![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Godverdegodver, waarom gebeurt me dit nou voor de halve finale!? En dan heb ik ook nog eens de laatste post. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het ergste is nog wel dat ik twee goede keepers heb die dus beide een interland spelen voor Brazilie, terwijl ik de bondscoach ben van Brazilie
.En nee, dit had ik niet zien aankomen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Laatst gewijzigd door Dagglala; 15-12-11 om 12:36 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Na 27 speelronden in 2012/13 op de 3e plaats, 3 punten achter Real, en 12 punten voor op de nummer 4. Al wel iets van 12 wedstrijden niet verloren en aangezien mijn speelschema best relaxed is (heb Barca en Real al 2x gehad en speel geen Europees of Beker meer) hoop ik dat de 2e plaats er nog in zit. Heb in de winterstop Aduriz als pitchhitter gehaald, en Ruffier als 1e keeper.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Carroll kunnen verkopen voor toch nog 24 miljoen.
Hij werd ook gewoon niet boos als hij niet speelde
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Edit: laat maar, antwoord al gevonden.
Laatst gewijzigd door Grunner; 13-12-11 om 09:30 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leuk idee Otis. Vergeet Darmstadt 98 niet,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Edit: Ok, toch Schweinfurt vanwege de naam
.
Laatst gewijzigd door Otis.; 13-12-11 om 11:39 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Had ik al gemeld dat Ajax een stadion van 76676 plaatsen gaat bouwen?
En had ik ook al gemeld dat dat stadion mijn achternaam gaat dragen? [Achternaam] Park, fuck yeah. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Heb bij Utrecht ook om een nieuw stadion gevraagd aangezien de bezettingsgraad 99% is over het hele seizoen.
Maar het bestuur vindt dat er niet genoeg fans zijn... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Met Telstar krijg ik wel een nieuw stadion
Naar verwachting is 'ie klaar voor volgend seizoen. Dit seizoen na een wedstrijd of 14 in de subtop, op 7 punten van nummer 1 Ajax maar ook maar een paar punten voor op de plekken 13/14... Team had nogal wat moeite met wennen aan elkaar. Er zijn veel nieuwe spelers gekomen, van over de hele wereld, en dat klikt natuurlijk niet meteen. Daaraan wijdt ik ook het verlies tegen Lech Poznan in de laatste kwali-ronde voor de Europa Legaue. Volgend seizoen, als het kan, hopelijk beter! __________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
GB vertegenwoordigen op de OS
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nou ik heb net even een poginkje gedaan om in de editor het tweede elftal van Schweinfurt in de voetbalpiramide van Duitsland te krijgen. Kan ik helemaal niet joh. Dus is de keuze toch maar gevallen op FC Memmingen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
nep-fries
|
kutte is dat zo'n bouw ook 3 jaar duurt... moet nog twee jaar wachten
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
19-0 gewonnen in de 2e ronde beker
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuwe baas.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ook met minimaal 3 Noord-Ieren, 3 Schotten en 3 Welshmen in de selectie?
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Alleen Bale geloof ik. Of valt Jonny Evans onder de N-Ieren?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
![]() Jeuj! Met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik 3e. 2 punten achter Real, en 16 punten voor op Gijon (! zijn bizar goed met Botia, de la Cuevas en ene Joaozinho oid) die 4e staan. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
2006 gedownload maar het is weer een virus
(false positive als het goed is). Iemand een goede download van 2008 als nieuwste? Mag dus ook 2007 of 2006 zijn
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En een crashdump
. Ik moet ook geen gedownloade databases gaan gebruiken he. Memmingen wordt 'm dus niet.En FM 2008 is toch wel ergens van een torrentsite te halen ofzo? __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb fm2008 vast nog op cd liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb een boek over Dynamo Kiev in de oorlog. Ruilen
?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Zet 'm in een gedeelde dropbox-folder, als je ff een mailadres van je pm'd dan stuur ik je uitnodiging. Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 13-12-11 om 23:00 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Maar ik zal het proberen
||
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hadden je vorigen ook zo'n indeling?
![]()
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Neen. Maar volgens mij heb ik wel verschillende geprobeerd.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Volgens mij heb ik 2008 en 2009 nog origineel hier. Mag je hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
In de zomer van 2013 mijn team versterkt met Arteta (gehuurd voor 1,4M, + 60% van zijn salaris, wat neerkomt op 1,6M) en Illarramendi (9,5M, van Udinese). Ik moet na mijn 3e plaats van vorig jaar in La Liga mijn team in de breedte wel versterken want de schande van vorig jaar in de CL (ongelukkig laatste in een poule met Shakthar, OM, Anderlecht) mag me niet weer overkomen. Arteta is inmiddels 31, en niet de snelste meer, maar aangezien de spoeling dun is op de aanvallende posities op het middenveld kan hij zeker nog van waarde zijn.
