|
|
#1 |
|
Verdert
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kempi
![]() Guus Meeuwis ![]() Brabant ![]() TerroRobbie !!!!!!!!!!!!!!
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Huh, wie is er met Superheld geregistreerd?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ze zijn je account aan het fixen denk ik. Registratiedatum staat ook op 22-09-2009
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Laatst gewijzigd door Breach; 18-10-11 om 20:08 __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
De T wordt alleen geschrapt als je "je" kunt vervangen door "jij".
"Dat word jij nieuwe account", inderdaad Breach
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooi man, die Kempi
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
sh2 > pm
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
'
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jooooooooooooooooooow
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
satan.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zo slecht was Kempi toch niet? Vond Zwagerman wel echt perfect hoor, heel goed gebracht allemaal.
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik leef weer.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Daar moet jij nodig wat van zeggen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Crap. Even kijken of ik hem via google cache ofzo kan terughalen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
meer mensen die niet met vodafone kunnen bellen?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nee, ik kan gewoon bellen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik heb z'n nummer niet eens.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
ik kan blijkbaar wel bellen, alleen hoor ik de andere kant niet
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat lijkt me in bepaalde gevallen een zegen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik ga kapot hier! De hond heeft volgens mij iets verkeerds gegeten, loopt hier 'n aantal gasbommen te droppen dat 't niet normaal is
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik had ooit een hond die dat ook deed, vervolgens vond hij zelf dat het te erg ging stanken, liep hij weg en bleef ik achter in de stank.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
moie
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zucht... Ajax...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ich brauche mehr Bier om het te behappen. Wat een amateurwedstrijd dit.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ben net maar 'n ommetje gaan maken met de hond, om beiden in bescherming te nemen. Zielige aanblik trouwens, nog nooit 'n hond zo snel richting de uitlaatstrook zien rennen.
Beestje kijkt normaal al zo zielig, nu was 't helemaal priceless
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Plato en SH zijn broers!!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel een belangrijke overwinning, maar toch had je hier het gevoel dat iedereen nog steeds scheve piemels heeft. Wat een magere wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jaaaa precies. Ik ga morgenavond lekker naar Odense, lekkere Deense chickies, lekker bier, lekker duur (
)
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Godsamme ze zijn hier aan het hakselen kabaalmakers
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha alleen ik snap deze post waarschijnlijk.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nu nog
meeste is er hier in de buurt al af.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|