![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hebben jullie lekker de kachel de hele dag op 22 graden staan zodat je lekker warm thuis komt of zo?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Oké dan kan ik dat dus wel gerust naar beneden aanpassen, lekker overzichtelijk allemaal dit gedonder. Voorschot elektra/gas was 127.
Bier -> pens -> isolatie -> verwarming laag Dat is mijn idee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja, ik zou zeggen speel het safe en zet het dan op een euro of 70. Ik kom er wel mee weg, maar ik ben alleen in de avonden thuis meestal.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Thx voor de info |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Weekend!!!!!!!!!!!!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Matt Damon for president
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Beetje jammer dat ik morgen om 09:15 moet vliegen. Kan ik niet voluit zuipen vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Je vliegt wat af zo de laatste weken
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Top.
Als je dat gewoon over een running mate durft te zeggen als beroemdheid ben je gewoon een dikke held. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Matt Damon in Entourage is ook gaaf. Is wel te vinden op Youtube
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toevallig aan een ongeautoriseerd docu DVD van de Peppers gekomen: "The last gang in town"
Wel tof om te zien. Meer mensen die deze DVD kennen? |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ken de naam van dat ding wel, ja. Zo gaan er nog wel een paar van die onofficiële dvd's rond, sommigen worden zelfs gewoon op Bol.com verkocht.
Waar gaat The Last Gang in Town over? Welke periode? |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Ah, The Last Gang in Town staat zelfs op Bol.com. De ene review is wat minder positief
.
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
ben nu aan het kijken. Ze beginnen bij het begin. Oprichting, LA punk scene.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Maar goed, er staat idd geen muziek op van de peppers etc. ivm met de rechten natuurlijk. Ik moet trouwens nog 2 albums van ze kopen: uplift Mofo party Plan en The red Hot Chili Peppers. Binnenkort maar eens doen. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
wtf, kost die 15 euro
dat is wel erg veel
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moet je beter zoeken
. Ik kan ze vinden voor minder dan €15,- voor allebei. En in een gewone muziekwinkel zullen ze ook wel een euro of 8 à 9 zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik had t over deze DVD trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dan is het een ander verhaal inderdaad
. Maar daar ga ik sowieso geen geld aan uitgeven. Heb inmiddels al genoeg geld aan die band (en de rest) uitgegeven, ik koop alleen officiële dingen (inclusief alle verschillende versies van alle singles, kost me handen vol geld ).
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik snap trouwens ook nooit dat One Hot Minute zo slecht werd ontvangen. Vind dat zelf een erg tof album
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zeker! Al die singletjes (behalve de allerlaatste dan, Rain Dance Maggie) zijn ook allemaal op 7" vinyl verschenen. Mooie dingen voor de verzamelaar, slecht voor de portemonnee.
En One Hot Minute, ach. Ik vind 'm ook niet zo slecht als ie veelal beschouwd wordt, maar nummers als Aeroplane en Deep Kick vind ik weinig aan. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Teveel peper
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
wie dan?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jovink
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Omar Rodríguez-López en z'n band The Mars Volta. Die gek brengt alleen wel eens zes albums in een jaar uit (soms alleen op vinyl
), dus daar ben ik wat meer geld aan kwijt. Gelukkig geen singletjes en zulks.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Live @ Slane bijvoorbeeld
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat is ook alweer 8 jaar geleden hè
. Sindsdien alleen maar Live In Hyde Park.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik mag aannemen dat er wel een DVD komt van de nieuwe album tour
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat dachten we ook na Stadium Arcadium, maar die kwam er ook niet. Hoeft van mij ook niet zo per se, er staan genoeg goede live-opnames van een heleboel optredens op het internet
. Van afgelopen week Rock In Rio bijvoorbeeld nog.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() maja, ik heb eignlijk teveel bands om me op te concentreren. veel oude jaren 90 rock aan het inhalen |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Laatste uurtje KinkFM is aangebroken
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
![]() jaren 50 is dan wel weer erg tof
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jaren 50
.Jaren 80 The Smiths, Talking Heads, nog een beetje Joy Division en The Clash .
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nooit zo vroeg thuis geweest na het voetbal
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En verder erg fan van Grunge: Nirvana, Pearl jam etc
En van nu metal: Limp, Korn etc |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Haha, Dion & The Belmonts
. Verder kan Ik grunge soms wel waarderen (al is SubPop natuurlijk het beste wat er uit Seattle komt). Nu-metal daarentegen .
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wel grappig trouwens dat we beide fan zijn van de Peppers. Maar dat verder ons smaak best ver uit elkaar ligt
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nog een halfuur KinkFM
__________________ Sûkerbôle. |
|