![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Gooi ik topic weer dicht
Verdur. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat geloof ik niet!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
En 10 min later mn pakketje, god works in mysterious ways. ofzo.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Godver allemaal bejaarden in de trein
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spoorknor
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hier rijdt de trein gewoon 9 dagen niet
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Zo na 2-3 jaar me kapot geërgerd te hebben aan een audiokabel waarmee geluid steeds wegviel om de haverklap en dat als je de kabel raakte met langslopen ofzo je steeds moest kutten om weer geluid te krijgen etc EINDELIJK eens een goede nieuwe gekocht
![]() Zag er altijd tegen op omdat ik mn receiver dan uit de tv-kast moet tillen en met alle kabels die er aan zitten die allemaal nogal strak zitten waardoor je m er niet zomaar uit kan tillen. Was elke keer te lui Maar de ergenis werd van de week te groot nadat ik ff lekker muziek wilde knallen en om de haverklap de audio ff wegviel... stilte kan soms als een dreun vallen.Maar nu gebruik ik die oude nog wel voor mn tv-geluid, dus nu dit werkt ook die maar vervangen. Tijdens voetbal enzo ook kut als geluid steeds ff wegvalt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Talpa,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() ![]() ![]() __
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Uit een Egnles odnrezeok is gelebken dat het neit uitmkaat in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
, , .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Nieuw kabeltje klinkt stuk beter ook
Dacht vroeger dat altijd onzin was maar tussen goede kabels en el cheapo zit wel degelijk verschil in helderheid en zuiverheid. Alleen meerwaarde van kabels van 250 euro tenopzichte van die van 40 euro is wel weer BS imo. Wel dom om jarenlang plezier van mn dure systeem te laten verneuken door een half kapot kabeltje Ook meteen ff 5 overbodige kabels weggehaald en speakerkabels langs plinten gelegd ipv criss cross door de kamer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ojinflgoelek.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Nu nog afwegen of ik een nieuwe projector ga kopen
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
joemdeer
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Net zoals die irritante Twitterberichten met /\/\ enzo
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Wut ik hoor nu details in nummers die ik eerst niet hoorde. Had dit jaren terug al kunnen doen
![]() Gmmvdoedere Bob Marley klinkt iig lekker door de speakerts nu
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gast koop een taart en trek je af ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Awwww, Robbie is nog steeds een beetje boos omdat Oss.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee hoor, boeit mij 25 posts over dat er een draadje bij m los zit met zn kut speakers nou.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En dan rijdt de trein naar Oss ook niet eens.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik zie de combo taart kopen en aftrekken ook niet helemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Van den Ouwenland komt toch ook van Den Bosch?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dit meen je niet. Ik lees het voor het eerst,
.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Bob is nu nóg beter
Wist je al dat mn systeem nu door een simpele investering in een betere kabel 2x beter klinkt TR? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
2002/03 FC Den Bosch
2003/04 FC Den Bosch 2004/05 FC Den Bosch 2005/06 Roda JC 2005/06 FC Zwolle 2006/07 FC Dordrecht 2007/08 Fortuna Sittard 2008/09 Fortuna Sittard 2009/10 Fortuna Sittard 2010/11 RBC Roosendaal 2011/12 FC Oss __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
De overstap van RBC naar FC Oss was wel een noodzakelijke.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Na FC Den Bosch speelde die alleen nog maar bij onbeduidende clubjes...
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV #897 Dat doet de deur dicht
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |