![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
is echt waar
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
O,oke
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je maakt geen nieuwe OP, je maakt een nieuw topic.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
kijk, dat krijg jee dus als je dat in zo vroeg moet doen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ik durf trouwens ook te wedden dat deze op nog nooit eerder is gemaakt en daarmee dus nieuw is
413 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Godsamme
Zeggen dat je om 2 uur gaat slapen, nog even dit en dit checken en het is opeens 4:30
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wie zegt dat?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jooo after weekend dipje...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dadelijk de weg op
![]() Hopelijk is de mist weg als we gaan
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik tegen mezelf.
En dan ook niet in slaap kunnen komen en dan maar 2,5 uur geslapen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tvp.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kwart voor 9 verplicht college
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dan slaap je in dat college toch uit? Zet 'n recordertje aan, en je hebt nog alle info binnen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lekker om 9 uur eruit, omdat er een reparateur langs moet komen vandaag. Die zal wel rond een uur of 4 hier zijn ofzo, maar he, Friggles, jij bent als enige thuis, dus ga jij er maar uit om te wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
En terecht. Als ik kinderen had (god dank is dit niet het geval) had ik hetzelfde gedaan. Als je full time aan het werk bent is het helemaal een bitch als er iemand "tussen 8 en 4" langs komt namelijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
O, maar dat is het niet. Snap het wel vanuit mijn ouders oogpunt, alleen vind ik het zelf nog wel kut
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom opstaan, je wordt toch wel wakker van de deurbel?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Oh KK, trouwens. Er zit geen cd-speler in de auto dus ik hoop dat je van Franse muziek houdt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Silemennus, ouwe snoepert. Het was niet mis met de vrouwen in Ajaxpakjes. Zaten er wel een aantal bij die ik met plezier een veeg zou geven.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
jaaaa
![]() ![]() ![]()
413 |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goedemorgen!
Vandaag weer even hard studeren want morgen moet er een presentatie af zijn en ik moet nog praktisch beginnen. (What's new) Maar even de klassieke radio aangeslingerd op Spotify, doet het altijd goed tijdens het studeren! __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zo ook weer in het land
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
terror rudy
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Childish Gambino
![]() Echt fucking divers, goeie rhymes, lekkere beat. Beter dan Kanye. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Maandag
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Op naar Lyon! Donderdagochtend een verslag in geuren en kleuren van de avonturen die Knikkerkoning en ik hebben beleefd.
En heerlijk dat ik nu vakantie heb. Na 8 maanden lang 45 uur per week te hebben gewerkt ben ik echt aan wat vrije dagen toe, ben kapot. Wat dat betreft een goed idee om nu 800+km door de mist te gaan rijden terwijl Knikkerkoning Brabantse liedjes moet zingen om me wakker te houden. ![]() Adios! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Waarvan ik 20 uur per week op dit forum zat trouwens. Kop 'm zelf maar effe in.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
maat heeft aangezichtsverlamming, loopt nu met een Nike-smile rond
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
terror rudy
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Edinburgh.
Waarom kennen media het verschil tussen neer en doodgestoken niet? |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Half.. volgens mij stuurt hij geen pushberichten meer. Maar je kan wel live checken
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Door naar buiten naar je auto te kijken?
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ook een optie. Maar ik zie mijn auto niet als ik nog in mijn lig. Push moet binnenkort weer gaan werken dat je het een dag van te voren kan zien.
Maar goed, die discussie heb ik al eens gevoerd
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kak, OV-chipkaart kapoet
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik was dan ook niet serieus
![]() Was super ![]() Boot natuurlijk altijd lachen. Kustroute door de typische Engelse en Schotse omgevingen. Met kasteeltjes en andere (voetbal)cultuur. ![]() Bamburgh Castle (werd nog een deel van de Harry Potter films opgenomen) met aan de voet een voetbalveld. Daar moest natuurlijk even gestickerd worden. We hadden een appartementje aan de Royal Mile. Dus lekker door Edinburgh gewandeld. Mooie sfeervolle stad. Alleen jammer van die heuvels en trapjes . Savonds naar het rugby in Murrayfield. Een stadion waar bijna 70.000 man in kunnen, helaas waren er maar 7000 man ofzo Wel een mooie sport. Edinburg won met een 1 punt verschil omdat een Fransoos 3 seconden voor tijd bij zijn poging om een fieldgoal te maken van een meter of 10 (waardoor ze dus zouden winnen) zo gruwelijk mispeerde Vergeleken bij het Rugby zijn voetballers wel echt grote mieten Wat een sport ![]() ![]() Chabal het beest deed ook mee. Daarna natuurlijk hard op stap... De volgende dag dus naar Dundee. Onderweg nog even gestopt bij de heilige grond van st. Andrews golfclub. Die dachten ook wat zijn dit voor patienten toen we half sjikker met blikken bier uit de busjes kwamen gevallen Uiteindelijk aangekomen bij Tannadice Park, Freddy is nog steeds een held daar. In de rust het veld op, interviewtjes voor tv en radio, signeren. Kunnen ze in Nederland nog wat van leren. En we werden met alle egards behandeld. Eten, drinken alles erop en eraan. De wedstrijd was verder niet veel al scoorde Dundee wel een aardige goal.Weer terug naar Edinburgh om te stappen en zondag naar Newcastle om te shoppen en weer op de boot naar huis. Bovenal heel veel bier en slappe klets. Een geweldig weekend dus
Laatst gewijzigd door TR; 21-11-11 om 14:47 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hehe voor onze slaapplaats hing al een sticker van vak p. Klinkt wel aardig.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #910 Wist je dat een nieuwe OP aanmaken in de ochtend kut is
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |