![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Sluit ik 'm ook nog
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Laatste tijd wel een beetje ja.
Een moord, iemand die van een flat springt, iemand die voor een vrachtwagen rent, een aantal auto's tegen bomen, vrachtwagen met een klapband die door de vangrail vliegt en een auto frontaal ramt, loods in de hens waardoor de snelweg op dezelfde plaats een week later weer afgesloten is. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veel zelfbenoemde Ajacieden zijn ook nerds. Maar die massale afgunst tegen Ajax begint wel een beetje treurig te worden
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ineens heeft Palmboom weer overal het hoogste woord
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Venray de gekste!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
kutspanning
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tijd om maar is te gaan slapen denk ik.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Om te janken deze dag.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kapot stuk
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Genot
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
moiii
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben er ff helemaal klaar mee. Tot over een paar dagen denk ik..
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het is een mooi weekend.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een tyfusdag.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heerlijke dag
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat is het een fantastische bankhangsportkijkdag zeg
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Heerlijk weekend
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die zon op het tv scherm was net wel even vervelend maar dat is alweer voorbij.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mensen die in deze hoax trappen
![]() Dj Marco V and Paul Van Dyk Dies In Car Crash Je Moeder En Je Vader Dies In Car Crash |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Slavia weet weer wat winnen is. Maar Ajax... god wat een kutseizoen. Dalijk ff naar de bar om Lazio te kijken om het weekend af te sluiten.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Iemand al eens wat bij redcoon besteld? op tweakers lees ik verschillende verhalen
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat wilde ik, maar de transactie mislukte
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Je had niet genoeg geld of wat
?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha, jawel, maar iDeal faalde, dus ik dacht: ik zoek wel een ander op. Ik had toen ook die reacties op internet gelezen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jah, geen problemen mee.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Whehehe ik kijk nu obese
op rtl4 en nu moet een grote jongen ineens 2 uur per dag gaan sporten. Dat houd je toch nooit je hele leven vol man
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Avond
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik dacht al dat je in slaap was gevallen. Ik viel in de kroeg ook bijna in slaap.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
NL'se toestel had een lege batterij.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Welkom op deze ongelooflijk kut ochtend
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Idd...
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zelden zo kapot geweest op een maandag. ADE was echt heerlijk. Lekker rustig aan doen op mijn werk vandaag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik heb het gevoel van.. 'waarom ben ik ook alweer uit bed gekropen?'
Ziek, zwak en misselijk. En alles gaat fout. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Koud!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Haha, wat een klagers hier.
OT: KAK! KUT! MAANDAG! GODVERDOMME WAT EEN ZWAAR LEVEN. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vind het wel een mooie dag eigenlijk: het zonnetje schijnt en het is uitbetalingsdag salaris.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
!Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jongens, denk even aan deze Noord-Koreaanse boeren:
![]() Honger, geen vrijheid, geen vrije dagen, geen vakantie, geen tv, geen voetbal, ze hebben geen fuck en werken zich helemaal de tyfus voor een bedorven aardappel. Zij hebben elke dag een kutdag. Dus stop met zeiken godverdomme! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV #896: Spectakel in Venray
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|