|
|
#1 |
|
Zomaar wat gerechten uit het vorige topic:
Tortellinie-soep van Prosac ![]() Chinese tomatensoep van Palmboom ![]() Tsjah.. van Riro ![]() Eiermie met chinese roerbakgroenten, gesneden reepjes varkensschnitzel, gember en koflook. Met een saus van: Suiker, oestersaus, sojasaus, worcestersaus, peper en zout van Palmboom Eat on
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Morgen Shoarma
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erwtensoep vandaag
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tortellinisoep?
![]() Was die lekker Prosac? Tortellini is goddelijk
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja, die was erg lekker. Vrij simpel ook. Uiensoep aanvullen met blokjes tomaat, tortellini erbij en wachten tot de pasta gaar is. Eventueel kun je de soep nog aanvullen met kruiden, champignons en andere groentes.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
pizza
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mijn spaanse stoofschotel zit in de pan, ben benieuwd
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die tortelinisoep ziet er wel lekker uit zeg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ga ik ook eens maken binnenkort denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kip, prei, en ui uit de wok, op smaak gemaakt met kerriepoeder, chilipoeder en ketjap. Met daarbij gebakken aardappeltjes
Laatst gewijzigd door DurQ; 10-10-11 om 18:51 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heerlijk
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Recept Palm? Je soep was namelijk wel erg lekker
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Karbonade met gekookte aardappels..
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kip Kerrie gegeten. En dan met goede hete kerrie en niet van die zoete meuk.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gekookte aardappels, spinazie met een eitje, slavink.
Genot. Wederom geen foto. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Rijst
![]() Bloemkool ![]() En zo'n ding met ham en kaas erin
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
patat gyros van een lelijk koeriertje dat te weinig wisselgeld had.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat ik nu toch weer had op het werk, man man man.
Als bijbaantje bezorg ik op m'n kekke scooter de geneugten van Ali's snelbuffet naar de hongerigen der aarde. Zo ook deze avond, ik had een bestelling voor het Hofje 69, een ietwat chique buurt. Ik bel aan met mijn overheerlijke patat gyros en een nogal corpulente 40+er doet open. Een vriendelijk goedenavond kan er niet af, want het is duidelijk dat deze nageboorte van een babyboomer zich duidelijk verheven voelt over ons bezorgers. Ik geef aan dat het €15,25 is en deze man geeft mij een biljet van €200. Ik geef aan dat ik natuurlijk niet zoveel wisselgeld bij mij heb in verband met de veiligheid. De man, die blijkbaar al gegeten had, want een aardappel zat duidelijk nog in zijn keel, begon te schelden en te tieren (wie denk je wel niet dat je bent, ga terug naar je eigen land, Fons Spooren hield zeker wel van je, enzovoorts) maar kwam uiteindelijk schoorvoetend terug met een briefje van €20 en hij wilde al het wisselgeld terug, de centenkakker. Na een vriendelijk een prettige avond nog werd de deur dichtgesmeten. Ik liep terug naar mijn scooter, piste nog even in de brievenbus en trok een burnout in zijn afrikaantjesperkje en vervolgde mijn epische queeste. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
Briljantik heb geen aardappel in mijn keel, de rest klopt __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goed.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wie Boeman eigenlijk? Het is echt vrij goed geschreven, moet ik erkennen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hahaha dat dus
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
En ik hou van hobby's en puzzelen. Misschien ben jij m'n laatste stukje
![]() Verder had ik vandaag pasta met zelfgemaakte tomatensaus |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik voel sterk de behoefte mijn kant van het verhaal te vertellen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ehm okay.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lol
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Patat + kroket
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Lasagne staat in de oven
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mijn lekkerste gerecht. Bami balikpapan, met gebakken ei, kroepoek en atjar
![]() Gemarineerde kip in honing. Spekjes gebakken in ketjap. ![]() Recept: http://www.kookjij.nl/recept-bami-balikpapan of http://www.jumbosupermarkten.nl/Home...20kipballetjes Laatst gewijzigd door Palmboom; 12-10-11 om 19:09 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mooi servies.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bami Barbapapa heb ik echt nog nooit van gehoord. Misschien maar wel een keer proberen te maken, dat kan geen kwaad.
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ziet er goed uit.
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat heeft dat ei een rare kleur.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Roze
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Komt door de lichtinval denk ik. En de eitjes zijn ook gebakken met de deksel op de pan dus dan krijg je een korstje over de eidooier. En zal het ei wat donkerder oranje zijn.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vergeten foto te maken. Maar gebakken aardappeltjes, peultjes, stoofpeertjes en zelfgemaakte hamburgers.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat eet je vandaag? #8
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|