![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
PSV Eindhoven!
|
![]() Links - Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap! - Informatie omtrent teamgeest drops. - Startkabel site voor Hattrick; vele links! - Hattrick Youthclub, site om je Jeugd Opleiding bij te houden. Inlogsites Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens! - Hattrick - Hattrick - http://www.hattrick.interia.pl - Hattrick Browser extensies Foxtrick is een heel handige extensie voor Hattrick (eigenlijk een must). Het geeft je meer mogelijkheden en inzichten op de site zelf wanneer je bijvoorbeeld speurt naar je volgende aankoop of je wedstrijden analyseert. Momenteel is het beschikbaar voor twee browsers, te weten Firefox en Chrome. Hieronder de installatie links! - Firefox: mozdev.org - foxtrick: index - Chrome: FoxTrick - Chrome Web Store WZV Teams Nico met Insane Ones (209118) in VII.772 rompompom met JHMWMJZMN (68680) in V.55 Prosac met Meeden Mashers Collenius Cripplers Combinatie (143319) in VI.671 DiepFries met SC diepFries (1295088) in V.144 Zappie met Het Goede Doel (810972) in VI.844 Aanvoerder met Prague City Boys (509786) in VIII.607 -SG- met FC Loempiabakker (1007925) in VIII.1478 Suikerbrood met Dynamo Fryslân (1005592) in VIII.1635 Rumille met Pikachu FC (1232365) in VIII.607 De OP is hier te vinden! Laatst gewijzigd door Nico; 10-11-11 om 11:42 __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV Eindhoven!
|
Lapo:
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volgens mij heb je gewoon pech met.blessures -SG- . Heb je wel fysiotherapeuten in dienst?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ah, in het verkeerde subforum, vandaar! Tenminste, de vorige stond in HVT.
Prijsverhoging voor Supporter is uitgesteld, ze kunnen nog luisteren dus. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gaat een moeilijk seizoen worden. Had eigenlijk liever nog een jaartje in VIII willen rijpen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuwe training verdedigen: 0 stijgers.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Scoren +2 en 2 spelers waar interesse in is getoond door de U20 coaches van Thailand en Tunesie.
![]() Overigens speel ik tegenwoordig in de VIII.2036. Wordt nog een hele opgave niet te promoveren. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dan is je middenveld veel te sterk. Je kan ook met 8 man aan de aftrap komen? Of je koopt wat FC's die niet-bestaand positiespel hebben en redelijk ervaring, dan kom je er ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
2-3-3 zou ook kunnen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik was vergeten mijn training om te zetten
|
|
|
|
|
#13 |
|
Veel Spelhervatting stijgers?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
PSV Eindhoven!
|
passen.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hier inmiddels 2e seizoen in IV.50. Dit seizoen moet ik voor het kampioenschap meestrijden. Thuiswedstrijd in de beker zou daarnaast erg fijn zijn, echter geen moeten. En ronde 11 van afgelopen seizoen evenaren lijkt me al helemaal iets te veel gevraagd
![]() Al met al de afgelopen 10-12 weken 6 (vanavond hopelijk 7) nieuwe (NL) spelers aan de A-selectie toegevoegd (en buitenlanders de deur uit). Daarmee totaalsalaris onder de 300k en niet onaardig en flexibel team om lekker mee te pielen terwijl ik Kristiaan door de laatste seizoenen richting NT train ![]() Oja, en toch maar gewoon supporter verlengd (voor aankondiging van het uitstel). Spelen zonder zie ik niet zitten, daarnaast vind ik het persoonlijk dus nog geen absurd bedrag. Februari 2013 staat er nu, best lang nog eigenlijk
__________________ I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity Farrokh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991 Hattrick: SC diepFries (1295088) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kansen : 6-0
Eindstand : 0-0
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bij mij is het 4-4 geworden.
. Hopelijk slaat die training een beetje snel aan, het is echt een geitenkaas achterin nu.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
4-1 gewonnnen, toch fijn. Winnen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Klopt. Na een verrassende 3-3-3 in de competitie (5-0 winst) kwam m'n tegenstander gister met B-team aanzetten (0-7 winst). Als het goed is vannacht 2 Keepen-pops en dan a.s. zondag de uitwedstrijd tegen zoals ik het nu in schat de grote concurrent in de titelstrijd.
