|
|
#251 |
|
Hup Holland!
|
Hier 5/10 op AZ -1.5 @4.00 bwin
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Jinx t maar goed, dan wint Ajax tenminste
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Hup Holland!
|
Meh had NEC in veel combo's die allemaal net net zijn geworden. NEC was ik vrij zeker van. Nog kansje op 1 combo van NEC, Feyenoord en United (uit bij Ajax) voor €400.
Baal enorm van NAC. Had 10/10 Bolton, NAC, NEC, Heerenveen -1 Was goed voor 3K Kut NAC, was natuurlijk de laagste odd ook Snap ook niet waarom ik die erbij pleurde.. zucht.Tevens deze System 4/7 ![]() Had goed ingeschat dat Everton weer niet al te best zou zijn, maar helaas bleef het bij een gelijkspel. Newcastle begon goed, maar geen idee wat die de 2de helft bezielden en Swansea had ik ms wat overschat na een goede reeks van ze. Maar 1 van die 3 mocht toch wel goed gaan gister Heb nu hele reeks bets op rij verloren, elke keer net niet. Maar bij gebrek aan af en toe een klappertje kom ik tot een punt dat verliezen te groot worden en gas terug moet nemen. Laatst gewijzigd door Espabilado; 22-01-12 om 14:34 |
|
|
|
|
|
#254 |
|
10/10 op zo'n combo? Echt een onnavolgbaar systeem heb jij
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Hup Holland!
|
Stimmt
Hoewel ik van Bolton, NEC en Heerenveen net zo overtuigd was als men nu is van AZ. Ik zag Liverpool sowieso écht niet winnen, en Vitesse volg ik genoeg om te weten dat ze nu kwetsbaar waren. Heerenveen dendert normaal over Graafschap heen maar rode kaart maakte het nog moeilijk. Prima bet dus, op de brainfart na die me NAC erbij deed gooien ![]() Ik speel wat meer high risk/high gain en baseer inzet meer op value. |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Iedereen baseert inzet op value..een normale wedder zou alleen singles spelen en niet 10/10 alles in een combo gooien
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Overtuigt zijn dat NEC voor het eerst sinds 1979 ging winnen in Arnhem, dan heb je wel ergens een glazen bol.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
7/10 Heracles -1,5 @1,95 bwin
4/10 combo HeerenveenXHeraclesXNAC @3,58 betclic |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
||
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Iemand nog wat centjes op Barca-Real gezet voor vanavond?
Zat te denken aan een Barcelona -1.5.. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
6/10 Almere City @1,86 sbo 3/10 Almere City -1,5 @3,10 bwin 3/10 NAC -1,5 @2,63 888sport Laatst gewijzigd door Zappie; 26-01-12 om 18:43 |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Vandaag een gokje van 5 euro op Vitesse's antivoetbal, X2 @ 4,nogwat
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Almere
![]() Almere -1,5
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Ik hou niet van aftertimen, maar vanmiddag getilt op de over 2,5 bij Feyenoord - Ajax
![]() Via mijn Canadeze achterneef die op visite is kon ik flink inzetten bij Pinnacle op de ongelofelijke odd van 1,76. Ik wist niet wat ik zag
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Goed voor zijn account zal dat zijn..inloggen vanaf een NL IP adres
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Was op zijn telefoon.
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
5/10 Heracles +0,5 @2,17
5/10 Groningen -1 @1,89 5/10 Twente -1,5 @2,03 Alles SBO 3/10 Cambuur -1,5 @2,70 betathome Laatst gewijzigd door Zappie; 02-02-12 om 19:45 |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Bij de meeste bookies niet nee. Je bent dan ondergeschikt aan de wetgeving in het desbetreffende land.
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
|
|
|
#277 |
|
Ik kan dit Ajax echt niet serieus meer nemen.
Ajax - Man United: 10/10 United @2,20 Tipico Ajax - Man United: 5/10 United -1,5 @4,30 Tipico |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Hup Holland!
|
Account aangemaakt en geld gestort op Tipico. Ik ga tilten op United.
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Hup Holland!
|
Onberekend met geld smijten zeg maar
![]() Maar echt, fuck it, als United ook maar paar basisspelers meeneemt en het ook maar beetje serieus opvat dan is het een walkover. Zitten dus nog paar alsen aan vast, maja ik knal gewoon 40/10 er op. (20/10 eigen geld, 20/10 bonus tipico) |
|
|
|
|
|
#281 | |
Ook al heb ik allang bij Bwin 10/10 op United gezet .
|
||
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Hup Holland!
|
Natuurlijk is de Premier League ontzettend belangrijk, maar om het leed van de uitschakeling in de Champions League te verzachten, zal United de Europa League willen winnen. Het is niet des Fergusons om te zeggen: laat dat toernooi maar. Vergeet ook niet dat hij de Europa League nooit heeft gewonnen. |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Heracles
![]() Anderlecht ![]() Groningen ![]() +5 units
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
5/10 Patriots -3 @2,08 The Greek.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Arsenal + Chelsea + Ajax + Heerenveen @14,76 maar gedaan.
Verder Arsenal als single @2 en Bayern (-1) + Dortmund @1,67 in de combo. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Hup Holland!
|
Ook nog maar 5/10 op Correct Score - Any Unquoted* @21 bij bwin met Ajax - United.
Had echt een odd van 13 verwacht oid. *Dus dat iig 1 van beide teams 5+ goals maakt. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
|
|
|
|
#290 |
|
5/10 Heerenveen -0.25 @ 2.17...odd is nu echt veel te hoog
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Wat houdt dat -0,25 in?
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
asian handicap. Wiki maar
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Hup Holland!
|
United met 1-0 handicap nog maar 3.4 bij Tipico. Ik had 'm gelukkig op 4.3
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Hup Holland!
|
United met sterke formatie tegen Ajax
MANCHESTER (ANP) - Ajax krijgt donderdag voor eigen publiek in de Europa League niet te maken met een veredelde B-ploeg van Manchester United. Trainer Alex Ferguson van de kampioen van Engeland heeft aan Sky Sports laten weten dat hij met zijn beste spelers naar Amsterdam komt. United met sterke formatie tegen Ajax - Sport - ED Het is dat ik al met 40 units op deze wedstrijd zit. Maar neiging is er om nog meer op United te gooien. Maar doe ik toch maar niet want de bal blijft immer rond. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Lucky winner
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Nog CL-tips hier? Of wellicht Europa League? Heb al wel wat geld staan op Manchester Utd. met een 1-0 en 2-0 handicap.
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Ik heb ook nog even 5/10 ingezet op United met 1-0 handicap @2,55 en 5/10 op elke andere score (zelfde als Espa een paar post hierboven) @ 19.
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
2,55
![]() Zijn de odds al zo gedropt? __________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
De selectie die naar Amsterdam gaat is bekend geworden, daar zal het denk ik wel aan liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
de 1-0 HCP voor utd is nog @3 bij ub
__________________ In Kenny we trust..! |
|