|
|
#1 |
|
Erg druilerig dat Tufkal niet een nieuw topic opent
Laatst gewijzigd door Hendril; 14-03-12 om 18:01 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Even een pet opzetten om te huilen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Je humeur af laten hangen van het weer moet je niet doen in Nederland!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ok, ik snap je nu beter.
Heel veel sterkte hier, terug in de ellende!Met je ongetwijfeld negerkleurhuidje. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ok, same shit hier. Ik had ook wel een Ier of Schot kunnen zijn. Misschien klaag ik daarom wel zo weinig over het weer. Ik geniet soms gewoon van een dikke stortbui als ik op de fiets zit.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
hoe kun je daar op het moment dat je er in fietst van genieten?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vanmiddag in de regen gelopen nu een heerlijk zonnetje.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Omdat het er wel mooi uitziet. En veel meer dan nat worden is het ook niet.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Als je eenmaal doorweekt ben, kan je weinig meer gebeuren. Dan kan ik er ook wel weer van genieten
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik haat het echt, door de regen fietsen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb er niet zo'n hekel aan, zolang ik maar op weg ben naar huis. Om helemaal doorweekt aan te komen op je werk/op school en daar vervolgens 10 uur in je natte kleding te zitten is geen genot.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat mij betreft is het 25+ het hele jaar en droog.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In dat weer leef ik nu al een maand
. Ook wel lekker hoor, maar ik houd ook wel van het Nederlandse weer. Lekker -15 in de winter als het meezit .
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het was nog best zweten op training.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Herfst is begonnen..
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het voelt als een ouderwetse Nederlandse zomer.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
.Winter des doods, .Lekker overdrijven en angst zaaien, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik heb wel het idee dat er de laatste tijd veel vaker wordt gerept van 'meest bizarre zomer/winter/herfst/lente aller tijden OOIT EVAH!!!'
En dat in combinatie met 'DE POLEN SMELTEN!!!', 'ER KOMEN TEVEEL WOESTIJNEN!!!' en 'DE AARDE VERGAAT HET IS EEN TEKEN!!!'. Jezus zeg. Soms heb je gewoon een hete zomer of een iets koudere winter dan normaal. Die dingen gebeuren.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lekkere herfst is het trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Klopt. Staat van angst. Verkoopt al jaren natuurlijk. Kijk alleen al maar naar het nieuws. Of naar de reclames van Becel die beweren dat het goed voor je is omdat het een stof bevat (en ik quote) "waar ons lichaam niet genoeg van aanmaakt". Flikker toch op zeg. Alsof de evolutie het niet zonder Becel af kan. Of van die berichten over Scooby Doo touwtjes waar we allemaal Ebola van zullen krijgen. Nou ja. Ik kan hier nog wel een paar uur over door typen, want het maakt me nogal kwaad. Zie ook die post in dat 'Barcelona wordt gehyped' topic.
Ontopic: ik wacht het af. Als het koud wordt, wordt het koud. We gaan het mee maken. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Komt wel een beetje overreen met wat ook in het Barca topic werd gemeld.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bron is ook AD.nl trouwens, dus dat verklaart een hoop.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gisteren kwam Piet Paulusma met vergelijkbare berichten op de radio(horror dit, sensatie dat, -272,15 graden hier, ondergesneeuwde Euromast daar).
Dus we kunnen er rustig vanuit gaan dat we een zachte winter krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Niets tegen Piet jonguh! :[w
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
'Winter des doods' is in Nederland al gauw bereikt. Bij zeven centimeter sneeuw ofzo.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waarschijnlijk staat er ook weer 1200 km file als iemand per ongeluk een sneeuwvlokje heeft gespot.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Morgen gaat er dus evenveel regen vallen als de hele afgelopen maand...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vooralsnog valt het hier wel mee.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Noodweer, files blah blah blah
Niets van te merken. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Strak blauwe lucht hier.
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Niet blauw hier maar wel droog
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Maandag wordt een stormdag!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Weerberichten
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het regent hier inmiddels pijpestelen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Op de radar van Piet's weerapp is inderdaad te zien dat noordwest Nederland een flinke pluim met regen te verwerken krijgt
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Zelfbevlekking! __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Ja, dan zou ik over Piet Paulusma beginnen. Ik zou me er kapot voor moeten schamen!! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Van -2 naar +18 in 2 dagen tijd.
Climate change FTW .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Stevig windje hier.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het weer #9: rokjesdag
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|