![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Koekoek
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waars me popcorn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
TVP!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zit klaar.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kut chat weggedrukt.... Sorry jongens!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom maar op!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wel godverdomme.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rechtermuisknop op naam, weergeven, berichtgeschiedenis.
Tot zo. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb hem nog wel in me geschiedenis staan natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Is het deze?
J4ssi3 AfC4 uLtrAzsz Mafi0si Tif0si M3nt4lit4 t0pb0yz 410 zegt: Ik ben op je uitgekeken schat :$:$:$:$ pYtH -3Hv H00lz (l) J4ssi3 zegt: VERLAAT ME NIET ![]() !!!!11
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hahaha.
Mooi verhaal. Wat een rare kerel.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tjuuk Hakenkruus
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tjuus Hakenkruus
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maar Pyth wat had ie gesmst dan?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
WTF!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Je kunt zeggen wat je wil, maar als je problemen hebt komt Jaszak altijd met wijze raad en adviezen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wtf?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Hehe zie het al voor me.
|||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Achteraf had ik het ook kunnen weten....
Ik lag Dinsdag na het sporten in m'n bed en kon nie in slapen....bijna vertrokken... Kreeg om 1 uur een smsje van haar (dacht ik dus) Wanneer zie ik je? Ik terug: Ja Vrijdag toch, eerder gaat 'm niet worden.. Zij(Hij): Oow ja klopt, en wat gaan we doen dan? Ik: Ik heb een aantal suggesties gedaan en jij mocht kiezen... Zij(Hij): Ja wat ook al weer want ben de berichtjes kwijt (Daar had ik het natuurlijk moeten weten maar was kapot van het sporten en sliep bijna.....)Ik: Uit eten en naar daarna naar de Film, of bij jou thuis samen koken, daarna filmpje en dan goed aan de gang ( )En toen kreeg ik niks meer terug..... ![]() Volgende ochtend 7 uur een smsje; We moeten praten......SMSjes vannacht waren niet van mij... En toen had ik het eigenlijk al gehad maar dat snappen jullie welgewaardeerde forumgenoten natuurlijk wel ? x 10000000000000000
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Maar als echte mening.. Zo'n chick moet je inderdaad afkappen. Kan nooit goed gaan..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
Goed aan de gang hahaha...ik zit hier op m'n lip te bijten vanmiddag zeg. Mooi verhaal. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zoiets had mij kunnen overkomen trouwens
Ik tref altijd van die spoorlozen
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja, ik vraag niet om dat verhaal hoor vriend.
|
|
|
|
|
|
#39 |
in MSN hebben
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() (Ik noem verder geen namen) Ik heb zelf ook wel eens voicemails gehad van een ex van een scharrel. Limburger zelfs. Kreeg ik een boos berichtje met zachte g. "Je moet haar met rust loate jonge anders gebeure er dinge, da ge da weet joa!!"
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zeker een Bosch woord, snapte
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ja ok.
![]() Maar ik praat niet meer zo. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Boze exen altijd +100
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooi dit
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #899: Het levensverhaal van Pyth...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|