![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Das heul de OP nie!
Laatst gewijzigd door Hendril; 21-10-11 om 16:07 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Een Audi TT?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sterke teksten.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ohoh, ik heb vandaag maar eens getrakteerd op m'n werk omdat ik vorige week jarig was, heb dus wat dozen met chocoladekoekjes meegenomen. Vertel er zo'n verhaal bij dat m'n klasgenootjes die vroeger op school met fruit trakteerden altijd terecht in elkaar geslagen werden en zulke ongelofelijke sukkeltjes waren...
Komt m'n vandaag jarige collega nu met bananen, mandarijntjes en kiwi's aan. *Kak*.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien wilde die een politiek statement maken..
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Even lekker 14 uur bij geslapen vannacht.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kadhafi
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zo richting het hoge noorden. 2 en half uur reizen ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kadhafi Duck is erbij
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Altijd beter dan 24 uur in de bus naar Polen...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoe heet die dicatator nou eigenlijk?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hitler.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pol Pot
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Riro ---> www.dumpert.nl - Ik haaaat feministen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De echte sjim is terug
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het grote nieuws van vandaag:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Speciaal voor Silenus maar ook voor alle andere geïnteresseerden: Geschiedenisles #1
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Oke, ook speciaal voor Jasper!
Maar ik haalde Silenus aan omdat ik weet dat hij ook zeer geïnteresseerd is in de geschiedenis en zelf ook vaak met leuke historische anekdotes aan komt zetten. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dubfire live in het oude ABN gebouw te Amsterdam. Beetje raar dat ze staan te dj-en met hun rug naar het publiek, maar goed.
http://boilerroom.tv/live/ __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Geile boel hier zeg
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wtf is dat Jonge Dokters op rtl5. Een gast met een bal in zijn anus.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
moie
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Absolute wereldvorm met trainen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Logisch dat ie zo reageert. Als je na 54 minuten al met 3-0 achter staat tegen Stoke dan zakt de moed je wel in de schoenen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Welke schoenen
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Oh ik zit hier nu op een nieuwe plek en heb echt zo'n irritante gozer tegenover me zitten.
![]() Ten eerste vertelt hij altijd verhalen die TOTAAL niet boeiend zijn. Hij maakt niet veel mee, ok, maar dat hij dan elk stom verhaal vertelt als zijnde een hilarische anekdote... Van die dingen die ieder normaal mens drie keer per dag meemaakt, weet je wel.En als ik dan een discussie heb met een collega en ik diss ze op een grappige manier dan rolt 'ie echt van zn stoel af van het lachen en roept 'ie alleen maar 'owowowoowowowowwwwww hahahahhahaaaaaaaaaaaohohohohohoohohoho wat erg zeg!'. En dan hou ik me hier nog in he, het zijn van die brave grapjes.Op het eind van de dag gaat 'ie ook altijd het nieuws voorlezen, maar dan ook echt de meest oninteressante stukjes. "Zohooooo het is weer onrustig in Koerdistan! Ja erg he. Tsjongejonge. Oooohhh dat meen je niet, de Dexia-bank wordt genationaliseerd! Uh-oh....file tot Amersfoort...IK BLIJF MAAR EEN UURTJE LANGER OP KANTOOR HAHAHAHA, sta ik tenminste niet in de file hihihiihiohoohohohooh' (waar is de grap?) Ik word er echt gestoord van. Het is geen kwaaie, maar pffff.... __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ga er een avond mee stappen, voer hem dronken en stuur hem naar de hoeren. Maak er een foto van en die maak je openbaar als hij voortaan zijn bek niet dicht houdt.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gewoon afhouwen
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Ik kan daar ook niet aardig tegen blijven doen, zit niet in me Gelukkig hebben wij flexibele werkplekken dus ik kan dat volk ontwijken.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV #895: Stenders is een held_O_
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|