![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier maar weer verder.
Ook een mooi verhaal. Haal je met Sunderland een talentje uit Spanje. Gaat hij na 1 week al janken dat hij heimwee heeft. Stuur je hem een weekje weg is hij boos omdat hij te weinig speeltijd krijgt en wil hij vertrekken (We hebben nog niet eens een officiele wedstrijd in het nieuwe seizoen gespeeld )
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heimwee is al jaren iets ellendigs. Wat je ook doet, het is haast niet op te lossen.
En wat ik net dus zei: Billy Sharp geblesseerd, ! ! !En nu mijn 100e match als trainer van Huddersfield. Tegen Derby County, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De heimwee bug
Zit dat er serieus nog steeds in... Dat irriteerde mij in de vorige FM series ook al
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stop eens met die topics. Ik moet werken
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mehdy Guezoui
. De Frans/Marokkaanse versie van Billy Sharp.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heimwee is op te lossen door iemand uit 't zelfde land te kopen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als 't echt een goede speler was haalde ik altijd een 37-jarig iemand uit z'n land. Die ging dan toch altijd binnenkort met pensioen, dus 't kostte mij vrij weinig, die speler is blij en die ouwe lul is straks toch weer weg.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bolton,
. Vorig seizoen me uitlachen na een sollicitatie, en nu eenmaal gedegradeerd en niets presterend me benaderen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
TOTL na 14 wedstrijden,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halverwege seizoen drie ben ik nog steeds niet eens een optie voor EPL clubs en word ik uitgelachen. Bij Forest willen ze me dan wel weer hebben, maar ja, het hele idee is dat ik hogerop ga.
.Stoke en Blackburn willen me ook niet. Dat wordt dus het seizoen afmaken bij Huddersfield.. Laatst gewijzigd door Clough; 07-11-11 om 15:36 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pouletje van de champions league: ManUtd, CSKA en Atl. Madrid
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
nep-fries
|
kan je dat heimwee ook verhelpen door een trainer uit dat land te halen. dan haal ik wel christian vieri als trainer van het eerste elftal.
laat maar. heb de 38 jarige materazzi nu als centrale verdediger gehaald voor €6000 per maand ![]() materazzi in heerenveen. Laatst gewijzigd door Don Turba; 07-11-11 om 15:40 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Arme Clough, iedereen lacht je uit, het pispaaltje van de trainerswereld.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
!
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Is geen bug hoor
.'Ha, kijk nou eens, die Clough komt solliciteren, wat een loser!' 'We wijzen hem lekker af. Maar niet 1x, nee 3x, om te benadrukken wat een loser 't is. LOSER!' __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wacht maar. Ooit kom ik weg uit die vervloekte lower leagues,
!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
TIP: Bekijk de volledige naam van Stefan de Vrij eens.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ben van plan in de winterstop mijn selectie eens door te lichten. Heb aan het begin van het seizoen eigenlijk weinig aankopen/verkopen gedaan, maar nu weet ik hoe ik speel en welke spelers niet meer in mijn plannen voorkomen. Blind, Ooijer, Aissati, Verhoeven en El Hamdaoui gaan deze winterstop vertrekken en hopelijk haal ik daar één centrale verdediger (backup) en een rechtsback (stand-in voor Gregory) voor terug. Misschien als ik geld over heb, haal ik nog een extra spits, want nu speel ik met Sigtorsson/Sulejmani en heb ik nog mogelijk De Jong en Bulykin, maar de laatste twee spelen eigenlijk nooit in de spits.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
. Uiteindelijk na 2 maanden ofzo dient hij een transferverzoek in, nog steeds geblesseerd zijnde. Niemand wil hem hebben, want hij is geblesseerd, dus ik zit met een geblesseerde speler die speeltijd en/of weg wil.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Met Utrecht aan seizoen 2 begonnen, 3e voorronde EL al doorgekomen (tegen 1 of ander Oost-Europees clubje waar ik nu even niet op kan komen), 4e voorronde is tegen Steaua Boekarest. Thuis alvast 2-1 gewonnen, hopelijk uit minimaal een puntje meenemen zodat ik de groepsronde haal.
Wat aankopen betreft heb ik Joey Brock van Den Bosch gehaald als nieuwe linksback nadat Lensky is vertrokken. Verder een paar transfervrije jonge spelers voor de breedte, maar ik wil vanavond nog effe verder zoeken naar een backup AMR, en een DL en/of DLC als backup, de basis staat toch al wel vast. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() .Kwartfinale FA Cup gehaald! De loting voor de kwartfinale heeft me gekoppeld aan de winnaar tussen Nottingham Forest en Barnsley, dus een prima kans op halve finale. Laatst gewijzigd door Clough; 07-11-11 om 17:33 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat hebben jullie bij de challenge ingevuld bij: ervaring als speler? Ik wil hetzelfde als jullie doen, wel zo eerlijk...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Professional.
