|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Superheld; 16-11-11 om 23:12 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoi hoi
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Herkenbaar
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hai
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
heheh
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Degene die ooit dat FUUUUUU plaatje heeft getekend in Paint, moet nu toch ook een e-penis van heb ik jou daar hebben
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hehe, zeker! Sowieso die memes, zitten echt geniale dingen bij.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wie heeft er dan ook nog zo'n jaren 80 koffie geval...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sowieso koffie is voor mieten
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Koffie is voor mannen. En zeker filterkoffie. Beter dan die gayshit uit een Nespresso-apparaat waar je eerst wordt gevraagd wat voor 'cupje' je wil.
Hoppakee, gewoon 8 koppen zetten en dat dan in MOKKEN opzuipen. Zoals het een man betaamt! Thee drinken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Thee kan alleen op zondagochtend.. In de rust
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ben een miet!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik drink ook niet of nauwelijks koffie....
Drink het eigenlijk alleen als ik er een borrel bij krijg
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zijn de rayonhoofden al bij elkaar?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() Verder is koffie fucking smerig
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kaartje fey uit in de pocket
![]() Lang geleden een (trein)combi voor mij
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pussylounge weer in Breda wss
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wel tijdens het EK..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
blegh
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Starbucks
![]() Stomme hype |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rihanna album gedownload
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik drink geen koffie. Ben ik nu cool?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mensen die zeggen dat ze 's ochtends niet zonder een kop koffie kunnen functioneren
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Koffie
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nice, volgens mij komt er ook een deluxe versie met wat meer nummers, deze is wat kort.
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
gisteren 1000e klant bij de Jumbo, dikke zak met allemaal troep. Was wel mooi, alleen alles in een jute zak die echt fucking zwaar was. Kramp in m'n vingers man
413 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jep 3 extra nummers.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hallo Jumbo
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee iedereen is bang voor de vloerenleggers en houd de bek tegen ze en doen alles wat hun vragen.
Maar omdat wij niet bij de lulletjes zoals timmermannen en ander minachtend volk willen zitten, gaan we altijd met zijn 2en lekker ouwehoerehhh dus moet ik wel koffie zetten.. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Koffie
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|