|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wel een raar seizoen van Dexter..meningen zijn zo verdeeld. Op een paar stomme dingen na vermaak ik me er juist erg goed mee en dat geldt ook voor veel anderen die ik spreek, terwijl ik ook weer zeker net zoveel mensen spreek (of zie posten) dat ze dit seizoen ontzettend kut vinden. Echt een hate it or love it seizoen blijkbaar.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Het wisselt ook wel een beetje per aflevering. Die roadtrip aflevering zeg maar was echt van bedenkelijk niveau.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja, het heeft nog zo zijn momenten, maar ook veel dingen die gewoon echt beneden het niveau van Dexter zijn. Er had zoveel meer in gezeten. Onnodige karakters er bij was een dom idee vooral. De geloofwaardigheid begint toch af te nemen als je ziet wat bepaalde mensen weer allemaal moeten meemaken.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben ook wel benieuwd naar de volgende aflevering van SoA!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat doet The Hoff ineens is SoA
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vind Dexter vooral vermakelijk, maar vaak wel enorme gaten in het verhaal hebben. En slechte wendingen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ben van den partij.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat ik jammer vind bij Dexter is dat elk seizoen eigenlijk hetzelfde verhaal is, met steeds een iets flauwer sausje.
Nou heb ik dat wel vaker met series, dat ze seizoenen gaan maken om het seizoenen maken, maar echt sterker wordt het er niet door. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Seizoen 4 van Dexter vond ik anders geweldig (ik meng me er even in
). John Lithgow was geweldig als psychopaat. Verhaallijn van dit seizoen is nog niet heel geweldig, al kwam in de laatste aflevering een aardige plottwist.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dexter S1, 2 en 4 waren
![]() De overige 3 zijn/waren minder. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
SoA
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Al mijn series zijn gestopt.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
"mijn series"
![]() overigens is een maat van me bezig met het maken van zijn eigen animatie serie ![]() Best wel grappig om te zien
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Inderdaad ja, ik ben eigenaar van die series.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ga in een winterslaap tot volgende week woensdag.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dexter seizoen 4 op 2 afleveringen na volledig langs me heen geglipt. Denk dat dat wel wat zegt. Toch nog even een keer serieus proberen.
Vroeg me af of Californication nog met een vervolg komt? |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Community gezien?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
GoT is ook geniaal, maar helaas een lange pauze
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja, in het begin vond ik het wel wat, maar nu ben ik afgehaakt.
Hmm... Nee. Nooit van gehoord. Wasda voor serie dan?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nee is nooit uitgezonden in Nederland. Geen idee waarom niet eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Of een budgettair probleem. Ze gaan vooral voor de echte blockbusters áls ze al een serie uit gaan zenden. En Breaking Bad is toch wel wat meer verfijnd.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mwoa, Entourage, Dexter, Sopranos kwam op de publieke omroep allemaal voorbij dacht ik. Dat zijn grote series, die niet per definitie slecht zijn.
De commerciële varen al jaren op de hype van forensisch onderzoek en dergelijke. Oh, en SoA op RTL. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Breaking Bad is gewoon uitgezonden op RTL..Weet niet hoeveel ofzo, maar ze zijn daar in februari mee begonnen geloof ik.
edit: http://www.televizier.nl/artikel/746...serie-op-rtl-7 In NL zenden ze alle goede series alleen zooooooo laat uit...Sopranos, Dexter enzo kwam altijd na 23u geloof ik en Breaking Bad om half 12 op zondagavond
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tijdens het eerste seizoen van Breaking Bad moet je ook sowieso wel wat geduld hebben voordat het op gang begint te komen. Dat werkt natuurlijk niet met dat campingvolk wat naar de commerciele omroep kijkt.
Niet voor niets dat de PO de écht goede series uitzendt. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Fringe is ook te zien in NL.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Publieke omroep heeft inderdaad wel wat betere programmas, maar zit ook meerendeels meuk tussen.
De commercielen zenden alleen maar CSI, NCIS en klonen uit. Ze hebben geen ruimte meer met al die reallife troep |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Net5 zou eens wat meer mogen gaan doen. Ze hebben nu oa Fringe. Maar in het verleden was het in mijn ogen beter. Met oa series als Boston Public
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zie mijn edit..Zondagavond na half 12..uiteraard geen hond die daar naar kijkt
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ze hebben nog wel een paar. Maar vooral series gericht op vrouwen
|
|
|