in 1x gehaald zonder al teveel moeite, maar deze toen net wat te weinig tijd in gestoken en zit ik ineens met situatie dat als ik ze nu niet haal ik nog vertraging op ga lopen ook. Wat dan ook in weg van master gaat staan. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() .
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
Is beetje duf tentamen, zijn eigenlijk 5 tentamens van 5 verschillende vakken in één. Je krijgt ook aparte antwoordbladen per vak. Maar gemiddelde van de 5 cijfers is je eindresultaat. Heb 3 van de 5 voldoende gehaald, maar die mag ik nu vrolijk weer gaan doen. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
mail van de meubelwinkel
![]()
![]() Dan __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Was op TV met Johnny de Mol ook in Waar is De Mol. Leuk wijffie inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
![]() Potje Clearasil en niks mis mee inderdaad.. |
|
|
|