|
|
#1 |
|
1 December word de complete lijst bekend gemaakt in Tijd voor Twee.
Dit jaar is de top 3: 1. Queen - Bohemain Rhapsody 2. The Eagles - Hotel California 3. Deep Purple - Child in Time Nieuw in de top 10 is: Adele - Some one like you (hoogste binnenkomer ooit in de Top 2000) __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hopelijk Metallica in de top-10 maar dat zal wel niet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
A day in the life moet de top 10 in natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Waarom wordt de top 3 nu al bekend gemaakt? Zo is er toch niks meer aan?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Benieuwd naar nummer 714
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Adele in de top 10? Nee, toch? Nee, toch?
.Als er één artieste is die ik intens haat en echt niet kan beluisteren, dan is het wel Adele. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb niet eens meer de moeite genomen om te stemmen, deze hele verkiezing is net zo ongeloofwaardig als nominaties van de Televizierring of van de FIFA.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb het ook niet opstaan, maar in tegenstelling tot Pixie Lott en Duffy, heb ik wel het idee dat Adele een echte artiest is.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat vind ik vrij pretentieus van je.. Ik zal haar ook niet in mijn top 10 zetten. Maar het is wel een fantastische zangeres die zélf haar nummers schrijft. En dat zijn er maar weinig meer. Het hoort zeker in de lijst, maar niet in de top 100 wat mij betreft.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Adele is een topzangeres die kapot gedraaid is. Prachtige stem, mooie liedjes, maar gaat ten onder aan een overdosis van haar muziek.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat vind ik het mooie aan Rob Stenders. Af en toe gewoon een artiest niet meer draaien omdat je je er anders moe van wordt.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Genot
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik verwacht dat daarin sowieso nog wel plaats is voor Boudewijn de Groot met Avond, Coldplay met Clocks, Led Zeppelin met Stairway To Heaven en The Animals met House Of The Rising Sun. Wellicht zelfs ook nog Pink Floyd en Adele staat er dan dus ook in, begreep ik. Dan blijft er nog weinig ruimte over voor Metallica.
Maar wie weet is er dit jaar een verrassing in de top 10, zou best eens leuk zijn. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Adele is prima te beluisteren. Alleen een top 10 notering.. nu al. Nee. Over 10 jaar misschien.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Adele
![]() Eerst kon ik er nog wel naar luisteren, maar je wordt zo doodgegooid met die big dat het gewoon geen genot meer is om naar te luisteren. Hoe kan zoiets nou in godsnaam in de top 10 staan. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Adele
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Top 10 materiaal:
Korn, Nirvana, Pearl Jam, Billy Joel, Jewel |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De lijst staat erop!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Weer 2x Coldplay
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hadden ze geen pagina's met 100 nrs kunnen maken?
M'n hele internet flipt m
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
je browser bedoel je
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Paranoid Android er eindelijk in
Adele vier keer veel te hoog
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Echt he. Ik vind 1 nummer al te veel, maar dan kan ik nog leven met zo'n hypeje. Maar 4 nummers
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
AC/DC - Whole lotta Rosie 34
Beatles - A day in the life 78 Bob Dylan - Like a rollin' stone 174 Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder 153 Bruce Springsteen - Born to run 179 Jimi Hendrix Experience - All along the watchtower 131 Pink Floyd - Comfortably numb 12 Rolling Stones - Sympathy for the devil 46 Bob Dylan - Subterranean homesick blues 1082 Johnny Cash - Hurt 43 Neil Young - Rockin' in the free world 359 Pearl Jam - Black 40 Red Hot Chili Peppers - Californication 99 Michael Jackson - Dirty Diana 609 Adele - Rolling In The Deep 21 Journey - Don't Stop Believin' n.v.t. De Jeugd van tegenwoordig - Sterrenstof n.v.t. Jay-Z - Empire state of mind n.v.t. Foo Fighters - Walk n.v.t. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tis een hype he..
