![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Gerechten Tortellinie-soep van Prosac Chinese tomatensoep van Palmboom ![]() Kip, prei, en ui uit de wok, op smaak gemaakt met kerriepoeder, chilipoeder en ketjap. Met daarbij gebakken aardappeltjes van DurQ ![]() Bami balikpapan, met gebakken ei, kroepoek en atjar van Palmboom Nasi Goreng en Ayam Peteh Ketjap van Ricky ![]() Ovenschotel: Aardappelschijvjes, Aardappel Anders, spekjes, ui, knoflook, champignon en geraspte kaas. van DurQ ![]() Taart van Knikkerkoning ![]() Voorgaande topics Wat eet je vandaag? #8 Kook je een gerecht en maak je een foto dan kom je in de OP Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de OP. Laatst gewijzigd door Palmboom; 25-10-11 om 19:58 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
kippepootjes en doperwtjes
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Maar even een Wiki aangemaakt
![]() Vandaag Biefstuk, aardappelblokjes en roergebakken spitskool met sambal, kerrie, spekreepjes en paprika. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rendang met citroenaardappels, NOMNOMNOM
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zalmhaasje
![]() En een fenomenale cuisson
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel foto's blijven maken he
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Waarom staat mijn schildpad niet in de OP?
!En ik eet nu soep met brood, gewoon uit een blik. Vrijdag wil ik eigenlijk iets van Masterchef maken
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Restanten die ik nog in huis had: erwtjes, aardappelschijfjes en volkorenbrood. Als toetje Hertog Jan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nou kk omdat: Kook je een gerecht en maak je een foto dan kom je in de OP
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pangasiusfilet met rode paprika, met rijst en sla.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En KK
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zo'n ovenschotel met zuurkool, gehakt en aardappels had ik vanavond op. Lekker
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Niet veel.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Waarschijnlijk gaat het wat makkelijks worden. Pasta met gehakt, ui, knoflook, paprika, champignons, kaasstrooisel en pastasaus. Simpel maar wel lekker.
Laatst gewijzigd door Superheld; 12-11-11 om 19:40 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Master op
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik zit momenteel 'n doos traditionell gebacken bierstengel leeg te eten.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vanavond lekker classic.
Aardappeltjes, prei en sucadelapjes. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vanavond gaan we voor een Wienerschnitzel,pepersausje,aardappelschijfjes en sperzieboontjes
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
OP
![]() WZV cokeclub
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Foto's maken van je eten,
.![]() Spaghetti met tomatensaus, gehakt, courgette, paprika, prei, ui, rode peper, kruiden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Op de foto ziet het er altijd zo lekker nasty uit,
.Maar het is lekker, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn vriendin wilde niet koken, dus werd het noodles met garnalen, krab en veel groente. Ik vergat te fotograferen wegens de honger.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dommelsch
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Oh trouwens: Dommelsch,
.Waarom heb ik dat gekocht? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Haha,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Drommelsch, Drommelsch
Dommel is wel baas trouwens |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Omdat dommelsch sixpacks goedkoop zijn
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En daar is een goede reden voor.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Omdat wij Brabanders ons heerlijke bier willen delen.
Verder moet je natuurlijk nooooooooit blikjes kopen ![]() Kratjes
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Brabants bier en heerlijk is een contradictie.
Ik noem een Bavaria, ik noem een Dommelsch, ik noem een Oranjeboom. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik drink alles wat gratis is of goedkoop
![]() Dommelsch prima te doe trouwens |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Holger is je homie
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Baron Pils.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Damburger export jongens
Wat een heerlijke bocht is dat |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Simpele pasta bolognese
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
In vergelijking met Bavaria en Oranjeboom valt het nog wel mee ja, Bavaria is immers bocht en Oranjeboom is puur gif.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dommelsch en Bavaria zijn prima te doen, Oranjeboom moet heel gauw opgedoekt worden. Hertog Jan is natuurlijk über, maar niet Brabants.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat is Limburgs. Limburgs bier
.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gerecht van Clough toegoegd aan de WIKI OP
Vandaag zelfgemaakt hamburgers
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gisteren de foute maaltijd van de week gehad, combi van wat nog in de kast/vriezer lag.
Vissticks, röstirondjes, blikje witte bonen in tomatensaus en een blikje bonduelle doperwtjes. Heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vandaag pizza.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat eet je vandaag? #9 WZV Kookclub
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|