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() finale UEFA Cup tegen Arsenal. Voor het eerst 4-4-2 toegepast met Bony en Sigtorsson in de spits. Al heel snel 2-0 voor maar nog voor rust 2-2 en toen gaf ik er al niks meer voor. Tweede helft duurde lang jonge, maar die gasten niet scoren. Eerste helft verlenging scoort bony gewoon 2-3 . Tweede helft verlenging heeft ie gewoon bijna helemaal laten zien omdat Arsenal niks anders deed dan kansen krijgen (32 schoten). 119e minuut: een uitgeputte Boerrigter maakt 2-4
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dan ga ik ook beginnen nu met die game!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Succes en sterkte met de frustratie die komt als je niet weg komt bij kleine clubs,
.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Meteen aan de slag al, bij Ferreira in Portugal in de Portugese eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Da's vrij hoog al direct. Welke leagues heb je allemaal? Dat heeft nog wel invloed op je reputatie namelijk (die is lager als je lowest league bijvoorbeeld de League 2 is ipv de Eredivisie). Niet dat dat uitmaakt voor de challenge hoor wat mij betreft, maar gewoon nieuwsgierig.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Oh oke, top. Dan heb je gewoon een lekker begin.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ga denk ik de top 10 dit jaar met Sunderland niet halen. Mijn verdediging blijft te zwak.
Tegen de toppers ga ik er vaak met 3 of 4-0 af. Heb ondertussen wel een mooie cuprun in de FA Cup. Ik moet zo in de 5e ronde een replay wedstrijd tegen Blackpool spelen maar dat ga ik wel winnen. Hiervoor heb ik onder andere Tottenham uitgeschakeld met 2-1. Datzelfde Tottenham won in de competitie 4 dagen daarvoor nog met 0-5 van mij Ondertussen blijf ik maar verlies maken Dikke schuld opgebouwd van rond de 87 miljoen Euro, waardoor mijn beloofde jeugdcomplex al niet meer doorgaat. Ik ga 100% zeker weg na dit seizoen bij Sunderland, hopelijk kan een halve finale of finale plek in de FA Cup mij genoeg punten bezorgen dat er een hogere club langskomt.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
87 miljoen,
.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
I kid you not
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Uitgeschakeld door Forest voor de FA Cup. Helaas. Nu alles richten op de competitie waar er nog maar een paar wedstrijden te gaan zijn en ik als nummer 1 evenveel punten heb als Wolves. Daar kort onder doen ook nog zo'n vijf teams mee, dus het is flink spannend.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Interlands
![]() Wilfried, Pedersen, Kakuta en Velthuizen geblesseerd terug... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
100k budget, 2 backs gehaald. Verder een hoop trainers en scouts binnengehaald om het redelijke niveau van de selectie omhoog te krikken.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
What the.. Kwam thuis 0 - 3 achter tegen Leeds om uiteindelijk 4 - 4 te spelen.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pff, jezus. Thuis tegen Peterborough, met daarna nog twee wedstrijden te gaan.. Die gasten kunnen er geen pepernoot van maar ik kom toch 0 - 1 achter. Mede omdat ik speel met twee backs van 18 wegens blessures. In de slotfase alles op alles gezet, zelfs de keeper ging mee naar voren, en ik maak toch de 1 - 1. De concurrent Wolves verspeelt punten tegen QPR dus ben nu sowieso tweede geworden. Heb twee punten voorsprong op hen met nog twee duels voor de boeg dus kan de titel nog pakken.. Maar oh, oh, oh, wat gaat het moeizaam.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Moederclub is PSG geworden! Eerst uitwedstrijd tegen Vit. Guimares 3-3, thuis Beire Mar 1-0 winst.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Twee opvolgende wedstrijden tegen concurrenten voor in de middenmoot 1-1 gespeeld. Nu uit Sporting en thuis Porto...
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
In de kampioenswedstrijd kwam ik 0 - 3 achter tegen tien man, dankzij twee fouten van mijn 18 jarige linksback.
. Uiteindelijk kom ik nog terug naar 2 - 3, maar onderstaande heb ik puur en simpel te danken aan het feit dat Wolves zelf verloor van Preston.. Geen lekkere afsluiter van het seizoen deze wedstrijden, maar het resultaat..:![]() ![]() Contractverlenging kreeg ik al aangeboden voor de laatste wedstrijd. Ik heb ze in de wachtkamer gezet tot het einde van het seizoen. Even kijken of een grotere club nu eindelijk haalbaar zal zijn. Tot die tijd kijken of ik Huddersfield alvast kan versterken, want ik zie het spel er ook wel voor aan dat ik nog steeds geen stappen kan zetten. Laatst gewijzigd door Clough; 07-11-11 om 20:15 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tentamens zijn voorbij dus eindelijk geïnstalleerd. Na 10 wedstrijden in het seizoen mijn startende rechtsback en ster van het team voor 8 - 10 maanden geblesseerd, seizoen dus al over voor die kerel. Ook net 2 wedstrijden na het sluiten van de transfermarkt natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Doe je goed kluffie!
Einde van het vierde seizoen zit er bij mij ook op. Ben in de competitie 11e geworden en in de halve finale van de FA Cup was Manchester United helaas met 2-1 te sterk. Daarna ben ik lekker gaan wachten tot er een club bij Sunderland kwam om mij weg te kapen. Er waren 2 kapers op de kust, Liverpool en Chelsea. ![]() En het werd dus Chelsea. Heb 60 miljoen te besteden terwijl ik al bazen als Hulk, Mata, WItsel en Vertonghen heb rondlopen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager #21: Verslavend :(
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |