|
|
#1 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kusje aan je moeder!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het is toch dierendag? Dus extra veel vlees in de pan vandaag!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kutjesdag ;~
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kusjesdag??
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ik wacht op flamoesjesdag!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Alles kan en alllles mag want het is kutjesdag kutjedag kutjesdagggggg
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
eitje bakken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
The Fuck?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het is wel een kutdag in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Waar? Ik eerst...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Even drie toetsjes in één dag ingekopt
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heb je zo weinig toetsen op je toetsenbord zitten dan?
Spoiler
Laatst gewijzigd door Hendril; 04-10-11 om 15:21 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Cheryl Cole
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wel een kutdag inderdaad. Naar school, gelijk door naar t werk, om 1600 uur een vergadering en om 1900 uur nog een
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aan de aanwezige leden te zien ben ik niet de enige die dit geprobeerd heeft:
Hendril, -SG-, Abebu, affitsoptorse, Afwazig, behangplakker, Blawh, bloodysunday, Darkie, De KnikkerKoning, DeeBee, denthemen, hvgljlpzfp, Isiolo, JLS, jna, jvglloafnb, kabonk, Karrel_Laaglawaai, kevin6188, MaxPower, mcyodogg, N.i.c.k, Nash, Nnoitra, Prosac, PyTh, rpeeokklec, SCH, Silenus, SuikerBrood, The Verve, TheJanitor, Tomer, TR, Ubenst, Vaduz, Voltreffer, witikvil, Zappie, Zwoerd __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ben godverdome chagrijnig, alleen heb ik geen idee waarom
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kutjesdag, kutjesdag
(kutjesdag, kutjesdag) alles kan en alles mag ja het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, klein klein kutje het is feest, doorheen heel het land iedereen maakt zich klaar om deze speciale dag te vieren het is feest, kom geef me je hand we gaan de wereld met een glimlach versieren duizend mensen om ons heen niemand blijft vandaag alleen (niemand blijft vandaag alleen) en we tellen samen af, 4 3 2 1 want het is kutjesdag, kutjesdag (kusjesdag, kutjesdag) alles kan en alles mag ja het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag jij bent mijn nummer 1 (nummer 1) van top tot teen (van top tot teen) je krijgt een kut van iedereen want het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, klein klein kutje met een kut je zegt wat je voelt voor je liefje of je hartsvriendin, je oma of je broertje met een kut je zegt wat je bedoelt in een roeiboot op een roltrap op het koertje duizend mensen om ons heen niemand blijft vandaag alleen (niemand blijft vandaag alleen) en we tellen samen af, 4 3 2 1 want het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) alles kan en alles mag ja het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag jij bent mijn nummer 1 (nummer 1) van top tot teen (van top tot teen) je krijgt een kut van iedereen want het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag jij bent mijn nummer 1 whoooo jij bent mijn nummer 1 whoooo jij bent mijn nummer 1 whoooo jij bent mijn nummer 1 whoooo duizend mensen om ons heen niemand blijft vandaag alleen en we tellen samen af, 4 3 2 1 want het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) alles kan en alles mag ja het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kustesdag) ja vandaag is kutjesdag jij bent mijn nummer 1 (nummer 1) van top tot teen (van top tot teen) je krijgt een kut van iedereen want het is kutjesdag, kutjesdag (kutjesdag, kutjesdag) ja vandaag is kutjesdag één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, ja vandaag is kutjesdag één klein kutje, klein klein kutje één klein kutje, ja vandaag is kutjesdag __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Je hebt weer eens in de spiegel gekeken?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
kutjesdag
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Pfff , geen voetbal en alle tijd .. Wat moet ik in godsnaam gaan doen ? Ik haat interlandweken ... Dit zijn pas kutweken ... , maar voel me goed en dat is hoe raar het ook klinkt ook genieten . Ja, een beetje cryptisch , maar dan ben ik altijd .. Vanavond maar voor de 6 e keer die bekerfinale terugkijken .. Doeg en iedereen een fijne dag en Silenus ? Jij bent bijna vrij .. nog 27 minuten te gaan . Doeg , klik ( weg ) . Verveelt nooit ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 04-10-11 om 16:32 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Druk hier.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vanavond weer eens FIFA
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Straks een feestje en morgen om 7 uur sochtends werken,.. wordt leuk
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoe ging je solli laatst?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Communist.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zit nog te twijfelen of ik Fifa 12 moet aanschaffen. Beetje jammer dat ik alleen een Wii heb, maar aangezien ik toch niks ander speel als Fifa heb ik ook niet echt zin om een echte spelcomputer aan te schaffen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Geen iPhone 5
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
FIFA 12 voor de ipad maar even gedownload
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Speelt dat een beetje fatsoenlijk op zo'n ding?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Beter dan je verwacht, maar een draw racer/ infinity blade/ cut the rope is natuurlijk veel fijner omdat die voor een touch screen gemaakt zijn.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
En dan controller op je iPhone. Lijkt me best interessant, maar kan me niet voorstellen dat het in de buurt komt van een normale console.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lijkt me vrij lastig spelen inderdaad, Hoe moet ik dat zien aangezien je niet echt knoppen hebt natuurlijk? Hoe beweeg je en hoe schiet/pass je bijvoorbeeld dan?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nou zo:
|
|
|
|
|
|
#47 |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Klopt, maar ook volgens mij voor FIFA.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #886: Kusjesdag
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|