__________________ I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity Farrokh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991 Hattrick: SC diepFries (1295088) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nico Martens Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van redelijk naar goed.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Keeper en verdediger dus die gestegen zijn in scoren
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
TSI: +10350/-19610
Verdedigen: +4 Vorm: +3/-9 ![]() Vorm al een tijdje stevig aan het dalen, dat zuigt gruwelijk. 4 verdedigen poppers is wel fijn, da's de helft van m'n trainees... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
PSV Eindhoven!
|
gewoon weer vergeten om de training te veranderen
_!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passen kan geen kwaad op zich, maar dan moet je opstelling er wel naar zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Doe het nu dan
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een speler verkocht waar ik 929 999 EUR van over hou. Waar kan ik dit het beste in investeren? Stadion is recentelijk al verbouwd. Nieuwe coach of wat goede verdedigers kopen? Train positiespel en speel al een paar seizoenen met dezelfde (matige) verdedigers die in feite niet verder groeien.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Hopelijk helpt dit een beetje. .
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
3-1 verloren
![]() Denk dat ik maar eens ga degraderen dit seizoen en volgend seizoen beetje freewheelen in VII en voor de beker ga. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
PSV Eindhoven!
|
2-1 gewonnen. Sta nu eerste, denk alleen dat ik die plek niet kan vasthouden.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is er geen oefenpot meer voor het regelen van jeugdoefenwedstrijden? Zo nee, wie daagt me ff uit, teamid 9672
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zou wel moeten, ik heb het vorige week nog gebruikt.
3-1 gewonnen met eigenlijk alleen een beter middenveld. Hij counterde ook nog, maar heeft blijkbaar veel te weinig passen in huis; hij haalde slechts een goed voor countertactiek. Nog niet verloren in de competitie dit seizoen en nu de twee belangrijkste duels; kijken hoe dat gaat. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zag later dat mijn jeugdleague in de tussenweek zit, denk dat het daar aan ligt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja, je moet in een competitie zitten om friendlies te kunnen spelen. Zodra er een speelschema is, moet je het kunnen regelen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat is nou de beste opstelling om op de counter te spelen? Ik speel 5-2-3 maar is het nou het beste om met middenvelders of met vleugelspelers te spelen? Mijn counterkwaliteiten zijn op dit moment mythisch maar de resultaten zijn nul
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hangt van je tegenstander af. Je moet eigenlijk proberen om rond de 45% bbz te hebben; dan komt je countertactiek door én heb je nog redelijk wat kans dat je gewone kansen krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dan heb ik gewoon minimaal 1 middenvelder nodig en een spits minder denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
2 Stijgers, prima! Alleen de vorm wéér gedaald, wordt een beetje problematisch.
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat is resultaat!
![]() Riccardo Pompili Zijn beoordeling op het gebied van conditie steeg van goed naar uitstekend. Zvonko Fatović Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in conditie vooruit van goed naar uitstekend. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Boks ouwe!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tik 'm antiliaan!
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
PSV Eindhoven!
|
Knut Arntsen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van waardeloos naar slecht. Janukas Monkus Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitstekend in conditie, nu is dat afgezakt naar goed. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb ook maar 1 stijger van 3 naar 4 ofzo.
Wat een matige trainingsronde.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
PSV Eindhoven!
|
Vanavond wordt een winst (botteam) dus kan ik mijn eerste plek nog een weekje vasthouden. De 2 wedstrijden daarna worden moeilijker. Hopen dat ik die wel kan winnen
.
|
|
|
|
|
#44 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo gebeurd er 20 minuten niks. En zo sta ik in 1 minuut 2-0 voor
![]() 20:02 Cornelis Aalmans nam namens Loempiabakker een hoekschop. Janukas Monkus leek wel in de lucht te zweven toen hij overtuigend de 0-2 binnenkopte. 19:05 Loempiabakker kwam op voorsprong in de 19e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Janukas Monkus was de doelpuntenmaker. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha, ik heb 8-3 verloren! Op zich wel terecht, maar de hoogte is wel een béétje overdreven.
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
PSV Eindhoven!
|
Als iemand een rode kaart krijgt, dan pikt hij toch nog wel zijn training mee.
Tenminste, de minuten die hij gespeeld heeft? __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#47 |
|
4e verlies op rij zit eraan te komen. Had liever nog een jaartje in VIII gezeten want in VII heb ik echt nog niets te zoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo 0-9 gewonnen, geen blessures alleen 1 rode kaart.
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
PSV Eindhoven!
|
?iig bedankt voor het antwoord. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Hattrick #16] Waar seizoen 36 is begonnen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|