![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
OP=OP
Laatst gewijzigd door Hendril; 02-12-11 om 20:22 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het was toch Paul in het fietsenhok
GeenStijl : Paul Depla: vragen over fietsenhok VERBODEN |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het is verdomde koud zeg. Hopelijk staat de kachel aan straks
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gewoon veel drinken dan ben je zo kachel
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Loting
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat een poule...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit krijg je toch niet bedacht weer
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lekker man, genot dit. Gewoon er gigantisch opklappen en het komt goed.
Hebben we daar tegenwoordig nog de spelers voor? Dat betwijfel ik maargoed.. ze mogen mij wel even lenen tegen Portugal.. linksback jeuj. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ook nog in fucking charkov. Geen natte droom dit.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Geweldige poule
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toen Kharkov werd geloot, wist je eigenlijk al dat dit geen makkelijke loting zou worden
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Breda -> Charkov .. 2.469 km
Iemand die wilt rijden? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pannekoek
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
marco heeft alles fout gedaan. verkeerde speelstad en verkeerde tegenstanders
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Homo met je 2332 km
!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ligt Groningen ook een keer dichterbij....
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Goedkoopste vlucht vanaf damsco ook dik 400 euro
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als je vakantie hebt, kun je gewoon een roadtrip doen en in elk land even een paar dagen chillen en uiteindelijk de laatste 1,5 week in Oekraïne verblijven.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wel gaaf. Eerst een tijd het EK, dan naar Rome toe en met een beetje geluk daar Nederland van Italië zien winnen in de finale
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat zeiken we, Zuid-Afrika was verder weg
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zou wat zijn, een EK in Afrika.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik werd net al helemaal para toen ik die vuvuzela's hoorde. Wat ben ik blij dat we dat niet op het EK hebben.
Toch? Toch?!? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je wordt niet para van C. Ronaldo en Schweinsteiger?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ek 2008 was een mooier toernooi, ondanks dat Nederland minder ver kwam.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zal het morgen wel weer aan moeten horen over de loting.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat winkelcentrum/parkeergarage in Heerlen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
De SC mist trouwens in de TT
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Luie avond op de bank, maar ga toch maar eens een biertje opentrekken en op stap met de gasten.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ligt Kharkov eigenlijk naast Korsakoff?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vast niet anders was ik er vast al geweest. Of ik ben het vergeten dat kan ook nog.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Matchday trouwens
|
|
|