![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 | |
|
Sowieso heb ik altijd het idee dat ik ondanks goede spelers een veel te lage waardering krijg
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#152 |
|
Ach ja aanval is de beste verdediging.. ook in HT blijkbaar..
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Blijkbaar.. misschien moet ik maar weer omschakelen van training
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Of 2-5-3 gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
5-5-0.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Dat is wel kut voor m'n aanvallers
![]() Maar dan zou ik eerder 0-5-5 doen
|
|
|
|
|
|
#157 | |
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Ik zie serieus regelmatig 5-5-0 opstellingen voorbij komen en dat ze met een onwijze prutsaanval 'gewoon' winnen en dus scoren tegen (veel) betere verdedigingen. Wel handig om dan behoorlijke multiskill wingers te hebben natuurlijk, maar toch. Zie PROFESSIONALS - Schaart » Hattrick
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
PSV Eindhoven!
|
Speel zelf 3-5-2, gaat wel redelijk alleen irritant tegen counter teams.
Hoop morgen op een goede trainingen omdat de afgelopen 2 weken niet veel soeps was. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#162 | |
|
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Training:
Geen stijgers, wel leuke vormupdate +9/-1 |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Ik ga die 2-5-3 maar eens uitproberen in wat friendly's
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
1 stijger maar wel een fijne :
Marcus van der Vlugt Zag zijn mate van verdedigen toenemen van reusachtig naar buitenaards. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
PSV Eindhoven!
|
Luigi Angelico
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van briljant naar wonderbaarlijk. Giuseppe Zenoni Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk. Mooi. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#167 | |
De eerste is een briljante middenvelder met uitmuntend passen van 21j55d. Wordt nu ook leuk qua verkoopwaarde; 1,7 mln. |
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
inmiddels al weer 0 - 2 achter.. gaat lekker zo..
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
1-0 verloren
![]() Had op een winstje gehoopt en op een voller stadion in de laatste thuiswedstrijd tegen de kampioen. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
3 - 1 verloren tegen de waarschijnlijk aanstaande kampioen.. ik had toch wel gerekend op een meer gelijkopgaande wedstrijd..
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Vanuit een 523 gecounterd tegen een team dat lang meegedaan heeft voor de titel met 1 centrale middenvelder naar de vleugel en een vleugelspeler. Leverde uiteindelijk een 3-3 op met een geblesseerde keeper
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Ik blijf hierdoor op 2 punten van de nummer 7.. Evenals de nummer 5 trouwens die net als ik op 14 punten staat.
in de laatste wedstrijd spelen de nummer 7 en 5 tegen elkaar en mag ik het opnemen tegen de nummer 2. Wordt nog billenknijpen
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Niet onaardige training
![]() Laatste trainingsrapport |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Jose Lluis Farran
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitmuntend naar briljant. Menno Groenendijk Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van zwak naar matig. Matthijs Cals Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed. Vooral met Cals ben ik blij, leuk spelertje van 17 met nu uitstekend positiespel,goed vleugelspel en goed verdedigen. Verder nog 3 stijgers in conditie deze week. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Alleen een 36 jarige half geblesseerde klaverjasser steeg
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
1 stijgert die nu ongeveer verdubbeld is in waarde.
22j64d |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Mijn nieuwe spits wordt waarschijnlijk international voor Nigeria.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Seizoen geeindigd met 7 overwinningen, 7 nederlagen, 31 doelpunten voor en 31 doelpunten tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Laatste wedstrijd van het seizoen met 1-0 gewonnen. Als ik had verloren was ik 7e geworden en dus gedegradeerd. Nu een mooie 3e plaats, erg dicht op elkaar dus...
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Achtste geworden met 8 punten
![]() 2 overwinningen,2 gelijkspellen en 10 nederlagen met doelcijfers 13 voor en 26 tegen. Volgend seizoen in VII.661 dat er niet echt heel moeilijk uitziet. Laatst gewijzigd door Zappie; 06-02-12 om 10:19 |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
3 - 1 verloren en uiteindelijk 5de geworden.. altijd leuk, de laatste 4 wedstrijden van het seizoen verliezen..
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Volgend seizoen experimenteren met 253
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo het einde van het seizoen. 3e geworden, zat meer in maar het is niet anders. Mijn spits is wel topscoorder geworden met 21 doelpunten en de nummer 2 is ook van mij, een verdediger met 18 doelpunten
. Van plan om wat te verkopen (zowel middelmaat als 2 topspelers) en ook weer in te kopen om volgend seizoen dan toch echt naar de 7e divisie te promoveren.Daarnaast is het ook nodig om mijn stadion uit te bereiden maar dat komt vanzelf wel. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Volgens de scout was het de beste FTW die ze uberhaupt hadden, dus ben benieuwd.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
#190 | |
|
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
Zvonko Fatović Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Ok, ook een team aangemaakt, nog dingen die ik wel moet doen en dingen die ik absoluut niet moet doen, of wijst het zich vanzelf?
coachnaam: SirRobbert team: Ballon de Oor Moet nu wachten tot ik een team krijg toegewezen ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo even wat leuke spelertjes op de TL zetten.
20 jaar briljant positiespel goed passen. (2x) En nog wat spelers voor mensen die net beginnen met HT. Zeker de moeite waard om ff te kijken
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#194 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo, de spelers staan op de TL.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
- jeugdacademie starten; - stadion uitbreiden; Absoluut WEL: - bedenken welke linie je wilt trainen; - talentjes van 17jr kopen voor die linie (met hoofdstat (dus stat waarop je wilt trainen) ongeveer redelijk); Misschien dat anderen nog wat toevoegingen hebben.. |
||
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ja prutsers wegdoen (ontslaan) en een betere trainer.
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
5 miljoen te besteden en toch degraderen naar VIII
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
5 bot teams in m'n nieuwe competitie VIII
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik heb 4 botteams in mijn competitie.
Ohja, niet vergeten jongens. Vanavond is de deadline van mijn talentjes. KOPEN KOPEN KOPEN. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#200 |
|
PSV Eindhoven!
|
Wat ik niet snap. Ik heb net een speler gekocht en mijn teamgeest zakt (niet dat dat zo erg is want veel lager kon ie toch niet en over een week wordt ie weer gereset). Ik dacht dat het altijd dat het te maken had mijn zijn populariteit, eerlijkheid en agressiviteit maar dat is bij hem Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Waarom is ie dan toch naar beneden gegaan? __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Hattrick #16] Waar seizoen 36 is begonnen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|