![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Nu met een challenge om het record van twee CL's met twee verschillende teams van bestaande managers zoals Mourinho te verbreken:
![]() .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nette transfer hoor.
Obodai heeft geen werkvergunning gekregen Nu blijf ik met een kut middenveld zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kloefke, nu geef je spelers aan je concurrenten
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb echt een goede keeper nodig
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Marco van Ginkel in het tweede
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nicky Hofs een van de beste in de selectie,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nabil Dirar, held van Almere
!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Meteen Wilfried maar een jaartje erbij gegooid om van die clausule af te komen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() De eerste nederlaag van het seizoen en wel een hele zure. Ik had zó graag nu al de amateurbeker gewonnen. Helaas nog maar een jaartje wachten dan. Weet iemand trouwens hoe het zit met het verwijderen van competities? Ik weet dat toevoegen pas na het seizoen gebeurd maar gaat verwijderen niet gewoon per direct? Laatst gewijzigd door Priko; 26-10-11 om 19:58 __________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee verwijderen gaat ook niet per direct begreep ik.
PS. Jammer trouwens dat Frankrijk niet in de challenge zit... __________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Collen is er zelf ook erg blij mee: ![]() ![]() Soetaers komt ook.
Laatst gewijzigd door Priko; 26-10-11 om 20:21 __________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Roemeense goalkeeper aangetrokken, meteen maar in de basis, Vermeer 2e keeper en Cillessen 3e keep.
Da's in ieder geval 1 versterking. Hopelijk ontwikkelen mijn vleugelspelers zich nog een beetje, want 't middenveld is prima, backs heb ik ook talent op inmiddels en mijn Vlaams Blok is goed ondersteund met de aankoop van Gouweleeuw. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
3-2 winst thuis tegen NAC op volle sterkte en door naar de 4e ronde van de beker met Telstar
Die 7-0 tegen Ajax was geen zondagsschot!
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niks ten nadele van je skills maar het spel is dus weer retemakkelijk...
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Valt me inderdaad wel tegen inderdaad. FM11 is meer uitdaging.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
I LOVE TRESOR KANDOL!!!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ben je al in je derde seizoen Sjimmie?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik heb niet meer kunnen spelen vanavond omdat ik een date had. Maar die date was zoooooo saai dat ik tijdens de date nog dacht "ik zou nu liever FM spelen". Dan is het erg hoor.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee, het komt niet door FM. Het kwam omdat zij zo onvoorstelbaar saai was,
!.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoe ben je überhaupt aan haar als date gekomen dan?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Toen we allebei bezopen waren was het wel leuk.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Waarom willen die klote talenten van andere NL clubs niet naar mij komen..
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Die 16-jarige spelers van PSV en Feyenoord, gewoon naar Ajax komen!
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ze krijgen bij mij in ieder geval kansen. Denswil, Lukoki, De Sa, Kishna, Ligeon en Disveld heb ik naar Ajax 1 gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ga geen kampioen worden denk ik
8 punten achterstand op PSV na 23 wedstrijden en ik sta nu 4e. Echt bizar, want ik ben 22 wedstrijden veruit de bovenliggende partij geweest. 1 totale off-day, tegen PSV waar ik 4-0 verloor, maar verder steeds de betere. Alleen door afstandschoten, penaltys en dode spelmomenten verlies ik wedstrijden .Speel dit seizoen nog eens 9x en ik word 9x kampioen. Helaas. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Rewien Ramlal is 4e CB (na Vertonghen, Alderweireld en Gouweleeuw), Maher is 2e AMC (na Eriksen), Giliano Wijnaldum is 2e LB (na Boilesen). En dat zijn wel zo'n beetje alle Nederlandse talenten die ik heb. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rumille zn dag-nachtritme is inmiddels compleet omgekeerd.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Inderdaad, wtf rumille
.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha Rumille. Die wordt om 3u weer wakker en slingert zijn pc'tje aan. Hup Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb Jenner verkocht
![]() Geweldig spel __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
U riep?
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Succes heh! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kunnen jullie FM12 ook niet opstarten? Steam geeft hier namelijk een foutmelding. Misschien heeft het te maken met de eerste kleine patch.
![]() Respect voor Rumille btw. ![]() Edit: Opgelost door de bestanden te valideren! Laatst gewijzigd door Priko; 27-10-11 om 15:17 __________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
In de league ga ik als een speer. In de FA Cup ben ik net in de eerste ronde uitgeschakeld door Rotherham uit de League 2,
.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hebben die klootzakken van SI Games nog steeds niet gefixed dat de helft van je spelers op interlands is als je halve finale beker moet spelen. Gruwelijk irritant. Da's nu al al sinds FM 2010 zo.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, volledig tegen de verhoudingen in 1-0 gewonnen van PSV in de halve finale
. Briljant Bouy en Castillion met hun debuut, Vermeer en Blind waren eigenlijk al minder dan reserve en geen enkele basisspeler speelde, maar toch winnen tegen PSV dat met Toivonen, Mertens, Wijnaldum, Engelaar, Bakkal, Derijck en Tyton speelde
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heb jij geen studie die je moet volgen ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Week voor de tentamenweek, geen colleges meer, heuj
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik draai wel veel verlies door die grote selectie. Seizoen afmaken en hopen dat de schade mee valt dus..
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Dus ik denk dat ik ruim 8 ton op salarissen moet besparen ![]() Hopelijk wil Arsenal al zijn talenten aan mij verhuren ofzo
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ben halverwege het seizoen nu. Een 8e plaats inmiddels, wat dus niet slecht is gezien ik rond wedstrijd nummer 14 instroomde met een 19e plek.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager #20: Waar het record van Mourinho aan diggelen moet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|