![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kut is dat he? Heel verhaal tikken en dan het topic dicht gooien.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bijna 2012.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga hem niet spelen denk ik. In elk geval niet direct. Fifa 12 en Modern Warfare 3 is wel voldoende, als ik dan ook nog FM 2012 erbij doe kom ik mijn huis niet meer uit.
Maar goed, dat zeg ik elk jaar. FM 12
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fifa 12 heb ik tegen die tijd wel weer gezien, die wil ik alleen ff onder de knie krijgen zodat ik tegen vrienden niet afga.
FM is verder het enige spel dat ik doe, dus kom maar op met 12. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Daarnaast kunnen Fifa en FM ook tegelijkertijd.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja kutsluitpost.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
21 oktober al ja? Mooi!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Komende vrijdag de demo, maar die laat ik aan mij voorbij gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Demo is nu al downloadbaar FM12.nl | FMInside » FM12 Demo uit!
Maar ik laat die ook voor wat het is. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat klinkt wel aantrekkelijk...
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waarom heb je nu weer Steam nodig om een demo te spelen?
Ik ben hem nu in ieder geval aan het downloaden, ben benieuwd. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volledige spel gaat ook alleen gespeeld kunnen worden via Steam. Is een nieuwe anti piracy beveiliging.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja, prima als ze dat een bij een volledig spel willen doen, maar bij mijn weten is een demo downloaden nog niet illegaal te doen, dus waarom moet dat ook via Steam?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb cijfers voorbij zien komen dat als ongeveer 20 procent van de mensen die het spel normaal downloaden het nu op deze manier kopen de verkoopcijfers wereldwijd verdubbelen. Het is één keer activeren en dan daarna gewoon via de offline modus starten (zit in steam als optie). Dan werkt het gewoon net als het vroeger was.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dan ga ik hem dus niet spelen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik blijf sowieso nog even bij FM11 denk ik. De game die ik daar in heb is nog veels te leuk.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maak je geen zorgen Jasper. Ook hier gaan die crackers wel een oplossing voor vinden.
Ik heb een FM11 savegame lopen die 75 procent van de tijd tactiektests was. Die zit nu eind 2057 en ik zag net dat mijn player history bestand 300+ mb is. Goh hoe zou zo'n spel later nou trager worden..... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb de demo geinstalleerd. Heb het een aantal jaar niet gespeeld dus is nogal wat veranderd. Maar ziet er vooralsnog tof uit
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De looks zijn zeker verbeterd. Maar dat zijn mijns inziens toch de grootste verbeteringen tov 2011.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik sla de demo over.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
De demo ziet er goed uit, maar ik heb nog helemaal geen zin in een nieuwe FM merkte ik.
Haal m in het voorjaar wel, als ik alle topreleases van de komende maanden zat ben.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Nee, nee, NEEEEEEEE......... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bony
Te halen voor 2,9 miljoen geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zo, 12 toch maar alvast besteld.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Een aardige comeback van mijn gele onderzeeërs, dacht ik zo
![]()
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vorig seizoen werd Monterrey tijdens de Closura voor het eerst in 10 jaar weer kampioen van Mexico. Een groot en enigszins onverwacht succes, maar dit betekende wel dat ik dit seizoen het een en ander te bewijzen had. De voorbereiding verliep enigszins stroefjes. De cup tussen de 4 beste ploegen van Mexico en de VS werd helaas verloren in de finale en ook de Supercup tegen Atlas werd verloren. Ook de start van het seizoen was moeilijk, maar toen we eenmaal op stoom waren, waren we bijna niet te stoppen. In de competitie bleek alleen Tigres meer punten te kunnen halen (een recordaantal overigens, meer dan ik vorig seizoen in de Closura), maar in Mexico zijn het de playoffs die de beslissing brengen. Santos Laguna werd nog met gemak opzij gezet, maar Chivas was een zwaardere horde. In Guadelajara werd nipt verloren, maar in het Estadio Tecnologico werd Chivas hard met de neus op de feiten gedrukt: 4-0. In de finale wachtte Atlas, in mijn ogen de beste ploeg van Mexico, met de beste spelers en de beste jeugdopleiding. Na een 2-1 overwinning uit, werd thuis makkelijk met 2-0 gewonnen. De titel geprolongeerd!
