|
|
#1 |
|
Weiter.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Post ik door het slotje heen zelfs. Hoezo te laat,
.__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom stimuleert de overheid het? Alleen bij overvallen toch, niet bij rampen oid?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Overheid
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een hondenweer
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beter regen dan kou
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dit is beide
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Daar doelde ik inderdaad op. Maar goed, anders gezegd: zelfs het NOS journaal neemt tegenwoordig gretig amateurbeelden aan, al is het gefilmd door Michael J. Fox met het meest brakke mobieltje op aarde.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Je weet wanneer je bovenburen de muziek te hard hebben als je de muziek kan taggen met je mobiel.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Nou dan ben ik blij dat jij blij bent.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Misschien moet je isolatiemateriaal kopen van je gewonnen gokgeld?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Mja hij heeft iig gelijk dat het zelfs met een vrij modaal inkomen het allemaal nogal karig is wat je kan krijgen.
Ik zit te kijken voor 600e per maand (huren) en daar heb je weinig voor als je in Utrecht oid wilt zitten, zonder in een pauper buitenwijk terecht te komen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Dodental opgelopen tot 7 trouwens
excl. dader...http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/14/...opt-verder-op/ Klootzak heeft ook nog schoonmaakster van de buren in zn huis vermoord. |
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Misschien wil Breach het kopen?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Wat dat betreft is huren toch fijner. Wordt soms weggegooid geld genoemd enzo, en dat een huis tenminste eigendom is bladiebla... maar als je wilt verhuizen en je komt maar niet van je huidige woning af dan zit je. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Zit nog steeds in de flat die ik kreeg toen ik rond moest komen van m'n studie financiering ![]() Kan niets kopen wat zelfs maar gelijk is qua ruimte, behalve dan huizen waar de fundering binnen nu en een paar jaar vervangen moet worden vanwege houtrot. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Als je eenmaal een huis hebt is het ook nog uitkijken
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
De tetten van dat wijf in die irritante axe-reclame.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Een mini-kerstmarkt op Amstel
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Sta al bijna 7 jaar ingeschreven bij woningcorporatie en ben nog kansloos voor een huurwoning. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die ode aan Hoogerland van Gers
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
KK noemt Breach wel altijd Rotterdammer, dus het kan wel
![]()
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is gewoon kut als je in je eentje leuk in de stad wil wonen.
Ik woon nu voor 400 aan de rand van het centrum van Utrecht, met twee vrienden. In je eentje leuk wonen is niet te betalen, dus nu zit ik hier nog effe prima en hou genoeg geld over. Wacht het wel even af allemaal. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zoals al eerder, je kan wel zorgen dat mensen minder kunnen lenen voor een hypotheek wat in mijn ogen gewoon goed is maar als de prijzen niet dalen heb je er alleen maar een probleem bij. Het kabinet is echt achterlijk, er moet zsm iets veranderen aan de HRA.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
.
Laatst gewijzigd door Boris; 14-12-11 om 12:24 |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kk, nog gelukt met fm?
413 |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() Verlies je wel een hoop banen mee in de hele woningsector
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Krijg weer virusmelding. Het ligt aan Avira maar dan moet ik allemaal kutten en de vorige keer kon ik opeens niks meer openen
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gecondoleerd Robin.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik huur omdat ik veel te laks ben
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Hm spijtig __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Media
.Het hebben over de rellen tussen Utrecht en Twente supporters.. die kwamen niet eens in de buurt om te vechten met elkaar..
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Is toch altijd zo de laatste jaren.. (tenminste de dingen die door media groot worden opgepakt)
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Is dit echt trouwens ; Zo ja; Nederland .
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |