|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Space Jam
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Inderdaad, bazenfilm
![]() Ik zoek nog nieuwe films om te downloaden. Is Harold & Kumar 3 al fatsoenlijk te vinden? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lijkt me niet. Is die al uit in Amerika?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wist niet dat daar een nieuwe van was. Twee was wel een stuk minder trouwens.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Space Jam!!!
Vet nummer ook joh!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Snapt iedereen de link
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Space Jam (L)
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
The Conversation (1974) - MovieMeter.nl, gezien was best een leuke film. Wel een beetje traag.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Ik ga nu Back to the Future kijken!!! Eindelijk weer eens
heerlijke film
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gisteren trouwens Shutter Island gezien, best een geinige film.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Verdomd goede film is dat! Ik raad je aan om de eerste 15 minuten nog eens te kijken nu hij nog vers in je geheugen zit
Ik ga Back to the Future II nu kijken
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zojuist Gran Torino gekeken, opgenomen. Was van de week op Veronica.
Wel 'n aardige film, wat is Clint Eastwood toch 'n held
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
50/50 (2011)
![]()
![]() 8.2 op IMDB, 7.5 voor mij __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik vind Joseph Gordon-Levitt op dit moment 1 van de fijnere acteurs. In 3rd Rock from the Sun vond ik hem bij vlagen nog irritant, maar dat kan natuurlijk ook aan zijn rol hebben gelegen, maar sowieso sinds killshot ben ik hem wat meer in de gaten gaan houden en sinds 500 days of summer staat hij op mijn favorieten lijstje, voor zover ik dat heb.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gisteren In Time gezien met Timberlake en Seyfried. Vermakelijk, al hebben ze m.i. te weinig met het verhaal gedaan. Zo hadden ze wat dieper kunnen ingaan op de rol van de vader en het einde was wat lafjes.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rango. Heel komisch en misschien wel de mooiste CG animatie film ooit gemaakt vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Onwaarschijnlijk mooi en gedetailleerd.
|
|||
|
|
|
|
|
#24 |
![]() ![]() ![]()
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tijdje terug gezien, snapte het enthousiasme van iedereen niet zo. Ga 'm binnenkort dus nog maar een keer kijken.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
The Thing (2011) - IMDb net gezien. Afgezien van wat bad writing her en der vond ik het niet eens zo slecht als ik had verwacht wel. Toffe film
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
The Change Up. Echt zo'n film waar je plaatsvervangende schaamte van krijgt maar enigszins wel leuk is.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vanavond Crazy Stupid Love en Cowboys and Aliens gekeken.
Beide leuke films, waarbij CSL nog het meest verrassend was, cliché einde, maar de rest van de film zorgde toch een aantal leuke verrassende wendingen en lachsalvo's. Geen standaard romcom. Cowboys & Aliens wel een leuk thema, zoals de titel zegt. Lekker veel actie en mooie "western" beelden. Goed genoeg voor een avondje vermaak. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat vond ik dus ook van CSL!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fish Tank (2009) - MovieMeter.nl, geniale film. Over een meisje die haar weg in het leven maar niet kan vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb Ne Le Dis ŕ Personne (2006) - MovieMeter.nl gezien. Echt een hele goede drama/thriller. Alles erop en eraan!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Weet iemand of Drive al in goede kwaliteit beschikbaar is ergens?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Blitz gezien, wel vermakelijk en niet de standaard actiefilm van d'n Jason.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Is dat acceptabele kwaliteit? Wil 'm het liefst 'gewoon' op tv kijken, 37inch.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
R5 screeners hebben toch altijd last van slechte audio? Beeldkwaliteit is ook nooit super.
Ik zou gewoon wachten op de BR-rip, Capitano. De Blu-ray komt volgende maand uit in de VS dus lang ie niet op zich laten wachten. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die versie die ik had deed niets onder voor een dvdrip.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Je weet zeker niet meer welke torrent dat was? Eventueel via pm.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik doe niet aan torrents, maar het was deze versie:
Drive.2011.R5.XviD-SP33D __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oké, duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik sleep ook nooit ts of r5 binnen, meestal erg matig.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Drive 2011 720p BluRay x264 DTS-THEBEST
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Iemand al bij Nitro geweest?
|
|
|