![]() ![]() In de Noord-Amerikaanse Champions League kwam ik terecht in een poule met Houston, Toronto FC en een ploeg uit Panama. Deze werd met gemakt overleefd, zoals verwacht mocht worden. In de kwartfinale wacht New York. Tot mijn verbazing mocht ik meedoen aan het WK voor Clubteams. Dit omdat deze dit jaar in Mexico gespeeld werd, en ik de regerend kampioen was. Een ontzettende eer en de inkomsten kon ik eigenlijk ook wel gebruiken. De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen de kampioen van Oceanië, Waitakere Utd, en die werd met duidelijke cijfers weer naar huis gestuurd. Bij rust stond het al 9-0 en de score werd in de 2e 45 minuten nog uitgebouwd naar 13-0. In de volgende ronde wachtte Shizuoka een vergelijkbaar lot, alleen waren de spitsen minder op schot. In de halve finale lootte ik Everton, verrassend genoeg de regerend kampioen van Europa. Wonder boven wonder overleefde we de storm (we hadden zelf maar 1 schot in de hele wedstrijd) en wonnen we na penalty's. Finale! Het scenario was vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Everton, maar Boca Juniors - een ware grootmacht in het clubvoetbal, het halve Argentijnse team (wereldkampioen!) speelt daar - wist wel te scoren. Tweemaal zelfs, en de winst kon ze niet meer ontgaan. Máár, met de titel '2e van de wereld' kan ik ook prima leven. ![]() Hieronder een overzicht van de transfers in het afgelopen jaar. Niet heel veel bijzonders, maar wat het meest opvalt is de enige wintertransfer: 5,25M voor Gabriel Cortès. Eigenlijk een speler die op dit moment niet nodig is, maar ik had het geld en hij is momenteel het grootste talent van Mexico. Hij is de (toekomstige) opvolger van Rangel, dit seizoen al minstens 30 doelpunten gemaakt, maar zal dit seizoen ook al veelvuldig in de basis starten. ![]()
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Iemand trouwens nog interesse in ongeveer alle leagues die er zijn? Ze zijn trouwens forwards compatible, alleen weet ik niet of promoties/degradaties dan kloppen...
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
nep-fries
|
Kan echt niet wachten op Football Manager. Wil weer met Heerenveen beginnen en opnieuw in real life bestaande talentjes scouten. Volgende week dinsdag heb ik mijn laatste tentamen, kan ik daarna eventjes mooi wat uren opofferen aan FM12.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Speelt iemand 'm al? Of wanneer kwam 'ie uit?
Ik heb vooralsnog nog steeds last van een FM dip. Misschien dat de nieuwe versie me kan redden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dit weekend is ADE man. Dan ben ik in geen staat om te spelen. Kan dus wel even wachten.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zit ook in een FM dip, nog niet echt behoefte aan.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heb hem ook maar even besteld. 30 euro is goed te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Waar is 'ie 30? Da's een goede prijs.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Daar ja.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Is al verzonden ook, dus morgen binnen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Niet meer op voorraad, dat krijg je met die WZV reclame.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Inderdaad, frustraties altijd met dat contract gehandel.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gelukkig maar, want de wereldschokkende verbeteringen in FM hebben altijd nog een jaar of 2-3 verbetertijd nodig...
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lees net dat iemand FM binnen heeft (ik ook, vermoed ik) en hem nog niet mag installeren omdat hij nog niet uit is
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Je mag hem wel installeren, maar je kan het pas vanaf middennacht spelen. Via Steam wordt het spel dan vrijgegeven. Denk dat het 1 uur zal zijn.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager #19: Ook zonder cornerbug kampioen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |