![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Iemand een idee voor een TT?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
jawel
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat Rumille heeft met AC heb ik nu met BF3, dat spel is gewoon geniaal. De multiplayer dan, SP ben ik nog niet eens aan begonnen.
Episch is de basejump. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
MW3 ---> BF 3
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Qua SP wel denk ik, al hebben die ook al met 2 eerdere delen de boel kunnen opbouwen.
Multiplayer is niet vergelijkbaar, ze kunnen beide prima naast elkaar bestaan. MW3 komt hier natuurlijk ook gewoon in huis. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() ![]() :![]() ![]() ![]() :![]() ![]() Co-op van BF3 is ook extreem goed, en ik heb me gisteren ook uitstekend vermaakt met de SP. Het is in MW3 allemaal een stuk meer scripted, als jij stil blijft zitten blijven spawns actief in BF3 maak je de tegenstander af en ze blijven niet infinite respawnen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
MW
| Black Ops
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ook hier maar.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Uncharted 3 is binnen.
Kom er dit weekend alleen echt niet aan toe.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
nu nog een 3d brilletje en terugslag op je gun voor optimale geilheid
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die kale wil ik echt op z'n bek rammen
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Alleen de camera's die worden gebruikt om uit te vinden hoe je beweegt en waar je je bevindt is nog wat lastig voor in de woonkamer. Maar dat moet ook te doen zijn. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dus toch LA. BRING IT OOOOOOOOOOOOOOOOON! The return of the king.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
daar hou ik meer van. Grafisch ziet het er ook stukken beter uit.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goed om alvast te weten he
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Geen grauwheid maar felle kleuren
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als K-DST maar terugkeert. Dat was een superzender in GTA:SA
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Veeet
![]() San Andreas Voor mij de leukste en beste GTA
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
![]() super!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Voor mij is het toch absoluut Vice City >>> de rest.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Iemand nog een reactie op mijn filmpje?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik zie ook een PAC-MAN
Hopelijk komt het spel in 2012 uit. Maar ik hou me nog wel even zoet met Deus Ex, Skyrim, Saints Row 3, Arkham City, Zelda en Mass Effect 3 in de tussentijd. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Toffe trailer, maar ik ga mezelf niet hypen.
Dat ging bij deel 4, en RDR, en LA Noire nogal mis.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het is mijn eigen fout hoor, liet mezelf teveel hypen door al die filmpjes en als het spel er dan was kon het alleen nog maar tegenvallen. (al vond ik RDR echt oersaai)
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Google ----> "Do a barrel roll"
Nu. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Benieuwd naar de reviews van MW3
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik ook.
Ben nu halverwege in Uncharted 3. Wat een game.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Over 10 dagen de nieuwe Zelda
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Om 00:00 uur MW3 halen. Zal wel een nachtje doorhalen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ligt je cosplay costuum al klaar?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoor net van een maat dat MW3 t/m 1 uur 45e kost bij de Media Markt.
Ik loop in de middag al een aantal keer gebeld naar die mongolen van gamemania om te vragen wat de inruilwaarde van Black Ops is, maar niemand neemt op. ![]() Als het maar een tientje ofzo is, dan had ik net zo goed bij MM kunnen kopen en was het voordeliger geweest. Duizend bommen en granaten!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Even een vraagje voor de mensen die wat verstand hebben van de PS1, jawel. Heb dat ding laatst weer uit de kast getrokken om even potje Metal Gear te spelen, maarja het geluid wat uit de playstation komt is aardig verrot. Krijg ruis over de geluiden uit het spel en een diep geluid als achtergrond zegmaar. Iemand enig idee wat ik moet doen om dit op te lossen? Heb de playstation al stofvrij gemaakt, dus daar zou het in eerste instantie niet aan moeten liggen. Maar dat kan ik natuurlijk fout hebben...
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
heb je een PS2 of een PS3?
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nop, een playstation 1
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja dat snap ik, maar als je ook een PS2 of PS3 had was je probleem opgelost
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Games #15: Basejumpen in BF3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|