Dit is mijn lijstje Chuck Berry - Johnny B. Goode Simon & Garfunkel - The sound of silence Leonard Cohen - Suzanne Who - Baba O'Riley Led Zeppelin - Stairway to heaven Neil Young - Heart of gold Eric Clapton - Wonderful tonight John Hiatt - Have a little faith in me Gary Moore - Still got the blues Eric Clapton - Tears in heaven Eric Clapton - Layla Jeff Buckley - Hallelujah Elbow - One day like this Joe Bonamassa - Sloe Gin The Raconteurs - Carolina Drama Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
André Rieu - The second waltz (1736)
Beatles - Hey Jude (24) Beatles - Let it be (56) Beatles - Sgt Pepper's Lonely Hearts club band (456) Beatles - Yellow submarine (1105) Frank Sinatra - New York New York (1078) Police - Every little thing she does is magic (816) Police - Roxanne (210) Queen - Another one bites the dust (476) Ramses Shaffy - Laat me (93) Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid lach werk en bewonder (85) Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction (216) Toto - Africa (87) Red Hot Chili Peppers - Snow (261) Muse - Starlight (418) Haddaway - What is Love n.v.t. Childish Gambino - Freaks and Geeks n.v.t. Woodkid - Iron n.v.t. Bob Marley - Three Little Birds (1356) Röyksopp - Röyksopp Forever n.v.t. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Acda & De Munnik - Lopen tot de zon komt 280
Air - All I need 414 Billy Joel - Piano man 29 Bruce Springsteen - Badlands 415 Cranberries - Zombie 223 Evanescence - My immortal 527 Foreigner - That was yesterday 1628 Michael Jackson - Man in the mirror 197 Michel Fugain - Une belle histoire 363 Pearl Jam - Black 40 Queen - Innuendo 63 Radiohead - Street spirit 142 Stranglers - Golden brown 441 Tim Hardin - How can we hang on to a dream 864 Within Temptation - Ice Queen 379 Tori Amos - Winter Guns 'n Roses - Estranged Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness R.E.M. - Nightswimming Nelly Furtado - Try __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waarom? Met Someone Like You heeft ze gewoon een gigantische klassieker geschreven. Dan mag dat wat mij betreft gewoon nu al in de lijst. Mits de regels dat toestaan, want vroeger mocht je toch geen nummers uit het jaar van de lijst selecteren?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja dat nummer is idd prima, de rest is ook goed, maar nog geen top2000 materiaal vind ik
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik zie in veel lijstjes Pearl Jam voorbij komen
![]() Maar dan mag je Nirvana ook best noemen wmb
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Ben ik gewoon Journey vergeten en die staat dus niet eens in de lijst zie ik dus
Laatst gewijzigd door Zappie; 01-12-11 om 15:42 |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
België maar op plek 853...
2x coldplay in de top 10
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Coldplay
![]() Adele ![]() Vooral Coldplay, wat doet die meuk überhaupt in de Top 2000?
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Alan Parsons Project - Old and wise (20)
Beatles - Here comes the sun (105) Boudewijn de Groot - De vondeling van Ameland (110) Bruce Springsteen - The river (10) Clash - London calling (580) Crowded House - Into temptation (968) Dire Straits - Private investigations (47) Elbow - One day like this (228) Golden Earring - Twilight zone (259) Johnny Cash - Hurt (43) Moody Blues - Nights in white satin (45) Oasis - Don't look back in anger (470) Radiohead - Karma police (204) Tröckener Kecks - Met hart en ziel (1406) Snow Patrol - Run (198) Dit zijn de vrije keuzes Band of Horses - The Funeral Beatles - Come Together The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out Muse - New Born Ricky - Genot Helaas, geen Genot in de Top 2000. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Belachelijk overigens dat Southern Sun en Silence niet in de lijst te vinden zijn.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
! . .Southern Sun . . .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geen idee eigenlijk waarom die niet bij mijn vrije keuzes staat
.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik had die mening ook altijd, dat je iets de tijd moet gunnen om klassieker te worden. Maar bij Someone Like You dacht ik het al bij de eerste keer dat ik het nummer hoorde, live bij de Brit Awards.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoe kan Journey niet in de top 2000 staan?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Overigens is het gewoon een lekker luisteren en "oh jaaaaaaaaaa" lijst. Neem het verder niet al te serieus nadat ze eerst zelf opriepen tot het nummer 1 maken van "de avonden" maar toen vervolgens er een oproep was om Ede Staal in de top 2000 te krijgen, ze zijn nummer uit de lijst haalden.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ede Staal met z'n slechte cover van Ricky
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Beatles - Penny lane 443
Billy Joel - Piano man 29 Bob Dylan - Hurricane 70 Bruce Springsteen - The river 10 Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain 385 Dire Straits - Brothers in arms 15 Doors - Riders on the storm 23 Eagles - Hotel California 2 Led Zeppelin - Stairway to heaven 5 Neil Diamond - Cracklin' Rosie NIET IN DE LIJST ![]() R.E.M. - Drive 732 Rolling Stones - Paint it black 82 Simon & Garfunkel - The boxer 142 Johnny Cash - Hurt 43 AC/DC - Thunderstruck 61 Dit zijn de vrije keuzes Golden Earring - Johnny make believe Rowwen Heze - De peel in brand Fleetwood Mac - Dreams 692 Elvis Presley - Suspicious minds 120 Sting - Englishman in New York 260 __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Top 2000 #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|