![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Op een beurt met je vriendin?
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nou vooruit Robin, ik heb vandaag een supermarkt ontdekt waar ze m'n favoriete noodles voor ruim 15% goedkoper verkopen! Tel uit je winst!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jan Mulder
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die Tasco of zo zijn trouwens wel bazen supermarkten in Praag
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zo zo, 15 hele procenten
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Noodles is niet te vreten.
Ik heb vandaag ontdekt dat Elburg een takke-eind rijden is. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ik heb vandaag 18 uur op bed gelegen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
De maatschappij is trots op je.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Komt de belastingdienst ook nog even aankakken dat ik aangifte moet doen over 2010...
Heb ze in maart oid nog gebeld of ik aangifte moet doen, antwoord nee hoor, u bent niet belastingplichtig !!!€400
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Mja krijg ik ook nog vrees ik. Had op 31 maart uitstel aangevraagd, krijg ik brief dat er bij hen geen plicht bekend is. Maar als ik de shizzle invul ben ik ook 400e schuldig. Zullen ze ook nog wel mee aankomen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Had ik een keer met huurtoeslag. Netjes mijn inkomensstijging door gegeven toen ging mijn toeslag iets naar beneden. Komen ze een jaar later dat ik nog 600 euro ofzo moet terug betalen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik had precies hetzelfde, alleen ik heb ook geen voorlopige aanslag gehad, dus geen uitstel aangevraagd.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Makkelijker kunnen ze het blijkbaar niet maken... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik doe niet aan belasting betalen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Naja als het goed is krijg ik over 2011 iets van 600e terug gelukkig. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vind gewoon dat de hele belasting weg moet.
Gewoon alles weg __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nigel de Jong ook hoor ik net van Evert ten Napel in FIFA12
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Iedereen is belastingplichtig, sommige mensen zijn niet aangifteplichtig....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
als je een normale baan hebt, geen eigen huis en zo, geen extra subsidies..dan betaal je gewoon precies je belasting via je salaris en kom je altijd netjes op nul uit
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goodlife.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Als je werkgever inderdaad gewoon loonheffing inhoudt ja...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
dat is bij de gemiddelde baan toch altijd zo?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Meestal wel ja.
Het is trouwens ook nog een keer zo dat als jij weet dat je belasting zou moeten betalen (omdat bijvoorbeeld je werkgever(s) niet genoeg belasting inhouden) en je doet geen aangifte, dan zit jij fout en niet de Belastingdienst... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
maar waarom zou een werkgever niet genoeg belasting inhouden?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
een gemiddelde baan hebben
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik krijg nog aardig wat cash toen ik vorig jaar nog als vakantiewerker op papier stond en zwart geld bij kreeg.. (vloerenlegger) ben pas sinds augustus in echte loondienst. Dus dat wordt leuk hihihih.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
dat snap ik. Ik heb het over een volwassen persoon (
) met een full-time baan
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jij moet juist bijbetalen, want zwart werk
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat weten die kutblauwen toch niet, hier met die poen.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Omdat een werkgever bijvoorbeeld geen rekening houdt met een tweede baan of bij een wissel met wat jij in het jaar al hebt verdiend.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #915: Met 15% korting!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|