![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
De posts van september 2011
Totaal deze maand: 39407 01-09-2011: 1318 02-09-2011: 1635 03-09-2011: 660 04-09-2011: 714 05-09-2011: 831 06-09-2011: 1236 07-09-2011: 1058 08-09-2011: 925 09-09-2011: 833 10-09-2011: 1980 11-09-2011: 2180 12-09-2011: 1053 13-09-2011: 1725 14-09-2011: 1601 15-09-2011: 1238 16-09-2011: 904 17-09-2011: 1171 18-09-2011: 3006 19-09-2011: 1094 20-09-2011: 1249 21-09-2011: 1753 22-09-2011: 1158 23-09-2011: 923 24-09-2011: 1951 25-09-2011: 1415 26-09-2011: 1277 27-09-2011: 1701 28-09-2011: 1021 29-09-2011: 968 30-09-2011: 829 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Derde helft is natuurlijk erg teruggevallen, dat scheelt je zo 800 posts per dag.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens mij is het vooral de SC die minder is geworden, en valt hij bij het VBL deel nog mee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik had eigenlijk het idee dat wedstrijden zoals gisteravond eerst ook harder liepen. Klopt dat?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vast ook wel maar de SC maakt wel een groot gedeelte uit van het verlies.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik noem ook maar wat
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ohja klopt, nouja, weer 3 posts erbij. Gaat lekker vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
4
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Ik heb het de laatste twee weken verder nog een beetje oppervlakkig in de gaten gehouden en er wordt steeds meer in de avond gepost, alsof mensen moeten werken ofzo overdag. In vergelijking met andere fora, is dat beeld ongeveer hetzelfde. Wat betreft voetbalfora, loopt dit nog steeds het beste. Maar ik hou er geen statistieken van bij eerlijk gezegd. Werp gewoon af en toe een blik bij de rest en dan zie je daar actuele topics die al dagenlang "stil" liggen, dat zou hier dan weer niet zo snel gebeuren. Qua bezoekersaantallen (dus incl meelezers) is het allemaal niet minder geworden.. mensen lijken hier vooral info te willen halen, maar niet (meer) mee te willen doen. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actieve gebruikers op dit moment: 152 (66 leden en 86 gasten)
Het record staat op 2.133, dat Vandaag werd gevestigd om 10:29. Niks aan de hand jongens, gewoon een nieuw record vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vond het gisteren in de clubtopics juist wel hard gaan!
![]() In Riro's punt mbt het mobiel surfen kan ik me trouwens wel vinden. Ik lees alles ook voornamelijk mobiel en dan is iets toevoegends posten gewoon echt veel te veel werk. Jammer dat daar niks aan te doen is. Ik zal vrijdag wel proberen om die vergelijking met andere fora te maken. Is het trouwens niet interessant om de topposters van september te vergelijken met die van een jaar terug? Dan zie je meteen hoeveel mensen zijn weggevallen en hoeveel er zijn bijgekomen. Dat is wel een interessante vergelijking denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk dat het probleem niet zozeer in het forum gedeelte zit. Het forum zorgt niet zo snel voor nieuwe users via Google, er zoeken namelijk relatief gezien maar weinig mensen op voetbal forum, voetbal fora etc. Je komt dus al niet zo snel op het forum via Google.
De mensen die naar een voetbal forum willen komen er toch wel bij een forum uit. Dit probleem kun je dus oplossen d.m.v. de FP. Maar dat lukt niet echt goed via de FP heb ik het idee. Ik heb even gekeken op de vindbaarheid van de FP maar deze is niet echt goed vindbaar op zoekwoorden met een hoog zoekvolume. Ja er zit veel concurrentie op het gebied van voetbal maar er valt zeker nog winst te behalen. Er zijn namelijk weinig goede links die naar de FP verwijzen, de FP wordt niet door meerdere goede websites gelinkt. Zoiets kost tijd en energie maar zorgt wel voor een goed vindbare website. Ook de promotie is niet echt voldoende imo, zorg ervoor dat de artikelen meer verspreidt worden via fanblogs/websites. Stuur desnoods een mailtje of een tweet over het geschreven artikel. En de interactie forum vs fp is imo nog te weinig, vooral op de FP moet toch juist de focus liggen op het forum? Dit zie ik niet echt terugkomen, ja 1 klein topic blokje. En als laatste zorg voor een maandelijkse nieuwsbrief en licht hier de artikelen van de FP uit of prijsvragen etc. Er zijn ook veel nieuwe users die dit forum gewoonweg weer zijn vergeten en een nieuwsbrief kan weer aansporen tot het bekijken van het forum. Ik heb het idee als er nu niet aangepakt wordt dan zal deze dalende trend verder gaan, nu heb je nog de grote hoeveelheid content de kans om een andere weg in te slaan. Als er niet veel meer wordt gepost kun je het vergeten want content is gewoonweg het allerbelangrijkste voor een voetbalforum. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Nog geen reactie van de koningin gehad?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Deze houden ze over nu ze aan bittergarnituur doen. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dit topic helpt aardig mee
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laatste dagen gaat het wel weer iets omhoog volgens mij. Ik had het op 13-11 even opgeschreven hoeveel posts we hadden en we zitten over die dagen nu op een gemiddelde van 1234.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De winst van VI zorgt voor een boost
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Er verdwijnen trouwens weer posts we zitten nu op 1.199.640, terwijl we daarnet boven de 1,2 miljoen zaten toen ik keek.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
21-10-2011: 1415
't is maar wat je een boost noemt. Maar hier klopt geen zak van, want er zijn volgens mij 2,5 VI-topics doorheen gegaan, dat is al 750 posts. Je gaat me niet vertellen dat er op de rest van 't hele forum maar 665 reacties zijn gepost. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat raar zeg? Ik dacht dat dat definitief achter ons lag..
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nou ja.. die cijfers van gisteren kunnen welhaast niet kloppen inderdaad.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik geloof er ook niks van.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
ook deze vBulletin gehackt dan?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik leg het even bij de mensen met verstand ervan neer. Misschien dat de cijfers toch niet zo dramatisch zijn als het lijkt. (al wil ik dat niet als excuus aandragen, het is wel minder druk dan voorheen)
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Totaal zijn er gisteren 620 posts gepost in de VI topics.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Geen idee hoeveel het er vanochtend waren
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Al iets bekend over die verdwenen posts? Volgens mij gaat het de laatste dagen wel weer aardig qua posts.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volgens mij is het 1 groot doofpotschandaal, forum draait als een trein.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hihi je zei trein
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Abonneren op discussie opheffen. Door middel van TVP's komt het allemaal weer goed.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Er wordt redelijk gepost weer
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
2 November dus weer tijd voor cijfers.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Inb4 openheid van zaken plaatje
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou, nou, nou?
|
|
|