Andere transfertargets zijn nu nog Xabi (wil nog niet), Azpillicueta (knetterduur), Zurutza (problematisch vanwege rivaliteit met Sociedad)... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bij gebrek aan een database voor lagere divisies van Duitsland ben ik met 1860 München begonnen. Aankoopbeleid is dus alleen maar Duitsers. Na een tijdje ging ik eens even kijken hoe duur het is voor 1860 om in de Allianz Arena te spelen, blijkt het 45% van de inkomsten uit kaartverkoop te zijn
. En de eigenaar is Bayern München dus die worden lekker door me gespekt .
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Muniain is top. Speelt als een soort Arjen Robben, maar dan vanaf links. Techniek, acceleration, agility, flair, techniek allemaal 17+ en dan ook nog goed in afwerken, anticiperen, pace, decisions etc. Maakt hem dodelijk. Het enige nadeel is dat hij vrij veel geblesseerd raakt. Vorig seizoen in totaal 16x gescoord en 11 assists gegeven en voor de 2x keer YPotY.
Aurtenexte is een wissel/reserve bij me. Ontwikkelde zich in het eerste seizoen goed, en stond zelfs in de basis, maar heeft zich niet door ontwikkeld tot een topper. Is traag als linksback en heeft ook zijn mankementen centraal achterin. Moet het hebben van zijn mental + marking. Ekiza is ook een reserve. Redelijk allround, maar zwak in de lucht. Speelt maar een handvol wedstrijden per seizoen omdat Etxeita, San Jose en Amorebieta wat beter zijn in mijn ogen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Leuk man, Athletic
. Heb je Iraizoz nog op doel?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Nee, Ruffier (voormalig St. Etienne) houdt nu mijn doel leeg. Is iets beter dan Iraizoz (die ook al op zn retour lijkt na 2 seizoenen).
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
nep-fries
|
Ben eerste geworden in een uefa cup-poule met Porto en Sampdoria en mijn spits met topsalaris scoorde 6 keer in 4 wedstrijden. Eindelijk heb ik eens kans om verder te komen in een europees toernooi dan de eerste knockout fase; Sparta Praag is namelijk mijn volgende tegenstander en daar won ik twee jaar geleden ook al twee keer van.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Misschien dat ik er nog wel aan ga beginnen na deze game.
Nu halve finale CL bereikt met Ajax. Real Madrid gaat echter een brug te ver worden denk ik.. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Door een belachelijk eigen doelpunt in de blessuretijd op basis van uitdoelpunten uit het toernooi vliegen...zuur!
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ja, dat is echt zuur.
Dit een een bruschetta van eigen deeg geven:
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mijn Noorse keeper klaagde over mijn teamtalks nadat ik niets had gezegd terwijl hij MoM was geworden.
Was het gelijk zat en aangezien er interesse was heb ik m direct op de transferlijst gezet. (ook omdat ie afgelopen seizoen nooit echt heeft overtuigd) Moest toen uiteraard wel op zoek naar een nieuwe keeper, en vroeg me af hoe het met Michel Vorm was. Die bleek dus transfervrij te zijn omdat zijn contract bij Swansea niet is verlengd wegens een langdurige blessure. (8 maanden) Was nu alweer bijna weer fit, en is dus opnieuw FC Utrechter geworden op zijn 30e. ![]() Almenning Jarstein ging uiteindelijk voor 2,8 miljoen euro naar Aston Villa.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Maar helemaal eigen jeugd is ook wel cool. __________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
2e Seizoen maar in bij Ajax. 2017-2018. Het is me niet gelukt Real Madrid te verslaan..
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
nep-fries
|
Ondanks dat ik nu flink wat betere spelers heb gekocht die ik ook wat meer salaris eisen (18 miljoen per jaar, daarmee vijfde van nederland), is dat in de stand in de competitie nog niet echt terug te zien. Sta derde, op drie punten van nummer 1 Ajax.
Wel scoor ik vaker, en Europees deed ik niet onder voor Porto. De man van 205.000 per maand, Lucina Traore, is z'n salaris wel echt waard. Scoorde alleen al in de competitie 16 keer in 16 wedstrijden en gaf bovendien nog 5 assists. Hij is dan ook dik topscorer van Nederland (nummer twee heeft slechts 11 keer gescoord). Ook Europees deed hij het goed met 6 doelpunten in 4 wedstrijden. Ook Bas Dost doet het niet slecht, hij scoorde 8 keer in 12 wedstrijden. Enige kutte is dat hij erg onbetrouwbaar is als strafschoppennemer. Zijn statistieken spreken in zijn voordeel, maar vooral op cruciale momenten mist hij (dit seizoen beide penalties gemist). en sinds de jaarwisseling heb ik officieel een nieuw stadion: het sc heerenveen stadion met maar liefst 37.091 zitplaatsen. Spoiler
En ik heb het afgelopen half jaar iets van 5 contractaanbiedingen gehad van (redelijk) grote clubs, maar deze trainer van 72 jaar, die een contract heeft dat nog 3.5 jaar doorloopt, blijft graag bij Heerenveen , al kan ik elders het driedubbele verdienen wat ik nu doe.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Ik heb met Utrecht in seizoen 4 zo'n 8 miljoen per jaar aan salariskosten, en ben daarmee de 8e club van NL. En 2 keer achter elkaar de kampioen.
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager #24 Met vertrekkende spelers met verstrekkende gevolgen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |