|
|
#2 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geile wijven.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
![]()
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die voeten
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Goede OP.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pas op, zwenkt uit! is hier wel op z'n plaats...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Voetbal, Bier en Billen dit!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Deze versie is veel beter, van het legendarische Central Park concert .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die luister ik nu toevallig
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vooral als dat publiek gaat juichen bij "ten thousand people, maybe more"
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Frank de Boer in Heilig Gras
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kuthond, om 04:30 gaan piepen en blaffen. Moet ik dat beest weer uitlaten. Ook weer iets raars, in het park hier om de hoek staan houten bankjes en ik merk dat er bij sommige een losse balk ligt. Ik kijken, nee hoor, de bankjes zijn nog compleet. Even beter kijken, heeft iemand van elk bankje 1 plank omgewisseld voor een nieuwe en de oude er dus bij laten liggen. Ik bedoel, wtf?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Van m'n huisgenoot, maar die is op vakantie.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ha , dacht al zoiets en weet je waarom ? Nou, over je eigen hond zeg je niet gauw van : Kut hond ! , maakt me weer wakker ..
Als dat wel zo is dan kun je beter die hond weg doen . Maareh .. wel heel vervelend man en dat zo laat in de nacht of zo vroeg in de ochtend .. Daarom heb ik ook geen honden , maar een vis in een vissenkom ... ![]() Maar nog ff volhouden .. aai hem nog maar een keer over zijn bolletje .. Ik kan niet meer Aanvoerder .. ben kapot . Mmm , ga er maar vanuit dat die elke dag om 4.30 uur moet plassen .. Helaas voor jou ... tis niet anders . Doeg man , betere tijden komen vanzelf wel weer .. Klik ( weg ) Laatst gewijzigd door tjekkie; 01-11-11 om 05:47 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kwam dit plaatje tegen op Fok:
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
jooo
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
yo.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Cd van Gers.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Had jij je koffer wel mee genomen Riro
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zal wel weer gewoon een verloren koffertje zijn.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Typisch een verhaal voor de telegraaf! Al zal ik interessanter zijn, ik ben er 3 maanden geleden nog geweest!!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik was er twee weken geleden nog en zag toen zo'n koffer. Ik zei nog tegen die persoon naast mij: stel je nu eens voor dat er in één zo'n koffer een bom zit en hij wordt achtergelaten en hij gaat af, niemand doet iets?! Wat een ramp gaat dat worden.
Zo zie je maar. Ik had dit al aan zien komen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nu ik dit zo lees komt het allemaal wel erg dichtbij hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wieregeert de wereld? Want in deze donkeretijden vraag je je dat toch wel af he? Heeft u enig idee?
Nee enu zie toch dat de zon schijnt, ik heb hier echt geen tijd voor, daag. Tyfus jehova's
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 01-11-11 om 12:07 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Welke verrekte MONGOL van een terrorist zou ook zo'n koffer PONTIFICAAL op het perron neerplempen en dan 'heel subtiel' weglopen. Komop zeg. Stop 'm in een prullenbak, leg 'm achter een plantenbak, maar echt recht onder zo'n bord.
![]() Vast een Belg. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Echt he, loop er even heen en maakt dat ding even op, Silly. Dit schiet niet op zo ...
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Of zou je dan neergeschoten worden voordat je dat ding aan kunt raken ?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De trein pakken richting Schiphol met een koffer/tas vol explosieven en je hebt maximale chaos met minimale moeite. Ben blij dat ze nog niet gek genoeg zijn om dat te doen...
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Denk dat we vandaag bezoek van de AIVD gaan krijgen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wie is die kerel na Rooney en Vidic?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Extra promotie voor Miljoenenjacht
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Politie
![]() Stewards
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik heb vroeger ook een koffer gehad
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #901
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|